Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oulu tai Iisalmi. Kajaanissa on hyvät Judo ja nyrkkeily porukat. Aloita molemmissa, niin kyl vaparikin sujuu.
Judo on ainakin todella tasokasta. Siellä saisit opetusta entiseltä judon Euroopanmestarilta, mikä ei nyt ole mikään selviö missään päin Suomenmaata..
Mulla tuli mieleen sellainen, että sopiiko vapaaottelu harraste/kuntolajiksi, jos ei älyttömänä hingu kilpailemaan? On ollut mielessä painilajin aloittaminen, ja potkunyrkkeilytaustaa kun on niin vapaaotteluseurassa treenaaminen sellaisenaan voisi olla mielekäs vaihtoehto puhtaalle judolle tai brassijutsulle.
Minä voin kysellä porukoilta kunhan kerkeän, laitan vaikka tänne sitten infoa (jos ei sitten tosiaan joku kyseisen seuran ukoista kerkeä tänne ketjuun kirjoittelemaan).Eipä ollu enään mitään vapari ilmotuksia kajaaninhallilla. Infon äijjä sano että siel ei oo enään vapari harkkoja. Oisko tietoo missä ovat nykyään?
Eipä löytynyt kaveripiiristäkään lisää tietoa asiasta. En siis osaa sanoa onko porukka enää toiminnassa.
:lol2:Minulle nousi epäilys, että mitään vapaaottelua treenaavaa porukkaa ei ole olemassakaan. Ovat olleet vain wannabe-fightereita. Tähän viittaa se, ettei kukaan oikeasti tiedä mikä porukka on kyseessä ja millä taustalla.