Kysy naiselta!

Kysymys tapasin erään naisen joka ei ole varattu pyysin hänen puhelinnumeron ja olen ollut häneen pari kertaa yhteydessä asian tiimoilta.Ensimmäisellä kerralla kysyin lähteekö hän joskus ulos kanssani vastasi kyllä. nyt pari päivää sitten kysyin pääsisikö hän tänään mutta ei päässyt koska oli muuta menoa? siis kehtaanko kysyä vielä häntä vai odotanko että hän kysyy minua jos häntä kiinnostaa?toivottavasti ymmärsitte
Totta kai vielä kysyt. Vinkkinä se, että jos nainen on kiinnostunut ja oikeasti estynyt, yleensä kyllä ehdottaa sitten oma-aloitteisesti uutta päivää. :)

Oletko, nainen, käyttänyt miestä hyväksesi, tavalla tai toisella?
En tietääkseni. Myönnettäköön että tarvitsen apua mm. tiskikoneen asentamiseen, auton vikojen tutkimiseen ja loisteputken vaihtoon, mutta nämä asiat on ohjattu sukulaisille tai poikaystävälle (tai sen hetkiselle säädölle, mutta säädön pointtina ei ole edellämainittujen asioiden suorittaminen). Vastapalvelukset ovat itsestäänselvyyksiä ilman mitään kirjanpitoa, se tekee joka pystyy.

Olen mm. kieltäytynyt vapaavalintaisesta ulkomaanmatkasta, koska en ollut ihastunut. Ja ei, kyseessä ei ollut mikään namusetä, vaan ihan hyvännäköinen, mukava, suunnilleen samanikäinen mies.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Mitä tekisitte kaltaiselleni pihtarimiehelle, joka ihan pirullisuuttaan pitäisi sepaluksen kiinni?
Ennen kuin voin vastata, minun on kysyttävä muutama tarkentava kysymys: Miten tuo pihtaamisesi käy ilmi? Jos et ole sosiaalisessa (seksuaalissävytteisessä) vuorovaikutuksessa, niin naiset eivät voi tietää, että yksin kököttämisesi ei olekaan yksin kököttämistä vaan pihtaamista. Vai tarkoititko, että jos nainen ryhtyy vokottelemaan sinua, niin annat pakit kaikille ihan vittumaisuuttasi? Oletko tehnyt noin, vai olisiko kyseessä teoreettinen tilanne?

Ikä
34
Ennen kuin voin vastata, minun on kysyttävä muutama tarkentava kysymys: Miten tuo pihtaamisesi käy ilmi? Jos et ole sosiaalisessa (seksuaalissävytteisessä) vuorovaikutuksessa, niin naiset eivät voi tietää, että yksin kököttämisesi ei olekaan yksin kököttämistä vaan pihtaamista. Vai tarkoititko, että jos nainen ryhtyy vokottelemaan sinua, niin annat pakit kaikille ihan vittumaisuuttasi? Oletko tehnyt noin, vai olisiko kyseessä teoreettinen tilanne?
Pahoittelen epäselvää kysymystä. Kyseessä on lähinnä teoreettinen tilanne koskien mahdollista parisuhdetta: mikäli oltaisiin jo sen verran läheisiä, että nainen mankuisi päästä sänkyyn kanssani (tätä ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan) niin minä kieltäytyisin, koska haluaisin ensiksi tietää hänen perimmäiset tarkoitusperänsä minun suhteeni.

Ikä
31
Purnaajien ketjussa esille tullut kysymys johonka täältä saisi varmasti paremmin vastauksen. Mikä olisi sellainen paikka jossa mies voisi tavata naisia, siis ihan tutustumisen merkeissä joka ei olisi baari tai vastaava paikka jossa ihmiset ovat enemmän tai vähemmän humalatilassa.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Pahoittelen epäselvää kysymystä. Kyseessä on lähinnä teoreettinen tilanne koskien mahdollista parisuhdetta: mikäli oltaisiin jo sen verran läheisiä, että nainen mankuisi päästä sänkyyn kanssani (tätä ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan) niin minä kieltäytyisin, koska haluaisin ensiksi tietää hänen perimmäiset tarkoitusperänsä minun suhteeni.
Ahaa. Tästä heräsi jatkokysymys: Jotkin naisen aikeet siis saisivat sinut pitämään vällykäärmeesi piilossa, mutta toiset saattaisivat saada sinut antautumaan? Mitä nämä olisivat? Oma vastaukseni riippuu täysin näistä vastauksista.

MissEvilEve

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Pitävätkö luonteeltaan pomottavat naiset miehistä, jotka alistuvat naisen tahdon alle vai miehistä jotka sanovat vastaan ja vastustavat tämän naisen valtaa?
50/50

Jotkut dominoivat naiset pomottavat kaikkia ihmisiä, ja haluavat olla johtohahmona myös parisuhteessa. Tälläiset naiset ovat joko seksuaalisesti dominoivia ja haluavat alistuvan miehen, tai sitten vaihtoehtoisesti kylmiä pihtaajia, ns. "kaulin kädessä nalkuttavia akkoja". Molempia löytyy.

