laatuseuraa kanavan sinkkunaisille!

Olavin yksi harrastus on suihkussa käyminen...hmmm. Voihan tuon sellaisenakin ottaa, joo.

Edit: Tuo mökki ja ajoneuvo tuo varmasti enemmän morsianehdokkaita Olaville...tai sitten ei :D

Penneck sanoi:
ironchef: Olen erittäin huolestunut puolestasi. Tuo hytkyvä hymiökään ei nyt pelasta sinua.

HUOLI TURHAA Penneck. :piis:
Tossa ylhäällä sanottiin että pitää laittaa säälittävämpiä/hauskimpia ilmoituksia ja eipä ole tullut säälittävämpää/hauskempaa vastaan kuin noi homojen seuranhaku palstat...

ps. eihän sitä tiedä vaikka joku pakkiksella vastais noihin :lol2:

ironchef sanoi:
ps. eihän sitä tiedä vaikka joku pakkiksella vastais noihin :lol2:

Aivan. Mikäs sen mukavampi tapa viettää viikonloppu, kuin virua pitkiä aikoja piinallisissa asennoissa, kun joku ääliö kaataa steariinia kiveksille. Elämme lopun aikoja.

ironchef sanoi:
...ja eipä ole tullut säälittävämpää/hauskempaa vastaan kuin noi homojen seuranhaku palstat...

Tätä just tarkoitin...edelleen huolestuttaa... :D

No joo...et sä kai seuraa itse sieltä haekkaan.

Tuossa eka threadissa oikean puoleinen äijä on Kuopiosta ja hakee jotain Taijaa kokoajan kaikkialta lehdistä. Aivan seko äijä... on kuulemma joka päivä kaikilla radioasemien soittolinjoilla kanssa soittelemassa.
Mua ihmetyttää että mistä tämä threadin aloittaja nämä haut on löytänyt...?

Penneck sanoi:
Tätä just tarkoitin...edelleen huolestuttaa... :D

No joo...et sä kai seuraa itse sieltä haekkaan.

yleensä kaikki heterojen seuranhaku palstat on sitä samaa paskaa. Mut on
Ihan hillittömän hauskaa lukee city-lehdestä nallekarhujen ja muiden erikoisuuksien hakuja ja naureskella niille... joo vähän tylsä elämä mulla.

ironchef sanoi:
joo vähän tylsä elämä mulla.

No ei hetero elämä ainakaan. :)

Ps. :love:

Kusimato sanoi:
No ei hetero elämä ainakaan. :)

Ps. :love:

GMDC%20TOUCHE.jpg

Oi Kusimato, sinä päivieni valo!

:haart:

ironchef sanoi:
Oi Kusimato, sinä päivieni valo!

:haart:

Tämä valo tulee kohta sinne missä aurinko ei paista :haart:

japa sanoi:
Tuossa eka threadissa oikean puoleinen äijä on Kuopiosta ja hakee jotain Taijaa kokoajan kaikkialta lehdistä. Aivan seko äijä... on kuulemma joka päivä kaikilla radioasemien soittolinjoilla kanssa soittelemassa.
Mua ihmetyttää että mistä tämä threadin aloittaja nämä haut on löytänyt...?

Öhöm, se Olavin ilmoitus on ainakin Jallusta. Oisko ollu joku 2000 syksy? Ei sillee et mä ite oisin sitä lukenu (tai siihen vastannu :whip: ), mut yks kaveri kerto...

hiiohoi.. ei muutakun selaamaan deitti.net ilmotuksia niin johan alkaa sekisuraa löytymään =)

Shagrath, tuo ilmotus on ollut muillakin keskustelupalstoilla.. luulisi Olavin löytävän seuraa suuren kuuluisuuden ansiosta. =)

Shagrath sanoi:
Öhöm, se Olavin ilmoitus on ainakin Jallusta. Oisko ollu joku 2000 syksy? Ei sillee et mä ite oisin sitä lukenu (tai siihen vastannu :whip: ), mut yks kaveri kerto...
Jallu onkin naisväestön lukema laatulehti, joten sitä kautta varmasti naisia löytyykin :D

Back
Ylös Bottom