Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tuo ole hyvin yksilöllistä, mutta itsellä ei ainakaan aivan ennalleen ole palautunut, joten kannattaa siihen varautua. Raskausarpiin myös (sekin kai yksilöllistä?). Toisaalta olen nähnyt ja kuullut entisten kisaajien rintojen palautuneen suht omillensa treenaamisen sulauduttua ns. arkitreeniksi ja kisadieettien loputtua.Te jotka olette kilpailleet ja vetäneet siis rankkoja diettejä, muuttuivatko rinnat _pysyvästi_ dietin
jälkeen?
Etenkin jos on ollut isommat rinnat, tuliko niistä tyyliä tyhjä nahkapussi?
Mulla on aina ollu a- tai b-kuppi, riippuen rintsikoiden mallista. Dieetillä yllätyin, miten malli säilyi koko matkan ajan, tissit vaan kutistui. Eli mulla ei tullut edes mitään nahkapussiefektiä ja dieetin jälkeen rinnat palautui tismalleen ennalleen. Eli aika yksilöllistä varmaan.
Tismalleen samoin täällä. Eli ennestään pienet tisut pieneni ja normalisoituivat taas normipieniksi :DMulla on aina ollu a- tai b-kuppi, riippuen rintsikoiden mallista. Dieetillä yllätyin, miten malli säilyi koko matkan ajan, tissit vaan kutistui. Eli mulla ei tullut edes mitään nahkapussiefektiä ja dieetin jälkeen rinnat palautui tismalleen ennalleen. Eli aika yksilöllistä varmaan.