kysymys brasilian jujutsusta

olen harrastanut brasilian jujutsua kohta 2 vuotta ja ajattelin kysyä muilta harrastajilta,että kuinka nopeasti olette saavuttaneet sinisen vyön.Itsellenitulee vasta nyt mahdollisuus ansaita natsoja,joten mielenkiinnosta kyselen edistymisestänne.olen kuullut huhuja ,että olisi mahdollista saavuttaa sininen vyö kahdessa vuodessa,miten asia on käytännössä??
kiitoksia etukäteen tiedoista http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newthread.php?do=newthread&f=31#
worship

Minua kiinnostaisi tietää tuosta brasilian jujutsusta kanssa. Missä sitä voi harrastaa? Eroaako paljon jujutsusta? Sanotaanko brasilian jujutsua myös jiujitsuksi?

ValmetBoi sanoi:
Minua kiinnostaisi tietää tuosta brasilian jujutsusta kanssa. Missä sitä voi harrastaa?
http://www.jujutsuliitto.fi/fbjjf/academies-suomi.html

ValmetBoi sanoi:
Eroaako paljon jujutsusta?
Brassijutsussa pääpaino maakamppailussa ja alasvienneissä.

ValmetBoi sanoi:
Sanotaanko brasilian jujutsua myös jiujitsuksi?
Jiujitsu lausutaan suomalaisittan jujutsu ja näinollen myös kirjoitetaan suomalaisittain niin kuin lausutaan. Onko thaiboxing ja thainyrkkeily sama asia? ;)

Corruption sanoi:
olen harrastanut brasilian jujutsua kohta 2 vuotta ja ajattelin kysyä muilta harrastajilta,että kuinka nopeasti olette saavuttaneet sinisen vyön.Itsellenitulee vasta nyt mahdollisuus ansaita natsoja,joten mielenkiinnosta kyselen edistymisestänne.olen kuullut huhuja ,että olisi mahdollista saavuttaa sininen vyö kahdessa vuodessa,miten asia on käytännössä??
kiitoksia etukäteen tiedoista
worship

Ei sillä ole väliä kauan sitä on treenannut vaan siitä miten homma sujuu. Eli onhan se mahdollista. Itse sain sinisen kun olin treenannut n. vuoden verran ja siitäkin on ainoastaan se hyöty että kisoissa pääsee värivöiden sarjaan.

Se voi vaihdella niin pirun paljon! Mä tiedän niitä jotka on harrastanu BJJtä monta vuotta ja on vielä valkovöitä ja toisia jotka on saanu sen vyön jo vuoden jälkeen.

Mutta ei se vyö mun mielestä sen enempää kerro, kato korvia :rock: .
Sen nyt on vaan suuntaa antava tekijä kisoissa. Onhan SMeissäkin jengiä jotka on mustavöitä judossa valkovöisten sarjassa (aina ei löydä jotaan mustavyötä myöntämään korkeempaa vyöarvoa jne)...

lähinnä vielä sen verran, että jos ei ole natsoja, niin onko mahdollista saavuttaa sininen vyö suoraan vai pitääkö ensin ansaita ne neljä natsaa valkoiseen vyöhön?

Corruption sanoi:
lähinnä vielä sen verran, että jos ei ole natsoja, niin onko mahdollista saavuttaa sininen vyö suoraan vai pitääkö ensin ansaita ne neljä natsaa valkoiseen vyöhön?

Ei tarvitse natsoja.

Corruption sanoi:
Mikäli mustavöinen henkilöä on sitä mieltä että olet sinisen vyön arvoinen niin ei siihen natsoja tarvita.

Jeps läheskään jokaisessa koulussa ei ole edes käytössä natsoja. Natsan saaminen on vähän niinku sanois "joo ihan hyvin sä vedät, mut ei tolla möyrimisellä mitää vöitä vielä saada. Ota tosta natsa lohdukseks." :) Semmonen lohdutuspalkinto, jonka saaminen vituttaa, kun samaan aikaan alottanut kaveri saikin vyön. ;)

Back
Ylös Bottom