opettelin siis tekemaan lowbarkyykkyja ja parin kuukauden reenaamisen jalkeen alko tuntumaan kohtuu repivaa kipua jossain epakkaan keskiosan alla/paalla? tanko siis lepaa suunnilleen siina kohin. pari viikkoa piti pitaa taukoa koska kasien nostelukin alko tuntumaan silta kun irrottais tarralla kiinni olevaa lihasta rangasta. nyt tilanne melkein normalisoitunut kun on vaihdettu takakyykyt etukyykkyihin. kivaa olisi tosin palata vanhaan koska etukyykyt on aivan perseesta. vahan oon yrittany muutella sita tangon lepokohtaa ja kasien asentoa, ei auta. fysioterapeutilla, urheiluhierojalla ja osteopaatilla kayty. fysio ja hieroja epaili vahasen fasettilukkoa ja osteopaatilla kavin jotta moisen sais pois. lovi tuli lompakkoon ja jai kusetettu fiilis.
toinen vaiva: nivuset kipeytyy. aikoinaan oli semmosta etta muuten voi olla iha tavallisesti mutta auta armias jos piti nostella jalkoja jotta saa esim housut vaihdettua tms. tais loppua siina kun tuli parin kuukauden reenitauko mutta nyt alkanu vanhat vaivat taas vaivaamaan.
en haluis lopettaa kyykkaamista, RHP-linja ei oo mua varten. onko muita ideoita ku etta ala kyykkaa?
toinen vaiva: nivuset kipeytyy. aikoinaan oli semmosta etta muuten voi olla iha tavallisesti mutta auta armias jos piti nostella jalkoja jotta saa esim housut vaihdettua tms. tais loppua siina kun tuli parin kuukauden reenitauko mutta nyt alkanu vanhat vaivat taas vaivaamaan.
en haluis lopettaa kyykkaamista, RHP-linja ei oo mua varten. onko muita ideoita ku etta ala kyykkaa?