Toiset dominoivat naiset sitten taas pomottavat kaikkia muita ihmisiä paitsi kumppaniaan parisuhteessa (ja ehkä joitain tarkoin valittuja miehiä). Tälläiset naiset ovat yleensä seksuaalisesti joko tasavertaista taistelukumppania hakevia, tai alistuvia.

Itse olen persoona joka on aikalailla "johtavassa asemassa" niin työympäristössä, kaveripiirissä kuin muussa lähiyhteisössäkin, mutta en missään tapauksessa ottaisi miestä joka ei ole minua dominoivampi luonne. Miehellä tulee siis olla oma tahto ja mieluiten vahva sellainen, ja miehen ei tule pelkästään "vastustaa" naisen valtaa vaan kyetä ottamaan johtopaikka parisuhteessa. Mitään iänikuisiä vänkäyksiä ja valtataisteluja ei tule kun kaksi vahvaa ja dominoivaa persoonaa vaan sisäistävät sen tärkeimmän eron ja tiedostavat paikkansa, ja se on se että toinen on mies, ja toinen on vain nainen.

Ikä
38
Purnaajien ketjussa esille tullut kysymys johonka täältä saisi varmasti paremmin vastauksen. Mikä olisi sellainen paikka jossa mies voisi tavata naisia, siis ihan tutustumisen merkeissä joka ei olisi baari tai vastaava paikka jossa ihmiset ovat enemmän tai vähemmän humalatilassa.
en ole nainen, mutta neuvon voin antaa: mene ulos. naisia on joka paikassa! they are everyfuckingwhere!

iivili

kollinmölliskö
Ikä
45
Kaupunki
Turku
Onhan tähän kysymykseen myös vastattu jo moneen kertaan pakkiksellakin: lavatanssit. Siellä ei olla kännissä (suurin osa ei ole), siellä pääsee naista niin lähelle fyysisesti, kuin vaatteet päällä on mahdollista ja siellä on naisten lukumäärä vrt. miesten lukumäärä miehille hyvä (naisia paljon enemmän). Ja joo, lavatanssien vastaväitteetkin on kuultu miljoona kertaa: mutku emmä osaa sitä etikettiä (oppimiseen menee maks. vartti) , mutku emmä osaa tanssia (perusteet oppii noin 1-2h per tanssilaji, kun menee kurssille, jo perusteilla tekee ryhdikäs, siisti ja selväpäinen 20-50v mies vaikutuksen lavoilla), mutku ei sielloo ku ikäloppuja mummuja (joo, keski-ikä on korkeahko, mutta edelleen, myös noin 20-50v naisiakin on selvästi enemmän, kuin miehiä yleensä, vähän riippuu esiintyjästäkin). Eli jos olet sinkkumies, et tykkää kännätä, etkä siedä seduloita ja siellä majailevia muovisen oloisia barbeja, niin eikun lavatansseihin mars, niinkuin olisit jo!

Em. jutut tosin osittain pätevät muuallekin (esim. seduloita fiksumpiin mestoihin, kuten rock- ja hevipuareihin), kuin lavatansseihin. Kun ei kännää, on niin fyysisesti, kuin henkisestikin ryhdikkään jämerä, mutta sujuvan sosiaalinen ja ottaa kontaktia, niin eiköhän mimmiä piisaa. Ja sekin tosiasia on todettu kiljoonia kertoja siellä ja täällä, että ellei sana ole hallussa, niin sitäkin voi harjoitella. Oppimiseen voi palaa aikaa ja yrityskertoja, mutta mitä väliä, elämää se vain on sekin ja kyllä niitä tuloksia ja kehitystäkin sitten tulee, kun pistää ittensä likoon ja antaa mennä.

No juu, naisia on todellakin kaikkialla. Mun mielestä melkein missä vaan voi pyytää treffeille toista.

Mä olen itse pyytänyt täysin tuntematonta miestä kahville ja menin vaan sen luo ja sanoin, että moi, tää voi kuulostaa vähän oudolta, kun me ei tunneta, mutta lähdetkö mun kanssa kahville joku päivä. Mua itseäni ei mitkään randomtyypit kovinkaan paljoa lähesty, no tällä viikolla kyllä kävi näin. Mutta hän olikin ulkomaalainen. Tuli kysymään tietä ja kysyi sitten haluaisinko lähteä hänen kanssaan kahville. Kieltäydyin kohteliaasti, ei ollut tyyppiäni (tätä en tietenkään sanonut hänelle) hän sanoi ok, ei mitään ja jatkoi matkaansa.

Jos joku on tyly tuollaisessa tilanteessa, pitää olla idiootti.

Ikä
34
Ahaa. Tästä heräsi jatkokysymys: Jotkin naisen aikeet siis saisivat sinut pitämään vällykäärmeesi piilossa, mutta toiset saattaisivat saada sinut antautumaan? Mitä nämä olisivat? Oma vastaukseni riippuu täysin näistä vastauksista.
Lähinnä epäilys siitä, että olisin vain joku hetken huuma parempaa vaihtoehtoa odotellessa.

Tuolla pihtaus-asenteella Judis saattaa olla sellainen käänteinen karma,että mitä päättäväisemmin nyt suunnittelet pihtaavasi,sitä varmemmin eteesi tulee koitoksellisia tilanteita...Jos ihan tosissasi haluat tuolla varmistaa että nainen on kiinnostunut sinusta ihmisenä,eikä sepaluksestasi,minusta se on vaan hyvä juttu.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Lähinnä epäilys siitä, että olisin vain joku hetken huuma parempaa vaihtoehtoa odotellessa.
Jos et halua harrastaa seksiä ennenkuin koet, että nainen on susta enemmänkin kiinnostunut, niin en nyt tiedä, onko se varsinaisesti pihtaamista. Jos olisin kiinnostunut jostain miehestä ja mies sanoisi, että haluaa vähän odottaa sänkyyn menemistä, niin todennäköisesti olisin siitä enemmän vaikuttunut, kuin harmissani, ja se lisäisi mielenkiintoani miestä kohtaan. Tykkään siitä, että miehellä on tietynlaisia periaatteita ja ehkä hiukan konservatiivisia ajatuksia liittyen siihen, kenen kanssa seksuaalisuutta tulisi toteuttaa. Kunhan ei mennä kaksinaismoraalin puolelle tietenkään - en arvosta muiden haukkumista ja/tai omien moraaliperiaatteiden vaatimista lähinnä kaikkiin muilta, paitsi itseltä. Jonkinasteinen pidättyväisyys ja harkinta ja seksin pitäminen "pyhänä" on nykyään vähän jo erikoista ja persoonallista, eikä välttämättä ollenkaan siis musta turnoff.

Kysymys tapasin erään naisen joka ei ole varattu pyysin hänen puhelinnumeron ja olen ollut häneen pari kertaa yhteydessä asian tiimoilta.Ensimmäisellä kerralla kysyin lähteekö hän joskus ulos kanssani vastasi kyllä. nyt pari päivää sitten kysyin pääsisikö hän tänään mutta ei päässyt koska oli muuta menoa? siis kehtaanko kysyä vielä häntä vai odotanko että hän kysyy minua jos häntä kiinnostaa?toivottavasti ymmärsitte
En ole nainen, mutta älä kysy. Olisi kyllä ehdottanut toista aikaa jos olisi innostunut asiasta. Tai jos on, niin ottaa sinuun yhteyttä kun sinusta ei kuulukaan ("Ai enkö mä olekaan niin ihq?:(" ).

Pitävätkö luonteeltaan pomottavat naiset miehistä, jotka alistuvat naisen tahdon alle vai miehistä jotka sanovat vastaan ja vastustavat tämän naisen valtaa?
Ei kummistakaan.
Sen miehen pitää osata pelata (jo alkuvaiheessa) tilanne siten, ettei kumpikaan ole siinä suhteessa kuitenkaan niskan päällä.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Millainen on luonteeltaan pomottava nainen, mitä sellainen nainen tekee? Mä en ole mielestäni pomottava nainen, tai siis mulla ei ole tarvetta sanella muiden tekemisiä erityisemmin. Tykkään kyllä ottaa vastuuta, mutta en sitä nimittäisi pomotteluksi. Mulle on kylläkin punainen vaate se, että joku koittaa pomottaa mua. Ainakin jos kyseessä on mulle läheiset ihmiset. Mulle on todella tärkeää, että saan pitää itse huolen omista asioistani eikä niihin tunge kukaan nokkaansa, ja mä suon muillekin saman vapauden.

On vaikea määritellä, haluanko tahtooni alistuvan miehen vai sitä vastustavan. En kumpaakaan? Mä haluan miehen, joka on samanlainen, kuin mä. Yleensä kahdesta ihmisestä toinen on aina vähän dominoivampi ja toinen passiivisempi. Mulle on sikäli se ja sama, kumpi mä noista olen, kunhan roolijako tulee luonnostaan enkä mä koe tulevani "pomotetuksi".

Kun MEE veti tähän seksuaalisen puolen mukaan, niin sängyssä oon alistuva. Mun mahdollinen seksuaalinen dominointi ja aggressiivisuus on vain näennäistä ja teen sen lähinnä siksi, jotta saisin miehen ärsytettyä laittamaan mut reaktiona kuriin. ;)

Pomottava nainen kuvailee itseään söpöllä tapaa haastavaksi ja tempperamenttiseksi, muut kuvailevat tyyppiä ilkeäksi komentelevaksi akaksi. Kannattaa pysyä kaukana.