Tarkoitus olisi ylihuomenna tollainen aloittaa. Kokemuksia, suosituksia, kuvauksia millaista on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei juurikaan eroa thaiboxingista muuten ku että lady thaissa ei oteta kontaktia.ehkä hieman kevyemmät treenit ku thaissa,Originally posted by Nyytti
Itse olen harrastanut Aikidoa (teininä useamman vuoden) ja sitten opiskeluaikana Shootfightingiä alkeiskurssin verran. Kovin olivat erilaiset mutta molemmissa oli yhtä mukavaa. Kyllä siinä ainakin mulla itsetunto kehittyi ja kunto kasvoi ihan vauhdilla, varsinkin Shootfightingissa. Vaikka useaan vuoteen en ole kumpaakaan harrastanut niin koordinaatio kyky ja reagointinopeus ovat pysyneet keskivertoa nopeampana (tämä on siis oma arvioni).
Tarkoitus olisi taas jatkaa joko shootfightingia tai sitten aloittaa joku uusi tuossa keväällä.
Mutta tuo Lady Thai on mullekin ihan uusi juttu. Muistan kyllä jotain siitä kuulleeni mutta en muista mitä. Taitaa olla Thaiboxingista tehty naisversio, mutta varma en ole.
kai se riippuu seurasta ja salista, sillon ku harrastin thainyrkkeilyäOriginally posted by Nyytti
Miten niin ei oteta kontaktia? Olen käynyt tutkimassa internet sivuja koskien Lady Thaita ja kyllä niissä olevien kuvien ja tekstien mukaan otetaan kontaktia.
Sitäpaitsi miten sitä muka voisi käyttää itsepuolustukseen, kuten sivustot väittävät, jos siinä ei ole kontaktia?
no nyt tää meni tämmöseksi ,Originally posted by Nyytti
Alkeisryhmässä ei kyllä silleen oteta kontaktia ja riippuuhan se seurastakin. Omien kokemusteni perusteella voin sanoa että vaikka sanottiin ettei Aikido ole kontakti laji niin kyllä siinäkin tuli kontaktia. Kuin sitten taas Shootfightingissä sanottiin että se on full contact laji ja kyllä siinä oltiin sitten ihan ihossa kiinni koko ajan. Mutta siinäkin oli paljon eroja kahden shootfighting-seuran välillä tossa kontaktin otossa.
Mutta kuten sanoin että Lady Thai on mulle uusi tuttavuus niin en mene sanomaan että mihin kontakti lajistoon kuuluu. Ja onhan tämäkin kait mielipide juttu.
:piis:
Alkaa ihan oikeasti polttamaan päästä taas potkimaan ja lyömään. Ai miten niin mulla on agressioita??
Originally posted by Missukka
Joo on se naisversio siitä... Kaveri kertoi siitä "kauhujuttuja" että ensin pompotellaan palloa mahan päällä ja sitten tehdään vatsalihasliikkeitä... Ja muuta vastaavaa... olin vähän
Mutta pitää nyt käydä tsekkaa. Raportoin kokemuksista!