Lahden Fitnessmalli-kisa?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. Jenni Tuokko
2. Henna Niemi

Valitettavasti en muiden sijoituksia muistakaan :arvi:.

Edit: Toivottavasti edes nuo meni oikein,mutta 90-%:n varma olen.

1. Janica Sarja, Jyväskylä 8 4 12
2.. Laura Rantanen, Helsinki 5 8 13
3.. Henna Niemi, Helsinki 6 9 15
4. Sini-Marja Heikkinen, Porvoo 14 13 27
5. Jenni Tuokko, Järvenpää 12 17 29
6. Minna Raitanen, Turku 19 13 27
7. Noora Lehmolahti, Helsinki 19 15 34

Jee vähänkö hyvä, ku fitnessmalli.fi sivujen mukaan Janica ois vaan 162cm pitkä! Lyhyilläki näköjää oikeasti tsäänssit voittaa. :) Jenniä kyllä kannatin, mut harmi ettei vieläkää top kolmoseen päässy.

Saiks Janica samal fondille sopimuksen vai kuka sen vei?

Hyvä että korjasitte virheeni. Ei pitäisi aukoa päätään jollei tiedä asiasta mitään. :D

Jee vähänkö hyvä, ku fitnessmalli.fi sivujen mukaan Janica ois vaan 162cm pitkä! Lyhyilläki näköjää oikeasti tsäänssit voittaa. :) Jenniä kyllä kannatin, mut harmi ettei vieläkää top kolmoseen päässy.

Saiks Janica samal fondille sopimuksen vai kuka sen vei?

Ihanaa tintula kuulla että olin sinun suosikkisi *sydän* eli olin sijalla 5.
Tämä asia ei meille kilpailijoille edes selvinnyt, kuka sai sopimuksen fondille...vai saiko kukaan. Kummallista. Kaikki tätä tietoa odottelivat... (ehkä ne ei tartte enempää porukkaa :lol2: )

Oma sijoitukseni oli ihan ok...vaikka totta kai, toivoin olevani top3:ssa...mutta tähän on kuitenkin hyvä lopettaa nämä "malleilut" :rock:

Ai jahas, tietty Jemelyn oli messissä! Vähänkö oon hidas. Mutta kyllä sinulla on kyllä täyden kympin kroppa, oli sijoitus mitä hyvänsä! *siirtyy selaamaan kisagallerioita*.

:nolo: oi kiitos Caitlyn!
eihän sitä kyllä itse ihan noin ajattele...mutta onneksi vanha sanonta pätee: "kauneus on katsojan silmässä" :) mä kyllä itse pidän erittäin täydellisenä vartalona esim.muutaman eilen hienosti sijoittuneen punttimimmin vartaloa.. :5:

(Onkohan missään kuvia tosta fitnessmalli kisasta? mun kannustusjoukot oli jättäny kameran matkasta... :rolleyes: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fitnessmalli... tuossa ainakin palkintoposet:

Liitteet

• _MG_2005.webp
    _MG_2005.webp
    53,6 KB · Katsottu: 6 615
hahh...onpas ilmeet...:kippis1:
Ja sitten vielä kysymys... Osaako joku fiksu kertoa noista pisteistä????
Mitä ne meinaa? mikä on esim. janican kohdalla eka luku 8,ja sitten 4? (yhteenlasku sujui sen verran hyvin,että lopputulos on sitten toi 12..) :rolleyes:

Osaako joku fiksu kertoa noista pisteistä????
Mitä ne meinaa?

Ensimmäiset pisteet on ekalta kierrokselta eli bikinikierrokselta, toiset sporttiasukierrokselta johon sisältyi myös vapaaohjelma. Tuolla vielä tarkemmin mitä kummallakin kierroksella arvosteltiin.

Laura siis voitti ekan kierroksen, Henna oli toinen ja Janica kolmas. Janica voitti toisen kierroksen, Laura oli toinen ja Henna kolmas. Molempien kierrosten yhteispisteet ratkaisivat lopullisen järjestyksen. Ja pisteethän menee niin että tuomarit laittavat kilpailijat järjestykseen, paras saa yhden pisteen jne, eli mitä vähemmän pisteitä, sen parempi.

kertoisko joku, millainen kisa tämä on?siis tarkalleen mitä vaaditaan, mitä kisassa pitää tehdä, kauanko kestää ja millaiset on karsinnat? :hyper:

kuulostaa ja etenkin näyttää hyvältä! :rolleyes:

kertoisko joku, millainen kisa tämä on?siis tarkalleen mitä vaaditaan, mitä kisassa pitää tehdä, kauanko kestää ja millaiset on karsinnat? :hyper:

No jos nyt vaikka kävisit lukemassa tuolta mun edellisen viestin linkin takaa. Siellä on myös linkki kisan kotisivuille (sääntölinkki näyttäisi vievän eri kielivaihtoehtoon...) Noilla pääset aika pitkälle alkuun, sit kannattaa kysellä täällä jos jää jotain epäselväks.

joku jolla plus lasku taito hakusessa, kirjoittanut nää pisteet...
sillä Minna Raitasen pisteet on 32 (tai hän olis mennyt noilla pisteillä 27 mun ohi...Sini-Marian kanssa tasoihin) sattuuhan näitä... :rolleyes:

:offtopic: ja siis nämä pisteet lukee ihan virallisesti joka paikassa...eli en syyttänyt häntä joka ne tänne kijoitti :D

ja tässä vielä kuva joka löytyi joltain toiselta sivustolta...
(aika huono laatunen tosin...)

Liitteet

• fitnessmallit.webp
    fitnessmallit.webp
    70,4 KB · Katsottu: 9 531
En ollenkaa tienny et sinä oot tuo Jenni Jemelyn! ::D Hassua. Oon törmänny sun kuviinki tuol kuvapuolel, en muista oonko kommentoinuki jotai. No mut onnea kuiteki! :P

Eikö Anna-Mari Eskelinen osallistunu ollenkaan Fitnessmalli-kisaan?

Vaikka sivuilla alunperin oli ilmoitettu mukaan. En ainakaan nähny nimeä tuloksissa eikä näkynyt kuvissakaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom