• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysymys jto:lle

Olen seurannut tätä foorumia jo vuoden päivät ja todennut, että Jto:lla on todellista tietoa voimaharjoittelusta. Siksi kysymys Jto:lle. Muita tietenkin yhtään väheksymättä. eli tarttisin vähän apua voimanostoharjoitteluohjelman sunnittelussa. ongelma on se, että olen kyllä kilpaillut voimanostossa jo useita vuosia mutta lähinnä harjoitteluni on ollut enemmän bodytreeniä ja nyt olen päättänyt kokeilla täysin voimanostopainotteista harjoittelua. vaikka olen tehnyt kymmeniä ohjelmia itselle niin puhtaan voimanosto-ohjelman tekeminen on osoittautunut erittäin vaikeaksi. Onhan täällä foorumissa ihan hyviä ohjelmia mutta kun tavoite on suomen kärki. Joka on kyllä aika kovatasoista! mutta ainahan yrittää saa. Niin mitenhän sitä pitäis harjoitella että kärjen saavuttaminen voisi olla mahdollista? ikä 24 paino 105 ipf kisa tulokset kyykky=300 penkki=220 veto=275. Olisin todella kiitollinen jos voisit vastata vaikka sulle näyttä tulevan todella paljon kysymyksiä muutenki.

jto

AMMATTILAINEN
kiitos kehuista, tuli ne sitten ansiosta tai ei.

sun taso alkaa olla sellanen jo, että melkein oon ehdottanu sellasta valmennusdiiliä, kuten muutamalle täällä. ohjelma ja konsultaatio + bonukset + kaffipaketit + hedelmäveitsisarjat jne.

eli perussysteemejä voi rakennella aika helpolla, mutta toi on oikeestikin aika iso homma ja vaatii aikalailla pähkäilyä ja yhteistyötä jne, mitä yleensäkin kyl iteltäni edellytän, jos tällaseen lähden.

veikkaisin kuitenkin, että reilu vuodessa (sm 2006) sun tuloksiin saatas sellanen 320-340, 230-240, 300-320 = 850-900kg kasa riippuen niin monista asioista.

en mikään kallis tapaa olla, mutta näistä oon tavannut jutella mieluummin yksityisesti. kirjottele, jos edelleen kiinnostaa.

:)

Tottakai kiinnostaa! mites suhun sais yhteyden henkkoht.. laitoin kyllä sulle sähköpostia näitten sivujen linkin kautta mut en oo varma et tuliko perille asti.

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Kysymys JTO:lle mavesta Voimailulajit 7
JTO:lle kysymys ohjelmasta (12 harjoitusta viikossa) Voimailulajit 11
Kysymys JTO:lle Voimailulajit 4
Kysymys jto:lle 5*5:sta Voimailulajit 1665
Kysymys maastavedosta jne. Voimailulajit 59
Pari kysymystä nopeustreenistä Voimailulajit 5
Kysymys, jos täältä löytys jeesiä.. Voimailulajit 5
kysymys?mite reenata.. Voimailulajit 8
Kysymys volyymijakson kestosta ja merkityksestä Voimailulajit 0
Kysymys voimaohjelmasta Voimailulajit 1
Kysymys vyöstä ja keskivartalon vahvistamisesta Voimailulajit 6
Kysymys Voimailulajit 1
paitatreeni kysymys Voimailulajit 21
Nopea kysymys Voimailulajit 4
Kaksi kysymystä penkistä: vyön käyttö ja kaari Voimailulajit 28
Kysymys 5x5:stä Voimailulajit 1
Pari kysymystä varusteista Voimailulajit 1
Penkkipaita vai ei, siinäpä kysymys Voimailulajit 257
Viime hetken vinkkejä paitapenkkaajalle, arvokisoihin alle 6 viikkoa. Jto erityisesti Voimailulajit 1
JTO:n jaksotettu voima- ja bodausohjelma hakusessa Voimailulajit 3
Kysymyksiä Jto:lle Voimailulajit 18565
Ekat kisat tiedossa, voiskos jto ja muut vahan jelppia? Voimailulajit 41
JTO:lle ohjelmasta Voimailulajit 28
mitä sheikon jälkeen jto Voimailulajit 24