en oikein löytänyt sopivaa ketjua koskien omaa ongelmaani. Mutta siis minulla on löysä olkapää diagnosoituna ja lapaluun hallinta ja lihakset heikot. Aloitin fysioterapeutilla kuntoutuksen ja meni hyvin aluksi. k>unnes kinesioteippi sattui kai olemaan huonosti ainakin liian kireällä päivän-pari. Sen jälkeen mulla on ollut ihmeellistä pistelyä varsinkin juuri vasemmalla puolella (kädessä ja jalassa) tai varsinkin sormissa ja varpaissa. Nyt vaiva on jotenkin vain pahentunut ja olka tuntuu aivan kuin löysemmältä. Teipin poisoton jälkeen oli vähän aikaa lieviä oireita, mutta nyt viime aikoina ne on pahentunut kun olin jonkun kerran käynyt salilla ft:n ohjeden mukaan. Salilla käynnin jälkeen siis pistelytuntemukset lisääntyi ja nyt tänään niitä on ollut koko ajan tai jotenkin pahempana ja alhaalla kitalaessa on jotenkin sellainen tunnoton tunne vähän tai sitä pistelee oudosti myös.. En jotenkin tunnekaan tuota olkaa niin hyvin kuin aikaisemmin vaikka löysyyttä on ennemminkin ollut.. Siis nyt noin vähän yli puoli vuotta. Mikähän tuossa mahd voisi olla, jotain hermohommaan? Onko kellään ideaa, toivot tuota vielä pystyy kuntouttamaan? Huolestuttaa vaan tuo, ja olen kyllä ens vkolla menossa lääkäriin..