Oon käynyt tammikuusta asti salilla noin 2-4 kertaa viikossa ja lisäksi käynyt kävely/hölkkälenkeillä pari kertaa viikossa. Keväällä sain painoa pikkusen alas (kesällä oli vähän repsahduksia ja paino nousikin takas), mutta nyt en oo enää saanut painoa tippumaan vaan se on tasaisesti noussut. Oon nyt yrittänyt tsempata enemmän ja oon nyt 1,5 kk tehnyt väh. 5 kertaa viikossa aamulla ennen aamupalaa puolen tunnin kävelylenkin, illalla käynyt salilla (2-4 krt/vko) ja välipäivinä yrittänyt käydä vielä kävelyllä. Teen salilla 2-jakoista treeniä, ma-ti ja to-pe, mut jos ei ehdi niin sitten 1-jakoista ja tarkoituksena on ollut kehittää lihasten kasvua ja saada sitä kasvamaan. Nyt kumminkin haluaisin myös laihtua, että tuloksia voisi edes hiukan nähdä ulospäinkin (nyt ei huomaa mitään kun ihrakasa on tiellä), onko mahdollista tehdä kunnon lihastreeniä ja samalla yrittää polttaa rasvaa? Minkälaisella treenillä/sarjoilla kantsis lähteä tekemään? Oon nyt tehnyt 8-10 toistoa/ 3-4 sarjaa. Pitäiskö painoja laskea ja tehdä pidempiä toistoja? Mun mitat on muuten 161cm/61,5kg, ja viimeisimmän kehonkoostumusmittauksen mukaan rasvaa on keho 29% mikä on mun mielestä aika paljon....
Ruokavalioon oon yrittänyt kiinnittää nyt entistä enemmän huomiota.
esimerkkinä tän päivän ruoka:
8.30 aamupuuro johon sekoitettu n.100g rahkaa ja mehukeittoa
11.45 salaattia ja makaronilaatikkoa, rasvaton maito
15.45. 250g rahkaa, mehukeittoa ja vähän mysliä
salitreeni
18.15 proteiinijuoma
19.30 n. 100g kanaa ja salaattia, keitetty muna, rasvaton maito
Iltapalasta en vielä tiedä kun kirjotan tätä, mut luultavasti lisää rahkaa. Tiedän että päivällä tulee aika pitkiä aika ruokien välissä, mutta koulussa on hankala syödä mitään rahkoja välissä, ja koululounaskin on ihan p*rseestä kun siitä saa niin vähän proteiinia...
Mutta tosiaan, toivottavasti saitte selvyyden mitä hain takaa En vain ite enää tiedä mitä pitäis tehdä....
Ruokavalioon oon yrittänyt kiinnittää nyt entistä enemmän huomiota.
esimerkkinä tän päivän ruoka:
8.30 aamupuuro johon sekoitettu n.100g rahkaa ja mehukeittoa
11.45 salaattia ja makaronilaatikkoa, rasvaton maito
15.45. 250g rahkaa, mehukeittoa ja vähän mysliä
salitreeni
18.15 proteiinijuoma
19.30 n. 100g kanaa ja salaattia, keitetty muna, rasvaton maito
Iltapalasta en vielä tiedä kun kirjotan tätä, mut luultavasti lisää rahkaa. Tiedän että päivällä tulee aika pitkiä aika ruokien välissä, mutta koulussa on hankala syödä mitään rahkoja välissä, ja koululounaskin on ihan p*rseestä kun siitä saa niin vähän proteiinia...
Mutta tosiaan, toivottavasti saitte selvyyden mitä hain takaa En vain ite enää tiedä mitä pitäis tehdä....