Löytyykö samanlaisia polkvivaivoja?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt kahlaillut eri polvithreadejä läpi urakalla mutta en ole löytänyt diagnoosia joka sopisi omiin polviini..

Oireita: Kuumotus ja todella lievä kipu polven sisäpuolella molemmissa jaloissa oikeassa lisäksi kuumotusta lumpion päällä.. Kipu on asteikolla 1-10 jossain 2-3 välillä.

Kipu ei pahene rasituksessa ja kipua ei tunnu kun lihakset ovat lämpimät treenistä, ei poistu tulehduskipulääkkeillä eikä levolla..

Turvotusta polvissa ei ole ja naksuminenkin on ollut samanlaista viimeiset 10vuotta,
mitään traumaa ei ole taustalla..

Jaloissa ei ole asentovirheitä..

Huippu ortopedillä olen käynyt joka sanoi ettei kuulosta pahalta ja suositteli vaan venyttelyjä ja treeniä.. ja tietysti lääkekuuria.

itseäni kuitenkin hieman vaivaa mikä hemmetti tota aiheuttaa ja onkohan oire mahdollisesti paheneva vai paraneva itsekseen :)

Edit: oikeassa polvessa vaiva on ollut noin 12kk vasemmassa vasta 2-3

Mulla oireet oli samanlaisia ja kävin oikein fysiatrilla. Mun kipuilu kesti yli kaksivuotta ennenkuin sain kuntoon. Vaiva oli "juoksija" vamma eli krooninen limapussintulehdus vasemman polven sisäpuolella, hiukan lumpion alapuolella. Voltarenia sain 2 kk kuurin ja levittelin sitä 2-3 kertaa päivässä. Sellainen vaiva jäi kuitenkin koska polvilumpion rusto on sisäpuolelta kulunut, ettei kyykkyä voi oikein tehdä ja välillä portaiden nouseminenkin vihloo.

Jeps tuntuiko Kenzu se limapussintulehdus ihon ulkopuolelta eli oliko limapussi suurentunut?

Olen käynyt nyt pari kertaa hierojalla hierottamassa jalat viimeisen kerran jälkeen polvet olivat liki kivuttomat vuorokauden, mutta tänä aamuna kipu oikeassa polvessa oli muuttunut vihlovaksi ja sijainti on nyt lumpion yläpuolella vasemmalla..

Hieroja sanoi että on selvästi kireyttä lihaksissa juurikin polven läheisyydessä..

Onko ultra miten tarkka polvien tutkimisessa? vai kannattaako tässä kohta käydä tosiaankin magneetissa?

Back
Ylös Bottom