Lääkärit tukevat viinan varoitusmerkintöjä

"Alkoholi saattaa aiheuttaa näköhäiriöitä luodessa uutta parisuhdetta"
"Alkoholin nauttiminen saattaa lisätä tahtoa joutua vaikeisiin tilanteisiin alastomana"
"Mokailu työpaikan pikkujouluissa saattaa aiheuttaa noloja tilanteita"

Prahassa prätkäbaarissa aikoinaan juotiin jotain Sudden Death tai Black Death tms. merkkistä votkaa, jossa oli musta pääkallo ja sääriluut etiketissä. Ei jäänyt terveysvaikutuksista epätietoisuutta. Samalla tuotemerkillä taisi olla tequilaakin.
pevelius sanoi:
yhtään ei paista sikari-harrastajan katkeruus uudesta tupakkalaista...;)
Jos minä olisin bisnesmies, niin laittaisin uuden lain voimaantullessa jokaiseen isompaan kaupunkiin sikariharrastajille pubin, jossa tupakkihuoneena on sellainen vanhanajan kirjasto nahkanojatuoleineen ja takkoineen. Tupakkatakit ja fetsit talon puolesta. Takan vieressä istuu klubi-isäntä Eugen tarinoimassa ja tunnelmaa luomassa. Ja hankkisin vaikka EU:n ihmisoikeustuomioistuimelta poikkeusluvan tarjoilla sinne tupakkihuoneen puolelle vain cognakkia ja oudoimpia viskejä.

Itse en polta ja savu vituttaa, varsinkin sikarinsavu, mutta kyllä tässäkin lainsäädännössä ollaan taas menossa reippaasti liioittelun puolelle.

reino sanoi:
Jos minä olisin bisnesmies, niin laittaisin uuden lain voimaantullessa jokaiseen isompaan kaupunkiin sikariharrastajille pubin, jossa tupakkihuoneena on sellainen vanhanajan kirjasto nahkanojatuoleineen ja takkoineen. Tupakkatakit ja fetsit talon puolesta. Takan vieressä istuu klubi-isäntä Eugen tarinoimassa ja tunnelmaa luomassa. Ja hankkisin vaikka EU:n ihmisoikeustuomioistuimelta poikkeusluvan tarjoilla sinne tupakkihuoneen puolelle vain cognakkia ja oudoimpia viskejä.

.

Tolla ideoinnilla:kannattais ruveta pisnesmiäheks!:worship:

Totta puhuen eikö alkoholi aiheuta vähintään yhtä paljon kansanterveydellisiä ongelmia kuin tupakka? Viinan juonti on kielletty julkisesti, niin miksei tupakan poltto, vaikka siitä enemmän haittoja on. Rasvamaksat kossun kylkeen, niin kansa tykkää.

Mua taas ärsyttää alkoholin yleinen hyväksyntä.. Pullon kylkeen voisi saman tien painaa isolla vaikka seuraavan varoitustekstin:

Laillinen huume! Ostaisitko piriä jos se olisi laillista?

Tai sit vois olla kuvia jostain deekuista tai kuolleista ihmisistä. Hirtettyinä, auto-onnettomuuksien uhreja, kirroosimaksoja, maksasyöpä-kuvia jne.

Back
Ylös Bottom