Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by S225T
Tässä ufs:n sivuilta:
"L-glutamiini on vapaa aminohappo. Glutamiinipeptidi taas on pääasiassa glutamiinia sisältävä aminohappoketju. Todellisuudessa hienosta nimestään huolimatta glutamiinipeptidi on vain hydrolysoitua vehnäproteiinia, joka on luonnossa ehkä eniten glutamiinia sisältävä proteiini. Glutamiinin määrä vaihtelee vehnän alkuperästä riippuen (30-40%), mutta jos huomioidaan osan glutaminista joka tapauksessa olevan glutamiinihappoa, ei itse glutamiinia ole parhaimmillaan kuin n. 30%. "
Eli siitä halpa hinta.
Originally posted by Hannibal
Jaaha, näinkös se sitten onkin. Annatko linkin tuohon juttuun, kun en itse löytänyt?
Kumma juttu, kun jotkin lähteet väittävät glutamiinipeptidiä "paremmaksi tavaraksi" mainitsemieni erojen perusteella.
Onkohan muuten esim. tuo Boosmanin kallein glutamiinivalmiste (VitaLIFE Glutamine) kuitenkin L-glutamiinia, vaikka sen sanotaan olevan "100% L-glutamiinipeptidiä..." (toisaalta toisessa kohtaa sen sanotaan olevan "100% puhdasta L-glutamiinijauhetta...", eli painovirhekö kyseessä)...?
http://www.boosman.fi/palautumistuotteet4_1.htm
Ei se enkun ope tainnu ollakkaan niin tyhmä ku ehotteli mulle vehnäproteiinin syöntiä...:lol2:Originally posted by BonBon
jahas, ja vehnäproteiini on ilmeisesti whey protein? :D
Originally posted by Fat22
Joo glutamiinipeptidissä ei o niin paljoo itse glutamiinia. Mutta glutamiinipeptidillä on sellanen kiva ominaisuus että se vahvistaa insluiinivastetta ja aiheuttaa muistaakseni yksniäänkin insuliinineritystä... : | Mielestäni mainio palautumisjuoma idea on ottaa heti treenin jälkeen glutamiinipeptidiä ja L-arginiini hydrokloridia ja jonkin ajan kuluttua vasta se tavallinen palautumisjuoma heroineen, hiilareineen ja kreatiineineen.
Originally posted by Hannibal
Minun käsitykseni mukaan heti treenin jälkeisessä palautusjuomassa kannattaisi ottaa hydrolysoitua heraa ja glutamiinia ja puolisen tuntia myöhemmin maltoa ja kreatiinia.
Originally posted by Tomi77
Tuo käsitys on tasan tarkkaan oikea, mutta eikö tätä efektiä sitten muka tapahdu enää puolen tunnin päästä? Väittäisin että tapahtuu. Ja nestetasapainosta vielä... Onko Timo "Fakiiri" Immonen itse sitten koko treenin ajan juomatta, vai mistä mahtaa johtua moinen dehydraatio?