Lahtelaisia mimmejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirius
  • Aloitettu Aloitettu
Lahdessa on varmaan paljonkin punttimimmejä mutta kaipaileeko kukaan punttiseuraa? Oon itse muuttanut tänne jokin aika sitten ja olisi mukava ja hyödyllistä saada täälläkin treenikavereita salille. Oon myös miettinyt että kävisin syksyllä kokeilemassa Gentailla cross circuit:ia, kahvakuulaa tms., onkohan sen puolen harrastajia linjoilla :)

Täällä yksi lahtelainen ilmoittautuu! Itsellänikin ollut harkinnan alla käydä kokeilemassa Gentailla crossia, mutta taitaa jäädä ensi talvelle muiden kiireiden vuoksi. Missä päin lahtea treenailet punttihommia?

Treenailen nyt Foreverillä mutta oon vähän miettinyt että jos kokeilisi muitakin saleja.. tuo oli vaan helppo vaihtoehto sijainnin takia. Missä päin Sheidi treenaat, ainaskin K&M:ää oon miettinyt yhdeksi vaihtoehdoksi.

Mä kävin kerran jo kokeilemassa crossia ja on se vaan eri tavalla rankka laji! Oottelen jos syksyllä olisi joku alku-kurssi tai sitten käyn silloin tällöin jotain yksittäisiä tunteja salin vastapainoksi.

Treenaan itse Kamppailulajikeskuksella, vaikka k&m ja muutama muukin sali ehkä lähempänä olis. Näin opiskelijana hinnat kun mielestä kohdillaan (35e/kk). :)

Mä kävin siellä myös aluksi kun tänne muutin, ihan ok paikka sekin ainakin hintaansa nähden! Itse kävin pääosin aamuisin ennen töitä, onko siellä millanen ruuhka jos käy "normaali"-aikoina :)

No arkena 16-18 välillä varmaan ruuhkaisinta mutta kyllä mä ainakin olen mahtunu siellä touhuamaan. "Räkkikopissa" tosin on välillä tiivis tunnelma mutta itselleni pikkujuttuja siihen nähden mitä toi sali kuukaudessa kustantaa :) tykkään muutenkin kyseisen salin ilmapiiristä, ei pahemmin mitään "vitkuttelijoita" pyöri :)

Täältä löytyis kans yks lahtelainen! Oon käyny Gentailla Cross Circuit-treeneissä tammikuusta lähtien. Lisäks käyn kuntosalilla parisen kertaa viikossa, koulun salilla tosin (saan vielä puolisen vuotta nauttia ilmaisesta kuntosalista, sitten loppuu sekin ilo :( ).
Tervetuloa vaan Cross-treeneihin Gentaille, suosittelen lämpimästi.

Olen itse myös muuttamassa syyskuussa Keskustan paikkeille :)
Saliseuraa voisin kaivata, koska kotona käsipainoilla ja kehonpainoilla olen treenannut, ja nyt haluaisin alkamaan salilla treenaamaan vaikka SS:sää näin aluksi, tekniikat vaan pitää ensin opetella :). Olen huomannut että viikottainenen joogatunti tekee ihmeitä liikkuvuudela ja lihaksille, joten varmaan Forever tms. olisi paras vaihtoehto? :)
Olisihan se mukavaa os täältä saisi mentorin :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom