• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy naiselta!

Delgado

Base animal
Ikä
35
Jaah, no sitten en kyllä ole sellainen. Mä en ole juurikaan temperamenttinen enkä kyllä haastavakaan. Ja kukaan ei ole koskaan sanonut, että komentelen.

Pitävätkö luonteeltaan pomottavat naiset miehistä, jotka alistuvat naisen tahdon alle vai miehistä jotka sanovat vastaan ja vastustavat tämän naisen valtaa?
Riippuu ehkä vähän miten se pomottava määritellään. En mielestäni ole sellainen, työssäni toki hoidan omat vastuuni ja asemaani kuuluu antaa määräyksiä tarvittaessa, se on kuitenkin vain työtä ja "työrooli". Kumppanilta haluan ennen kaikkea sitä tasavertaisuutta, en halua tuntea olevani alistetussa asemassa enkä halua itse olla myöskään se määräilevä pirttihirmu joka joutuu päättämään kaikesta. Eli tasavertaisuuden tunne ja samanarvoisuus on minulle tärkeää.

Makuuhuoneen puolella on sitten ihan eri juttu, siellä saisi olla mielummin niin päin että mies on se joka vie... ;) ;)

MissEvilEve

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Pomottava nainen kuvailee itseään söpöllä tapaa haastavaksi ja tempperamenttiseksi, muut kuvailevat tyyppiä ilkeäksi komentelevaksi akaksi. Kannattaa pysyä kaukana.
Sana "pomottaa" on aika punainen vaate, ja mielestäni on eri asia pomottaa kuin johtaa ja omata valtaa. Pomotus on sellaista yritystä käskyttää ja määräillä muita kun siihen ei oikeasti välttämättä ole edes auktoriteettia. Mutta nämä tämän kaltaiset naiset kuuluvat yleensä myöskin siihen kuvailemaani ryhmään jotka pihtaavat. Pomottava akka on usein vaikea, ailahteleva, jatkuvasti nalkuttava ja mäkättävä, miestään julkisesti sättivä jne.

Tuohon verrattuna on täysin eri asia olla dominoiva persoona ja tulla myös kuulluksi, saada tilaa ja valtaa niin että ihmiset kunnioittaa ja arvostaa eikä pidä ärsyttävänä käskyttäjänä.

Juuri näin Miss.

"Pomottaa" sana on myös itselle aika punainen vaate.

Kysytaan nyt taallakin puolella sama kysymys joka loytyi "kysy miehelta" topikista. Eli kuinka moni nainen on harrastanut seksia ajatellen omaa etua? esimerkiksi tyopaikan pomon kanssa, etta etenisi urallaan tai erilaisissa raha-asioissa/kauppatilanteissa.

Kysytaan nyt taallakin puolella sama kysymys joka loytyi "kysy miehelta" topikista. Eli kuinka moni nainen on harrastanut seksia ajatellen omaa etua? esimerkiksi tyopaikan pomon kanssa, etta etenisi urallaan tai erilaisissa raha-asioissa/kauppatilanteissa.
En tiedä yhtään miten yleistä tuo on, muutama hyvä ystävä on kyllä tunnustanut toimineensa näin... Itse en usko, että voisin kovin helposti tuollaiseen suostua! Tarjouksia kyllä on tullut vastaan useammankin kerran. Nuorena köyhänä opiskelijana vuokranantaja-setä heitti ihan suoraan, että maksut voi hoitaa sitten myös luonnossa! :wtf: Vaikka miten olisin säästänyt siinä huomattavasti, ei tullut mieleenkään suostua, ihan periaatteesta! Viimeksi tuossa muutama kuukausi sitten yksi tuttava mies yritti "ostaa" seuraa, pyyteli viettämään iltaa/yötä luonaan ja olisi tarjonnut korvaukseksi rahaa, vaatteita, matkaa yms. Tiedän että on hyvin varakas herra kyseessä ja ihan mukava & fiksu kaveri, mutta edelleenkään en vaan pysty toimimaan sillä tavalla. Ei se raha tai ne muut hyödyt merkkaa minulle niin paljoa, että voisin pelkästään sen takia hypätä sänkyyn tuosta vaan!

Mitäs naiset pidätte käsi- ja jalkahoidoista? Ajattelin viedä tyttöystävän treffien aluksi johonkin tuommoiseen hemmoteltavaksi josta sitten jatkaisimme syömään ja sen semmoista.

Mitäs naiset pidätte käsi- ja jalkahoidoista? Ajattelin viedä tyttöystävän treffien aluksi johonkin tuommoiseen hemmoteltavaksi josta sitten jatkaisimme syömään ja sen semmoista.
Mulle kelpais aineskin molemmat oikein hyvin, mutta sanoisin, että manikyyri ois varmempi vaihtoehto. Monet mun kavereista sanoo, että ne ei halua jalkahoitoon, niitä ällöttää että joku hiplaa niitten jalkoja. Ja osa ei kuulemma kehtais mennä jalkahoitoon ennenkuin ois ite tehny jaloilleen jotain :D Jalkahoito saattaa myös olla melkein epämiellyttävääkin, manikyyri on todnäk vähän rentouttavampi kokemus :)

Jalkahoito on ainaki mun mielestä paljon rentouttavampi ku manikyyri, varsinki jos siihen kuuluu kunnon jalkahieronta. Oon kerran jopa nukahtanu jalkahierontaan :D Toisaalta se vähän kutittaa, varsinki jos on herkkä kutiamaan. Sillon ei oo niin rentouttavaa..Mut tosi kiva idea! Mäki haluun tollasen miehen, joka veis mua jalkahoitoihin ja spahan :)

Delgado

Base animal
Ikä
35
Minkä takia sinä waretus sitten heruttelet täälläkin naisia, jotka ovat aika lailla Megan Foxin tyyppisiä vartaloiltaan (siis eivät mitään pehmeitä plösöjä, vaan hyvin hoikkia)?