Lähin vapaaotteluseura Kajaanista katottuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _HaZarD_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä Kajaanissa on vapariporukka. Katteleppa vaikka Kajaanihallin kahvion ilmoitustaulua, siellä muistaakseni on ilmoitus. Eivät ole kauaa reenailleet vielä.
Seuraava porukka jossa reenataan myös monipuolisesti on Kajaanin ju-jutsuseura.
Iisalmessa on sitten tosiaankin vapaaotteluseura myös. Eli aika lähellä.

Itse edustan ju-jutsuseuraa, vaparireenitkin olen käynyt kokeilemassa.

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kertokaahan Kajaanin vapariporukasta? Kuka vetää ja millainen meisinki muutoin on?

Oulu tai Iisalmi. Kajaanissa on hyvät Judo ja nyrkkeily porukat. Aloita molemmissa, niin kyl vaparikin sujuu.

Judo on ainakin todella tasokasta. Siellä saisit opetusta entiseltä judon Euroopanmestarilta, mikä ei nyt ole mikään selviö missään päin Suomenmaata..

Judo on ainakin todella tasokasta. Siellä saisit opetusta entiseltä judon Euroopanmestarilta, mikä ei nyt ole mikään selviö missään päin Suomenmaata..

Tän mäkin allekirjoitan 100%. Jorkki on vieläkin sellainen terrieri, että oksat pois ja pala latvaa!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyrkkeilyn puoleltakin taitaapi löytyä EM-mitalisti...

Tuosta vapariseurasta sen verran, että varmaan löytyy joku ukko sieltäkin, joka pakkistakin lukee, joten voinevat varmaan itsekin käydä tässä kertoilemassa kuulumisiaan.

Mulla tuli mieleen sellainen, että sopiiko vapaaottelu harraste/kuntolajiksi, jos ei älyttömänä hingu kilpailemaan? On ollut mielessä painilajin aloittaminen, ja potkunyrkkeilytaustaa kun on niin vapaaotteluseurassa treenaaminen sellaisenaan voisi olla mielekäs vaihtoehto puhtaalle judolle tai brassijutsulle.

Mulla tuli mieleen sellainen, että sopiiko vapaaottelu harraste/kuntolajiksi, jos ei älyttömänä hingu kilpailemaan? On ollut mielessä painilajin aloittaminen, ja potkunyrkkeilytaustaa kun on niin vapaaotteluseurassa treenaaminen sellaisenaan voisi olla mielekäs vaihtoehto puhtaalle judolle tai brassijutsulle.

Sopii ehdottomasti.

Eipä ollu enään mitään vapari ilmotuksia kajaaninhallilla. Infon äijjä sano että siel ei oo enään vapari harkkoja. Oisko tietoo missä ovat nykyään?

Eipä ollu enään mitään vapari ilmotuksia kajaaninhallilla. Infon äijjä sano että siel ei oo enään vapari harkkoja. Oisko tietoo missä ovat nykyään?
Minä voin kysellä porukoilta kunhan kerkeän, laitan vaikka tänne sitten infoa (jos ei sitten tosiaan joku kyseisen seuran ukoista kerkeä tänne ketjuun kirjoittelemaan).

Nyt on pakko kyllä kysyä, että olisiko jo lisäinfoa kenelläkään näistä vapariharkoista? Olisi todella hienoa päästä täällä Kajaanin suunnallakin treenaamaan tätä hienoa lajia..

Eipä löytynyt kaveripiiristäkään lisää tietoa asiasta. En siis osaa sanoa onko porukka enää toiminnassa.

Eipä löytynyt kaveripiiristäkään lisää tietoa asiasta. En siis osaa sanoa onko porukka enää toiminnassa.

Minulle nousi epäilys, että mitään vapaaottelua treenaavaa porukkaa ei ole olemassakaan. Ovat olleet vain wannabe-fightereita. Tähän viittaa se, ettei kukaan oikeasti tiedä mikä porukka on kyseessä ja millä taustalla.

Tai sit se on niin salasta se meno ettei voi kertoa että kuka treenaa ja kenen kanssa. Mutta baarissa voi antaa vähä vinkkejä; "Ne on tän kaupungin kovimmat jätkät!" & "En saa treenata muualla, olen vannonut salaisen lojaalisuus valan!" & "Ei, et saa treenata meidän kanssa. Ainoastaan harva ja valitut ovat tervetulleita salaiselle dojollemme!" :rolleyes: Onhan näitäkin juttuja kuultu... :arvi:

Minulle nousi epäilys, että mitään vapaaottelua treenaavaa porukkaa ei ole olemassakaan. Ovat olleet vain wannabe-fightereita. Tähän viittaa se, ettei kukaan oikeasti tiedä mikä porukka on kyseessä ja millä taustalla.
:lol2:
Silloin kun se porukka (muutama jantteri siinä oli) aloitteli, niin kävin kaverin kanssa muutamissa heidän treeneissään ihan mielenkiinnosta. Myös myöhemmin näin heidät useamminkin treenailemassa Kajaanihallilla ja porukkaa oli vaihtelevasti.
Sellaiseen käsitykseen jäin, että kaikki olivat enemmän tai vähemmän aloittelijoita joten ei siellä nyt mitään sen erikoisempaa ollut. Jostainhan se on kuitenkin aloitettava.
En tiedä oliko seura mitenkään virallinen vai millä tasolla homma pyöri. Nyt kun tämän ketjun täällä näin niin olin vielä siis siinä käsityksessä, että ovat vielä aktiivisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom