GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Löysä liha

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niitti84
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Mulla on sellainen onkelma että olen muutama vuosi sitten laihtunut 72 kg:sta nyt 58 kg. Liha on jäänyt löysäksi vatsasta ja reisistä. Eli se pitäisi saaha kiinteytettyä. Käyn kuntosalilla 3 x vko ja nyt kun kevät on koittanut niin alkaa rullistelu. Mutta näiden lisäksi osaatteko antaa jotain hyviä vinkkejä/ neuvoja kiinteyttämiseen. Kiitokset :worship:

Tarkoitatko löysällä lihalla roikkuvaa nahkaa tms.?

Suurissa painon pudotuksissa nahka jää usein löysäksi kun se ei ehdi kutistua. Tähän nahkan löysyyteen ei oikeastaan ole mitään pikafiksiä - kannattaa kuivaharjailla ja rasvailla ihoa.

Hmm.. Toi onkin vaikea kysymys.
Mulla oli raskauden jälkeen kanssa "lerpattavaa" nahkaa, mutta kyllä se siitä alkoi pikkuhiljaa kutistumaan.. Ehkä vähän alle vuodessa näytti jo ihan normaalilta. En usko, että siihen löytyy mitään poppakonsteja, kärsivällisyyttä vaan. Kyllä se sun mahanahka ja reidet luultavasti tulee vielä ihan hyvään kuntoon.

-edit- Ai se on ollut jo muutaman vuoden..

Nyt tulee ihan vappu-juttua, mut lihota itseäsi muutama kilo, niin että löysä nahka täyttyy ja sen jälkeen dieettailet vähän hillitymmin, sillai et nahka (kylläpä kuulostaa kamalalta) ehtii kutistua mukana. :hyper: Tää on tätä blondin logiikkaa.

Toi Q.Bijoun juttu kuulostaa tavallaan ihan loogiselta..:D (Mun sisäinen blondi tais herätä..)
Niitti on kyl aika hoikassa kunnossa, ei ainakaan enempää tarvi laihduttaa..

Tietämättä kuntotasoasi, voisi yhdeksi perusneuvoksi sanoa: lisää lihaksia!
Lihasten kasvatusthan antaa kivaa muotoa kropalle ja samallahan se myös kiristää tuon roikkuvan nahkan kun sinne alle tulee jotain täytettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom