• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy naiselta!

Delgado

Base animal
Ikä
35
Mulla on epämääräinen käsitys, että Megan Fox on/oli hetki sitten aika luikussa kunnossa, olisiko tuo persekuva niiltä ajoilta? Eihän tuo kovin edustava kuva tosiaan ole. Mutta onhan se ollut paremmassa lihassa ainakin joskus.

Naiset, koetteko että olette oikeutettuja riitelemään ja suuttumaan herkemmin kun teillä on kuukautisten aiheuttamat kivut ja hormoonitoiminta käynnissä?

Naiset, koetteko että olette oikeutettuja riitelemään ja suuttumaan herkemmin kun teillä on kuukautisten aiheuttamat kivut ja hormoonitoiminta käynnissä?
No siis pitää valita sellainen tarpeeksi vässykkä mies, joka kestää kilahtelut kuin kilahtelut ja ei niihin aina edes mitään erityistä syytä tarvitse. Menkat, hormonit, huono päivä, hyvä päivä.

Noei, en edes kärsi pahemmin mistään kerran-kuukaudessa-hirviö-kohtauksista ja jos kärsin, niin puran sen mielummin johonkin muuhun kuin mieheen:)

Ikä
36
Meh, kyllähän sitä joskus vituttaa tällöin ja ankarasti, mutta pitää osata pitää mölyt mahassa. Tai sitten toisen kandee pysyä poissa tieltä jos mölyt eivät siellä mahassa pysy :-D

Minäkään en kyllä näe Megan Foxissa mitään, oon ihmetellyt pitkään koko naisen hypetystä.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Ei. Musta hormonit eivät ole mikään syy kilahdella. Mä en kärsi itse PMS:stä lainkaan (ellei lasketa mahdollista migreeniä), mutta nyt kun oon käynyt enemmän salilla, niin oon ovuloidessani tavallista ärsytysherkempi. Oon päätellyt sen johtuvan jostain piikissä testotasoissa. En mä silti mitään kilareita muille vetele, mä koen sellaisen toiminnan itselläni heikkoudeksi. Pyrin olemaan aina tyyni. Onnistuu aikuisten kanssa ihan hyvin, lapsen kanssa ei aina.

iivili

kollinmölliskö
Ikä
45
Kaupunki
Turku
Pyrin olemaan aina tyyni. Onnistuu aikuisten kanssa ihan hyvin, lapsen kanssa ei aina.
Ei nyt liity ovulointiin tai naisiin kovin paljoa, mutta onpa hassua. Itellä taas kännisten tai muuten todella typerien ja silti itsepäisten aikuisten kanssa palaa pinna niin paljon helpommin, kuin lasten. Lapset kumminkin yleensä saa joko tajuamaan järjen äänen tai sitten jättää huomiotta sen kiljunnan tai muun huomion kerjäämisen, niin kyllä se siitä. Mutta kun on kyseessä aikuinen, jonka pitäisi jo olla oppinut aikoja sitten, pitäisi tajuta tai pitäisi tajuta viimeistään rauhallisesti esitetyn järkiperustelun jälkeen, vaan kun ei sitten jumalauta millään, niin ei vain jaksa.

Tästä on aikoinaan ollut puhetta muutamien aikuisten kanssa ja näyttäisi olevan hämmentäviä eroja. Toiset ovat muhun nähden päinvastaisia. Eivät siedä lapsia ja heidän ättäröintiä juuri yhtään, mutta pöljiä aikuisia vaikka kuinka kauan. Noh, ehkä mulla on vain elämänkokemuksessani epäsuhta tämän suhteen, ehkä en vain ole kohdannut määrän ja vaikeuden suhteen riittävästi lasten kiukuttelua ja pöljäilyä, mutta aikuisten esittämää typeryyttä sitäkin enemmän.

Haa, on topiccia (edes joskus :D ): nainen, kumpaa edellämainituista luonteenlaaduista koet olevasi? Ymmärrätkö ja siedätkö siis paremmin lasten möykkäämistä ja typeryyttä, vai aikuisten?

Miksi, oi miksi, saan naiset baarissa kimppuuni kun laitan "avio"sormuksen sormeeni? Pelimieskamu opetti kerran, että jos haluu baaris saada takuuvarmaa Perttu Pesää, laita sormus sormeen ja kyl toi ny kaks kertaa on jo toiminu. Onks varattu mies jotenki arvokkaampi tai jotai teiän silmis?

Miksi, oi miksi, saan naiset baarissa kimppuuni kun laitan "avio"sormuksen sormeeni? Pelimieskamu opetti kerran, että jos haluu baaris saada takuuvarmaa Perttu Pesää, laita sormus sormeen ja kyl toi ny kaks kertaa on jo toiminu. Onks varattu mies jotenki arvokkaampi tai jotai teiän silmis?
Varattuihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Sormus sormessa naisia metsästävä mies on ällötys. Siis oletusarvohan on, että mies on varattu ja pettäminen on syvältä.

Ikä
36
Varattuihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Sormus sormessa naisia metsästävä mies on ällötys.
Komppaus. Paras myös muiden ämmien kunnioittaa sitä että toinen on varattu, tekevät muuten itsestänsä todella halvan pellen.
Onneksi uskon voivani luottaa mieheeni.

Varattuihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Sormus sormessa naisia metsästävä mies on ällötys. Siis oletusarvohan on, että mies on varattu ja pettäminen on syvältä.
:D Kiitos tästä kohteliaisuudesta! Tunnen itseni jälleen paremmaksi ihmiseksi. :( Uskokaa pois, mä olin joskus normaali, nörttipoikanen joka oli aina vain uskollinen sille yhdelle erityiselle leidille vuosien ajan, joka pääsi sitten livahtaan... :(

:D Kiitos tästä kohteliaisuudesta! Tunnen itseni jälleen paremmaksi ihmiseksi. :( Uskokaa pois, mä olin joskus normaali, nörttipoikanen joka oli aina vain uskollinen sille yhdelle erityiselle leidille vuosien ajan, joka pääsi sitten livahtaan... :(
Anteeksi. Olet varmasti ihan mukava ja ihana mies. :) Ota se sormus pois sormestasi niin saatat löytää itsellesi vaikka kunnon naisen! ;)

Tätä mä en tajua... Henk koht ainakin itse arvostan ja ihaillen katson niitä, jotka ylpeänä omasta kumppanistaan puhuvat ja elein sekä teoin sen myös muille näyttävät (oli sitten kumppani mukana tai ei)!!! Eipä siinä pisteet nouse, jos sormus sormessa seuraa selvästi hakee, koskee siis ihan molempia sukupuolia! Sama homma niiden kohdalla, jotka kumppanistaan ikävään/halveksivaan sävyyn puhuvat ja arvostelevat, ei ainakaan omalla kohdalla toimi kiinnostusta ja arvostusta herättävänä..Toki varmasti löytyy niitä, jotka jollakin tapaa pönkittävät omaa itsetuntoaan "iskemällä" varatun seuran itselleen, kukin tyylillään ja voihan toki joku ns. helppoa hoitoa yhdeksi yöksi myös varatusta ihmisestä hakea...

Delgado

Base animal
Ikä
35
Ei nyt liity ovulointiin tai naisiin kovin paljoa, mutta onpa hassua. Itellä taas kännisten tai muuten todella typerien ja silti itsepäisten aikuisten kanssa palaa pinna niin paljon helpommin, kuin lasten. Lapset kumminkin yleensä saa joko tajuamaan järjen äänen tai sitten jättää huomiotta sen kiljunnan tai muun huomion kerjäämisen, niin kyllä se siitä. Mutta kun on kyseessä aikuinen, jonka pitäisi jo olla oppinut aikoja sitten, pitäisi tajuta tai pitäisi tajuta viimeistään rauhallisesti esitetyn järkiperustelun jälkeen, vaan kun ei sitten jumalauta millään, niin ei vain jaksa.
Täytyy kysyä tästä, että onko lapsia koskeva kokemuksesi rajoitunut sukulaisten ja kaverien lapsien satunnaiseen temppuiluun (maks. päivä tai muutama putkeen ja sitten kunnon tauko)? Koska lasten epämiellyttävää käytöstä sietää kyllä ihan hyvin, jos sen kanssa ei joudu elämään päivästä toiseen ja toiseen ja toiseen jne jne. Ei muakaan ennen lapsensaantia nimittäin juuri vituttanut lasten kitinä. Siis ainakaan niin, että olisin kilahdellut. Oman lapsen kanssa se vain on sellaista, että taukoa ei juuri saa vaikka olisi pää kainalossa ja jalat poikki, kiukuttelua ja sinnikästä jankkaamista uskomattomista aiheista joutuu sietämään päivästä toiseen, viikosta viikkoon, joka kuussa ja vuosia putkeen ja kun itse tietää olevansa se, jonka pitää saada lapsi rauhoittumaan, koska kukaan muukaan sitä ei tee, niin lopulta napsuu hermo. En mä osannut ennen edes kuvitella, millaisen raivon joku pari-kolmevuotias mussa saa provosoitua esiin systemaattisella ärsyttävän asian toistamisella, varsinkin jos mulla itselläni on yhtään muuta stressiä tai väsymystä. Sen vaikutus vain kumuloituu kuukausien saatossa.

Anteeksi. Olet varmasti ihan mukava ja ihana mies. :) Ota se sormus pois sormestasi niin saatat löytää itsellesi vaikka kunnon naisen! ;)
Noni. Mä otin nyt sen sormuksen pois... :)

Sit uus kysymys: miks naiset ajelee ne luonnon kauniit kulmakarvat pois ja sit piirtää sellaset karmivat viivat tussilla tilalle? Ne on aivan liika yleiset ja mun mielestä todellinen pippelin letkauttaja! Vappuna mulla oli sellanen muija kimpus, jolla ne oli viä ihan eriparia ku se ne känäs piirsi. Ite ku kattelin sit sitä koko illan selvänä ni ei iskeny yhtää! Ja ku kaikki leidit ny o haksahtanu tähä juttuun! LUOMUA MULLEN, KIITOS!

Karmeet!

Junou?!

Viimeksi muokattu: