Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olakinte sanoi:En tiedä sitte onko kovin terveellistä, nimittäin otin tuossa eilen kunnon kyykyt ja illalla alko sitte kolkuttaan otassa ja naama punottaan ja syke nousi. Mutta tietääpähän että on otettu tappiin asti ne toistot!
darvinisti sanoi::lol2: Että ihan syke nousi! :lol2:
anaali sanoi:Aion ottaa jalkaprässin pois ohjelmasta, koska vasemassa nivusessa on pientä vammaa :wall: ja se ei tunnu muissa laitteissa kuin prässissä. Pitäisikö minun aloittaa kyykky vähän pienenmillä painoilla ja isontaa niitä joka viikko pikkuhiljaa?

joo ja ajatteles et teet taas -----> joskus 2kk päästä pyllistystä 3x5x250, eiks oo helmee..Rukoilija sanoi:Oon ite rakastunu kyykkyyn aivan täysin, se on vaan niin vitun helmee punnertaa!! Tuloskin tulee nopsaa --> joskus 2kk sitten otin 90kg kyykystä ja tänään just 3x5x165
ja sit siihen perään prässi. 2x6x190kg
2x6x220kg
2x6x250kg
Jalat kiittää :D ja sit kylmä piiska huulen ja saunaan niin voin sanoo että ollaan lähellä orgasmia![]()

Olakinte sanoi:No ei se mulle ihan tavallista oo että treenien jälkeen ku alkaa unta pistää kuupaan nii syke nousee tuonne 100-120 korville.