Lahti =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Vuoden mielenkiintoisin vkonloppu lähenee lähenemistään...
Ja nyt on viimeisetkin karsinnat tehty.
:hyper:

Ketä mimmeistä on tulossa Lahteen ?
Koko vkonlopuksi vai ainoastaan toiseksi päiväksi?

Itse aion olla paikalla koko vkonlopun..
Mielenkiinto tietenkin kääntyy enemmän sunnuntaiseen kuin lauantain antiin.
Kova taso on tulossa Sunnuntain kisoihin.
Pitäisikö lähteä veikkailemaan kärjen järjestystä fitnessin ja bodyfitnessin mimmeistä?
Omia suosikkeja??

:hyper:

Paikalla ollaan ja koko viikonloppu.

Minua jänskättää enemmän lauantain kuin sunnuntain kisa. Avopuoliso nousee lavalle :thumbs: Molemmat kisat on kyllä ehdottomasti nähtävä ja aionkin kiilata heti eturiviin istumaan :D

Kivaa, kun on tiedossa jtn jännää tähän syksyn ankeuteen.

Minä kanssa tiukasti seurailemassa koko viikonlopun. Itsekin odottelen varsinkin tuota sunnuntain kisaa. Ei ole tuttuja lavalla, mutta mahtava kisa on silti tiedossa.

Saa ammentaa sitten treenimotivaatiota sieltä koko talveksi :)

Koko viikonloppu ollaan paikalla.... :rock:

Vip puolella on ollut pitkään keskustelua tästä ja meitä "pakkislaisia" on tulossa sinne aika paljon.

Yhtenä päivänä tullaan messuja vilkaisemaan... Se kumpana päivänä tullaan, on vielä vähän auki lastenvahtijärjestelyjen takia. Ajateltiin miehen kanssa lähteä ihan kahdestaan. Nimittäin käytiin eräänä päivänä keskustelu:

Mies: Kulta, piristäiskös sua jos tehtäis jotain kahdestaan?
Minä: Juu, kyl täs kotona saa näiden kahden kahjon kanssa olla ihan tarpeeks.
Mies: No jos mentäis joku viikonloppu jonneen kivaan paikkaan?
Minä: JUU!
Mies: Mä ajattelin kun sä nyt oot niin innostunut niin jos mä veisin sut sinne Lahteen Fitness-expoon?
Minä: :eek:

On se :haart:

:D Niin siis todella romanttista, eikö totta!

Nyt järkkäilee lastenhoitoa, siskonsa tulee tänne ilmeisesti silloin lauantaina. Kivaa.

ajattelin itsekin tulla katselemaan vähän menoa...enpä ole aikoihin messuilla käynyt...Pitihän sitä sitten tietty osallistua noihin sotilaspenkkipunnerruskilpailuhin...=/ mitäköhän mun päässä liikkui kun ilmottauduin..=)

Mimmei on menossa Lahteen aimo läjä - onhan meillä siellä Pakkismiitti ja edullinen kimppamajoituskin järjestetty koko viikonlopulle. Lisätietoja VIP-puolelta tai multa privassa...

Oman osuuteni tehtyäni aion heittäytyä täysin hervottomaksi hedonistiksi. Ohjelma on lauantai n.klo 18 - sunnuntai puoleen päivään täysin vapaa. Tod.näk. täytyy sukeltaa paikalliseen yöelämään, kun kerrankin pääsee eivätkä mitkään arkiset velvoitteet rasita :D = olen suorastaan innoissani. Suuntaavatko muut alan harrastajat tuonne DIVAan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
piude sanoi:
Oman osuuteni tehtyäni aion heittäytyä täysin hervottomaksi hedonistiksi. Ohjelma on lauantai n.klo 18 - sunnuntai puoleen päivään täysin vapaa. Tod.näk. täytyy sukeltaa paikalliseen yöelämään, kun kerrankin pääsee eivätkä mitkään arkiset velvoitteet rasita :D = olen suorastaan innoissani. Suuntaavatko muut alan harrastajat tuonne DIVAan?

Täältä Rovaniemeltä lähdetään reissuun jo torstaina, fiilis on ihan kuin pääsis oikealle lomalle! :D

Ex-mies nousee lauantaina lavalle, joten pois en jäisi mistään hinnasta. Hitsi kun olis huomannut tuon yhteismajoituksen aiemmin, niin olis voinut tulla sinne. Ärsyttävää kun täältä on niin pitkä matka joka paikkaan, ettei ole toivoakaan mihinkään miitteihin ikinä lähteä! Toivottavasti Lahdessa näkee mahdollisimman monta pakkislaista face-to-face!

Me majoitutaan cumuluksessa pe-su. Ja kyllä, Divaan ehdottomasti! :thumbs:

Minä + tytär kans

Me tehdään oikei äiti+tytär-reissu sinne sunnuntaina. Ensimmäistä kertaa tullaan ihmettelemään meininkiä. Täytyy vaan toivoa että tyttö(4v.) jaksaa katsella koko kisan...

Äh, kyllä keljuttaa.. viime vuonna olin expon aikaan sairaana ja tänä vuonna sitten työt velvoittaa jäämään kotipaikkakunnalle.
*kihisee kiukusta* :curs:

Täältäkin toivottavasti ollaan tulossa.. Viime vuonna oli tarkoitus tulla mutta suunnitelmat peruuntui viime hetkellä poikakaverin sairastuessa. :itku: Tänään hän ilokseni salilla kysyi haluaisinko tänä vuonna lähteä, ja tottakai, olenhan reissusta haaveillut. Toivottavasti tällä kertaa suunnitelmat pitävät, täältä meiltä itä-suomestakin on matkaa lahteen aika paljon. Ei kuitenkaan niin paljon, että tulo siihen tyssäisi..! :hyper:

Mimmeille tiedoksi, että meillähän on Lepolan pakkismajoituspaikassa bileet sekä pe- että la-iltoina. Sinne sopii tulla hengaamaan vaikka ei siellä majoittuisikaan!

Piudelle aivan ÄLYTTÖMÄSTI TSEMPPIÄ kisoihin,oot kyllä upea :)

Niin,sitten sellainen asia että KP:lla on aivan oma näkemys siitä että lapset on mukana SM fitness-kisoissa. (pinkulle siis tiedoksi)
Kannatta mailata asiasta kyseiselle herralle ja kysyä mielipidettä,oikeasti.
:rolleyes:

Sunnuntaina olisi tarkoitus olla paikalla kyydistä riippuen...jännitän niin paljon valmentajan puolesta, että vois olla parempi jäädä kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom