Lahtea tuntevilta apua salin valintaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shaynah
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Eli hakusessa olisi sali jostain Lahden keskustasta. Junalla olisi ajatus kulkea, joten kävelymatkan päässä asemalta olisi paikan oltava siis. Olen aikasemmin jonkin verran salilla käynyt peruskuntoa ylläpitämässä, mutta nyt olisi vähän tiukemmat kriteerit. Eli tarvitsisin ohjaajan joka osaisi ottaa huomioon kovia kokeneen selkäni ja erittäin kehnossa kunnossa olevat jalkani. Selkää fiksataan koko ajan ja varsin mukavassa kunnossa se alkaa ollakin ja nyt olisi kiva alkaa sitä treenillä tukemaan. Jalat (jalkapöydät) ovat sellaisessa tilanteessa, että en ole pystynyt moneen kuukauteen edes kävelemään yhtään enempää kuin mitä on ollut pakko. Ja se varsinainen ongelma on se, että olen näiden vaivojeni kanssa päässyt huonoon kuntoon ja lihomaan tolkuttomasti, painoa tullut n. 10kg+ ja kaikki lihakset ovat kadonneet. Kaiken kaikkiaan haluan löytää sellaisen paikan ja sellaisen ohjaajan joka oikeasti osaa ottaa nämä asiat huomioon, että pääsisin treenailemaan kunnolla ja "löytämään itseni" näiden fläsien alta ja löytämään kunnolla motivaation touhuun, kun laihtuminen tuntuu niin toivottomalta.
Mihin kohtuu hintaiseen paikkaan kannattaa suunnata? Treenit ajoittuisi todennäköisesti arkisin klo 18.00 jälkeen, missä olisi siihen aikaan vähän väljempää? Sekä mahdollisesti viikonloppuisin aikaiseen aamuun.
Jonkin verran aijon tähän nyt rahallisestikin panostaa, mutta joku tolkku sitten siinäkin. Kiva plussa tietysti olisi, että tällaisia pullukoita aloittelijoita ei naurettaisi pystyyn heti ovelta (vaikkakaan ei silläkään oikeasti loppujen lopuksi ole väliä).
Joten löytyykö vinkkejä mihin kannattaisi suunnata tai paikkoja jotka kannattaa suosiolla jättää väliin?

Itse käyn Kuntoklubi Foreverillä, ja suosittelen kyseistä salia lämpimästi. Saat varmasti ammattitaitoisen omaohjaajan, joka sisältyy salin kuukausihintaan, hän voi tehdä sinulla kunto-ohjelman ja ravinto-ohjelman, jos näin haluat.

Itse käyn myös Forever kuntoclubilla, siellä olen käynyt muutaman vuoden ja kyllä on asiansaosaavia omaohjaajia siellä. Suosittelen lämpimästi, tosin se hinta, olisikohan ollut 54e/kk (voi olla muutaman euron heitto suuntaan jos toiseen, mutta yli 50 ja alle 60e jokatapauksessa) voi olla liian suuri mutta itse olen tykännyt todella käydä tuolla

Just meinasin ehdottaa Classic gymiä... itse en oo käynyt (tarkoitus on kyllä mennä tutustumaan) mutta oon kuullut vaan hyvää kyseisestä salista :) Ja tosiaan se tulee ihan siihen rautsikan viereiseen rakennukseen.

Tuolla saa myös ohjausta ja hyvä puoli on se, ettei tonne tarvii sitoutua vuodeksi, kuten esim. Foreverilla.

Niinno, onhan se parempi sitoutua pidemmäksi aikaa, jos kattoo millaisia tavoitteita tämän threadin aloittajalla on...:thumbs:

Niinno, onhan se parempi sitoutua pidemmäksi aikaa, jos kattoo millaisia tavoitteita tämän threadin aloittajalla on...:thumbs:

Tavoitteiden kannalta ehdottomasti onkin :) Meinasin lähinnä sitä, että kaikki ei uskalla sitoutua vuosisopimukseen, jos on vaikka opiskelutavoitteita tai epävarma olo paikkakunnan mahdollisesta vaihdosta vuoden sisällä. Toisaalta Forever kuuluu CMS-klubiin, eli sopimusta voi jatkaa myös muilla paikkakunnilla :)

Tuo Forever vaikutti netin mukaan mukavan oloiselta, mutta tosiaan vuodeksiko täytyy sitoutua? Ei muuten väliä, mutta kun tosiaan on pieni mahis, että opiskelu kutsuu toisella paikkakunnalla (Kouvola).
Pidempiaikanen projektihan tämä on, ei pari viikkoa eikä edes pari kuukautta ole missään nimessä riittävä aika kuin ehkä aloitella touhua :)

Juu, taitaa se niin olla, että vuodeksihan se pitää liittyä, mutta voit tietenkin irtisanoa jäsenyytesi, missä tahansa vaiheessa sopimuskautta, sopimuksessa mainituin ehdoin.

Juu, taitaa se niin olla, että vuodeksihan se pitää liittyä, mutta voit tietenkin irtisanoa jäsenyytesi, missä tahansa vaiheessa sopimuskautta, sopimuksessa mainituin ehdoin.

Mutta eikö toi sopimus edellytä, että se vuosi maksetaan jokatapauksessa jossain vaiheessa loppuun, vaikka sopimuksen irtisanoisikin?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt en satu muistamaan tarkalleen, että kuinka asiassa toimitaan, jos irtisanoo sopimuksensa kesken kaiken, mutta jonkilaista "sakkoa" tulee maksettavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom