SUPERCARB 1kg -40%

Kysymys spinningohjaajille

Löytyiskö spinningohjaaja, joka osaisi kertoa pari asiaa; :dance:
Olen spinnannut jo 8 vuotta ja se on intohimoni. Haaveillut tunnien vetämisestä. Mistä lähden liikkeelle?
Suoritin kunto-ohjaajan kurssin Treella v 2012 SVULlin järjestämänä.
Miten musiikki? Teenkö oman CD jota käytän ja miten ne teostomaksut?
Olen suunnitellut 40-45 min tehospinningin, joka perustuu sykkeen kohottamiseen, nopeatempoiseen musiikkiin yhdistettynä. Haluan nämä muutamat asiat ensin tietää, ennenkuin kävelen markkinoimaan itseäni kuntosaleille.
Auttakee minnuu!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Löytyiskö spinningohjaaja, joka osaisi kertoa pari asiaa; :dance:
Olen spinnannut jo 8 vuotta ja se on intohimoni. Haaveillut tunnien vetämisestä. Mistä lähden liikkeelle?
Suoritin kunto-ohjaajan kurssin Treella v 2012 SVULlin järjestämänä.
Miten musiikki? Teenkö oman CD jota käytän ja miten ne teostomaksut?
Olen suunnitellut 40-45 min tehospinningin, joka perustuu sykkeen kohottamiseen, nopeatempoiseen musiikkiin yhdistettynä. Haluan nämä muutamat asiat ensin tietää, ennenkuin kävelen markkinoimaan itseäni kuntosaleille.
Auttakee minnuu!

Saleilla pyörii erilaisia spinningejä (esim. IISEE, les mills RPM jne) joten riippuu paljolti myös, millaiselle salille olet itseäsi työntämässä.
Eli suosittelen ensin kyselemään saleilta, josko pääsisi antamaan näytetuntia ja vaikkapa sijaislistalle. Toki, jos jo jostain näet että tarjolla on vaikkapa IISEE-tunteja, niin suosittelen käymään koulutuksen (tuota iiseetä suosittelen muutenkin, antaa paljon eväitä vaikka olisi ohjannut kauan tai polkenut kauan).
Tällä hetkellä en ohjaa spinnua mutta ohjatessani tein levyt itse. Saleilla jolla ohjasin oli/on sopimukset eli maksavat jotain tiettyä könttää teostolle joten siitä ei tarvinnut itse huolehtia. Toki musiikin piti olla ns. laillisesti hankittua eli ei mitään ihmekopiointia netistä tms.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom