Läppä vai nou? Radio Cityllä soiva biisi.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

RRKalle

Team Hymykuoppa
Olin kaverin kyydissä autossa salilta himaan yks päivä ja Radio City soi. Raadiosta alkoi tulemaan sellainen ihan perseestä reväisty ja kliseinen ja yliampuva biisi missä ensin joku ukko veti sellaista iskelmätyyppistä baarimelankoliaa, ja sitten joku alkoi vetämään englanniksi jotain tosi paskaa hevilaulua. Raskas ja metallinen biisi. Laulajat olivat pirun huonoja ja nauroin äänenn sanoituksille. Ajattelin että tämä on joku Radio Cityn jouluinen huumoripläjäys, kun en ollut radiota kuunnellut itse n. kuukauteen. Kaveri kuitenkin väitti ettätämä on joku ihan oikea bändi, eikä edes läppänä tehty.

Kuulostaa kovin vaikealta uskoa että moista tekisi joku tosissaan, tai että sitä ainakaan mikään radioasema soittaisi, joten voiko joku valaista mikä bändi ja biisi on kyseessä, ja että onko tämä muka tosissaaan tehtyä. Kiitos ja anteeksi.

Waltari on erilainen, ja juuri se on sen vahvuus. Pojat osaavat tehdä hommaa hienosti kieli poskessa mentaliteetilla, eivätkä ota itseään liian vakavasti. Se on totta, että homma on mennyt viimevuosina alaspäin, mutta mielenkiintoisia ja monipuolisia biisejä bändi osaa edelleen tehdä. Esimerkiksi tuolle "Helsinki" biisille kannattaa kuunnella vastapainoksi samalta levyltä kipale "Exterminator Warheads", joka lähentelee grindia.

Koitan löytää ton biisin. Tuntuu kyllä uskomattomalta että Waltari suotaisi moista paskaa. Olen muistaakseni ko. bändiltä kuullut pari ihan jees-kipaletta. No, ehkä se on joku ison luokan inside-vitsi tai jotain. Mutta ei sitä tarvitsisi sentään radiossa soittaa.

Paras Waltarin biisi on ehdottomasti Atmosfear :D pitääpä tuo uusi kuunnella jossain välissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mits helv.. Musta se biisi on ainakin hieno idealtaan ja muutenkin hyvä.
On siinä levyllä kyllä kaikentasoisia vetoja, alkupään biisit uppoaa muhun ainakin paremmin. Taso tosiaan vaihtelee, olisiko levyllä biisejä pidemmältä ajanjaksolta? Tosin muillakin Waltarin levyillä on hiukan samaa ongelmaa.

Jeah, Waltari rokkaa!! Tai siis rokkas...valitettavasti... nykyään suoltavat hirveetä paskaa, sniff...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom