Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by lepex
Katselin tuossa muuten HBO:n sivuja, Suomessa ollaan näköjään yhtä jaksoa jenkeistä jäljessä, joka mielestäni on hämmästyttävää!
Sikäli mikäli tarkotat Johnny Sackin kaverilla sitä vanhaa käävää niin eihän Paulie siihen pitänyt mitään välejä, nyt kun se viime jaksossa yritti jutella siellä jossain bileissä sen käävän kanssa niin eihän se edes tuntenut Paulieta. Siitäkös tämä hermostui ja rupesi taas Tonyn kaveriksi. Ja Johnnylla ja Tonylla oli lopussa ajatusleikkiä että jos se käävä kuolis niin kaikki helpottus.Originally posted by lepex
Sitä vitutti se kun ei Tony mennyt katsomaan sitä linnaan. Se on vain pitänyt hyviä välejä Johnny Sackin kaveriin (ja Johnnyyn itseensä), mikä nyt on pahoissa väleissä Tonyyn.
Tottakai Paulie haluaa itse myöskin pomon paikalle, eikä sen tilaa helpota se ettei se linnasta päästyään voi tehdä rahaa niin paljon kuin ennen. Ei Paulie vielä ole mitään konkreettista suunnitellut mutta Johnnyn kanssa ne meni sellaista ajatusleikkiä, että: "entäs jos...."
Originally posted by Jortsu
Sikäli mikäli tarkotat Johnny Sackin kaverilla sitä vanhaa käävää niin eihän Paulie siihen pitänyt mitään välejä, nyt kun se viime jaksossa yritti jutella siellä jossain bileissä sen käävän kanssa niin eihän se edes tuntenut Paulieta. Siitäkös tämä hermostui ja rupesi taas Tonyn kaveriksi. Ja Johnnylla ja Tonylla oli lopussa ajatusleikkiä että jos se käävä kuolis niin kaikki helpottus.
Originally posted by lepex
Furiotahan alkoi vituttamaan mun mielestä koko maa ja sitten myös se Carmela-juttu. Saa nähdä miten käy.
Originally posted by Taisteluahven
Furiohan meinasi tyrkätä humalaisen Tonyn siihen helikopterin takaroottoriin. Mutta viime hetkellä lopetti. Furio sitten sanoi, että seisoit liian lähellä. Lähti sitten takasin Italiaan, koska luuli Tonyn tietty keksineen, mistä on kyse. Mutta Tony ei muistanut paljoa illasta.
Näin minä sen järkeilin
Originally posted by pexxi
Tajunnan räjäyttävä season finaale tulossa, kestoa 75 minuuttia! /B]