Laajis Canoniin

Moro!

Tarkotuksena olisi hankkia laajis Canon EOS 350D putkeen (joo joo, leiki sähköllä blablabla). Muita tarkoituksia vielä ei ole löytynyt putkelle muutakuin kesällä pidettävät Skate SM '08 missä olisi siis tarkoitus kuvata ja kavereiden kanssa sillä pelleily. Pelleilyllä en siis tarkoita jönglrrärmräämistä..

Canonin omat fisheyet ovat suhtkoht kalliita, budjetti 100-300€. Kameralaukun foorumeilta löysin jonkun varteenotettavan putken, mutta se piti tilata jostain Valko-Venäjältä ja ongelmia oli ilmennyt monella sieltä tilattaessa.

Olisiko kellään myydä mitään fisheyeputkea, tai ehdottaa jotain?

Juu, noi sivut tulee esille melkeen joka keskustelussa mitä oon lukenu :)
Millainen käsitys sinulle on tullut noista Raynoxin laajiksista? Itse mietin moisen hankintaa, kun hinta on kohtuullinen.

Pikaisella googlettamisella en löytänyt minkään yrityksen myyvän noita Suomessa? Ja jos tarkan hinnan löytäis kans, niin saattais tollanen eksyä tänne :)

Pikaisella googlettamisella en löytänyt minkään yrityksen myyvän noita Suomessa? Ja jos tarkan hinnan löytäis kans, niin saattais tollanen eksyä tänne :)
Digitarvike, maitolaituri, verkkokauppa.com, näiden valikoimista löytyy Raynoxin tuotteita, Digitarvike mainitaan Raynoxin sivuilla virallisena myyjänä.

PS. Laitoin googleen hakusanaksi raynox ja kaikki nuo kolme on ensimmäisinä. Lisäksi Cyberfoton valikoimista näyttäisi Raynoxin tuotteita löytyvän.

Mä hain tolla Raynoxin yhden putken nimellä ni avautu vaan jotain abalfgbahvblab-sivuja, kiitosta! Pitää katella jos ei muuta löydy ni pitää käydä tollanen pokaa omaan taskuun..

Mitä putkea oot ite katellu?

Mulla on Zenitarin (manuaalinen) kalansilmä, tilasin täältä:
www.rugift.com
Kovasti kehuttu, mutta tosiaan manuaalinen.

Sample:

pattari9.jpg

Kalansilmä on loppujen lopuksi aika helppo tarkentaa kun yleensä tarkennus on "ääretön", tietty lähikuvissa voi tulla ongelmia, eli juuri jos tahtoo jostain skeittaajasta nastan foton.

Halpa lelu toi on, oon ollu ihan tyytyväinen.

Joo ei mun mielestä tota tarkennusta kannata murehtia. Ite jopa yleensä käytän ennemmin manuaalitarkennusta laajiksilla. Tuon suuren terävyysalueen takia se on aika helppoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom