Kysymys kisaajille liittyen rintoihin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GHIA
  • Aloitettu Aloitettu
Te jotka olette kilpailleet ja vetäneet siis rankkoja diettejä, muuttuivatko rinnat _pysyvästi_ dietin
jälkeen?
Etenkin jos on ollut isommat rinnat, tuliko niistä tyyliä tyhjä nahkapussi?

Mä olen miettinyt ihan samaa. Palautuuko rasva takaisin sinne minne pitää vai voiko pahimmassa tapauksessa saada rasvat persuksiin takaisin, mutta rinnat jää tyhjiksi ja roikkuviksi. Mun näkökannalta naiselliseen, kauniiseen vartaloon kuuluu rinnat aika oleellisesti, en lähtis pilaamaan näitä yhden ainoan päivän takia.

Te jotka olette kilpailleet ja vetäneet siis rankkoja diettejä, muuttuivatko rinnat _pysyvästi_ dietin
jälkeen?
Etenkin jos on ollut isommat rinnat, tuliko niistä tyyliä tyhjä nahkapussi?
Eiköhän tuo ole hyvin yksilöllistä, mutta itsellä ei ainakaan aivan ennalleen ole palautunut, joten kannattaa siihen varautua. Raskausarpiin myös (sekin kai yksilöllistä?). Toisaalta olen nähnyt ja kuullut entisten kisaajien rintojen palautuneen suht omillensa treenaamisen sulauduttua ns. arkitreeniksi ja kisadieettien loputtua.

Siksipä kai moni kisaaja ottaapi ne silikoonit;)

Jatkokysymys... niille kisaajille joilla sitten silikonit on:
"pelittääkö" ne ihan täysin kovaakin treenavilla eli ei mitään isompaa krenkkaa niistä johtuen?

Itse olen ajatellut että voishan ne silarit ottaa vanhemmuttaan muutenkin, eli
nykyään on 70DD:t joten pussit olisi mihin laittaa.
Kannattaa varmaan laittaa samankokoiset kuin "ennen" oli vai miten te joilla silikonit on
olette laittaneet?

Nahkapussit oli jäljellä loppudieetillä. Aivan järkyt :hyper:. Tisut kyllä täyttyi todella hyvin ja nopeasti kisojen jälkeen. Ihan samat tissit ne on nyt kuin aikaisemminkin.

komppaan susanah:ia. Pienehköt rinnat ollut aina mutta komeat tyhjät pussukat niistäkin jäi dietin loppuvaiheessa. Mutta kaikki on kyllä tullut takaisin oikein korkojen kanssa, eli tissit on nyt jopa muhkummat kuin ennen kisadiettiä.

Kisaamiseen en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta tissiasia on kyllä tuttu :)

Voisin kuvitella, etteivät rinnat kisadietin jälkeen palaudu enää ihan samanlaisiksi kuin ennen. Mutta toisaalta: Rintojen koko ja näkö ei ole vakio, ne muuttuvat koko elämän ajan joka tapauksessa. Raskaus ja imetys viimeistään muuttaa rintoja johonkin suuntaan. Luulen, että on aika tyyppikohtaista, että kuinka hyvin palautuu.. Mulla on aina näkynyt rasvan määrä suoraan tisseissä, joten ihan satavarmasti olisi tiukan dietin jälkeen pelkät nahkapussit.. Mutta niin ne on muutenkin, lopetin just imettämisen :haart:

Tärkeintä olisi löytää oikeanlainen asenne omia tissejänä kohtaan, ne kun kuitenkin roikkuu väkisinkin mukana. Todelissuudessahan rinnat on olemassa vauvan ruokkimista varten. Seksuaalinen puoli tulee sitten kaupanpäällisinä, onneksi melkein kaikille miehille kelpaa minkälaiset tissit tahansa, ei ne oikeasti ole niin tarkkoja. Itse en ainakaan edes haluaisi miestä, jolle rinnat ovat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä..

Yritän siis sanoa, että tietenkin jos tuntuu, niin älä ehdoin tahdoin "pilaa" rintojasi. Mutta on kurjaa, jos vanhemmuuttaan rupsahtaneiden rintojensa kanssa sitten myöhemmin katuu, että nuorena jätti kisaamatta TISSIEN takia.

Mulla on aina ollu a- tai b-kuppi, riippuen rintsikoiden mallista. Dieetillä yllätyin, miten malli säilyi koko matkan ajan, tissit vaan kutistui. Eli mulla ei tullut edes mitään nahkapussiefektiä ja dieetin jälkeen rinnat palautui tismalleen ennalleen. Eli aika yksilöllistä varmaan.

Mulla on aina ollu a- tai b-kuppi, riippuen rintsikoiden mallista. Dieetillä yllätyin, miten malli säilyi koko matkan ajan, tissit vaan kutistui. Eli mulla ei tullut edes mitään nahkapussiefektiä ja dieetin jälkeen rinnat palautui tismalleen ennalleen. Eli aika yksilöllistä varmaan.

Luulen, että pienirintaisilla nahkapussiefektiä ei synny :). Isorintaisilla tämä efekti tapahtuu ihan varmasti. Omani on vanutettu ja venytetty imetyksissä, mutta ei ne mielestäni huonontuneet entisestään. Ihan kelpo tisut :).

Tismalleen samoin täällä. Eli ennestään pienet tisut pieneni ja normalisoituivat taas normipieniksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom