Mä voisin laittaa oman tähän samaan. Inkerin kysymyksiin vastauksia:
Kipualue kyynärtaipeessa aivan jänteen vasemmalla puolella ja siitä muutaman sentin ylöspäin (vasen käsi). Ks. kuva, punainen alue.
Kosketusarka, tosin ei satu kovin paljoa, mutta sen verran, että kohdan voi paikallistaa.
Saattaa olla ettei tää vaikuta tuohon, mutta laitetaas: kipu alko kun olin ottanu ohjelmaan hauikselle käsipainolla toinen käsi kerrallaan tehtävän "keskitetyn" hauiskäännön, mikä tosin tehdään ilman tukea käsi vapaana roikkuen. Tein liikettä n. 12-20 toistoja, polte/tuntumahakuisesti, tosin vain muutaman sarjan per treeni. Olin tehnyt settiä n. 3-4 kiertoa. Muuten haukkareeniin kuului "normaaleja" hauisliikkeitä, mitään kikkailuja ei ollut ja reenityyli varsin rauhallinen, joten mistään äkillisestä venähdyksen tapaisesta kipu ei tullut. Leposärkyä ei ole ollut.
Liikkeissä ilman painoa ei ole kipua (enää, alussa pelkkä lihaksen jännittäminen sattui). Venyttämällä ei kipua ilmene mitenkään, ei myöskään missään soutuliikkessä, paitsi hieman kulmasoudussa tangolla, taljoillakin voi vetää ihan mitä vaan kokonaan ilman kipua. Kipu tuntuu oikeastaan pelkästään hauiskäännön eri muodoissa, jotka on ollu siis kokonaan hyllyllä jo muutaman kuukauden. Totaalilepoakin kyynärtaive sai ~2 vkoa.
Kipu on ollut jo muutaman kuukauden, äärimmäisen hitaasti on häviämässä, mutta alkaa vähitellen menemään rauhallisemmaltakin mieheltä käämi, joten apu olis tod. tervetullutta.