Kysy naiselta!

Kaupunki
Helsinki
Naiset haluaa kiltin miehen on minusta myytti. Siellä sinkkumiitissä juttelin muiden purnaajien kanssa ja kaikki olivat tosi mukavia ja kivoja äijiä ja kenessäkään ei ollut sellaista piilevää kusipäisyyttä, paitsi ehkä minussa. Kaikki naisetkin puhuivat miten kivoja jne. ne äijät on, mutta kuitenkin loppujen lopuksi ne kaverit jäävät yksin. Ne aggressiivisemmat miehet jne. ovat kuin tositv-ohjelmat. Kukaan ei väitä niistä pitävänsä, mutta silti niitä katsotaan eniten. Tälläkin palstalla muutama sellainen kirjoittaa ja naiset oikein heittäytyvät niiden syliin. Ne kiltit miehet saavat vain selkään taputteluita ja "kyllä sä jonkun muun saat". Että älkääpä naiset edes yrittäkö väittää muuta.
Eriävä mielipide. Miitin seurauksena treffit useamman naisen kanssa. Mie tosin olin selvänä myös jatkoilla ;)

...Ne aggressiivisemmat miehet jne. ovat kuin tositv-ohjelmat. Kukaan ei väitä niistä pitävänsä, mutta silti niitä katsotaan eniten. Tälläkin palstalla muutama sellainen kirjoittaa ja naiset oikein heittäytyvät niiden syliin. Ne kiltit miehet saavat vain selkään taputteluita ja "kyllä sä jonkun muun saat". Että älkääpä naiset edes yrittäkö väittää muuta.
Tästä tulee jokin sana mieleen....katkeruus?? Show on hauskaa ehkä ensimmäisen ja toisen vitsin ajan,mutta itse väitän vasten tahtoasi niinkin radikaalisti että yksikin älykäs,fiksu,kiltti keskustelu voittaa kymmenen keskiverto läppää.

Onko kuinka yleistä että naisille tulee haluttomia kausia? Puhun siis 20-25v ikäisistä tytöistä/naisista.
Varmasti jos naiselle tulee painostettu (eikä sen painostuksen tarvitse edes olla mitenkään rankkaa) olo tuon suhteen. Sama pätee miehiin. Tai kaikkiin, iästäkin riippumatta.
Ja mitä enemmän sitten ihminen alkaa kelata että PITÄISI (jopa ilman painostusta, sen kanssa tosin enemmän), niin sitä vähemmän huvittaa.

Tai sitten sitä naista ei vaan enää kiinnosta se mies, joka on sen "haluttoman kauden uhri".

2-3kk. Itekin tulin tohon johtopäätökseen että ei kiinnosta enää. kyl naiset on vaikeita, onneksi on monet oppirahat maksettu ja viisastuu kokoajan. Nuorempana sitä on vittu kuin englantilainen herrasmies ja rakentelee pilvilinnoja ja sitten vähän vanhempana sitä on jo kuin lipevä gigolo ja kaikki on yhdentekevää ja sitten ku tarpeeksi on paskaa niskassa ni muuttuu jo käytös lähemmäksi venäläistä sutenööriä:)

Delgado

Base animal
Ikä
35
Kyllähän noita pidempiäkin haluttomia kausia voi itse kullekin tulla, mutta yleensä niihin on syy. Pidempikestoinen stressi, hormonaalinen ehkäisy, masennus, ongelmat parisuhteessa...

Väistämättä kuitenkin pidempikestoinen kuiva kausi tekee ongelmia parisuhteeseen,ellei niitä jo pohjalla ole.

karstakeuhko

Banned
Väistämättä kuitenkin pidempikestoinen kuiva kausi tekee ongelmia parisuhteeseen,ellei niitä jo pohjalla ole.
Niin, toi on kieltämättä ongelma.. kyllähän haluttomuuden ymmärtää jos uskoo ettei se johdu itsestä. Siinä vaiheessa taas jos ei haluta ja puoliso rupee stalkeroimaan chattilogeja läpi et onko jonkun naispuoleisen ystävän kans enemmän kun kaveri niin ei ainakaan enää tee mieli seksiä kauheesti vaikka muuten ois ehkä voinu uhrautua..

En kysynyt ketään. Mutta en puhunut itsestäni tuossa :) Enkä ollut missään sammumispisteessä. Pistän sulle privaan mistä tarkoitin.
Mun on pakko kompata sua, että olit hyvässä kuosissa. Et todellakaan liian humalassa. Ja muutenkin, oon saanut susta jo aikaisemmin tosi fiksun kuvan. Ja koska ulkonäkökin on miellyttävä, mä luulen, että sullakin auttaa se, että kysyt vaan. Siis tietenkin jos joku kiinnostaa, eihän se ole sanottu että näin olisi vaikka olisi kuinka monta naista esim. miitissä.

Sitä paitsi, mä tykkään kilteistä miehistä koska olen itsekin kiltti. Paljon helpompaa sellaisen ihmisen kanssa eläminen joka on huomaavainen muita kanssaeläjiä kohtaan, kuin sellainen omaan napaansa tuijottava, itseään ylikorostava p*ska! :)

Kysymys tapasin erään naisen joka ei ole varattu pyysin hänen puhelinnumeron ja olen ollut häneen pari kertaa yhteydessä asian tiimoilta.Ensimmäisellä kerralla kysyin lähteekö hän joskus ulos kanssani vastasi kyllä. nyt pari päivää sitten kysyin pääsisikö hän tänään mutta ei päässyt koska oli muuta menoa? siis kehtaanko kysyä vielä häntä vai odotanko että hän kysyy minua jos häntä kiinnostaa?toivottavasti ymmärsitte

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
siis kehtaanko kysyä vielä häntä vai odotanko että hän kysyy minua jos häntä kiinnostaa?
Mistä helvatun kehtaamisesta tuossa on kyse? Jos sä haluat sen kanssa ulos, niin pyydä sitä ulos aina tilaisuuden tullen kunnes se joko lähtee tai rivien välistä alkaa paistamaan, ettei se oikeasti halua lähteä. Ei tuollaisista "sen vuoro kysyä"-arpajaisista tule kuin paskaa, semminkin kun se on varsin harvinaista että naiset tuollaisessa tunnusteluvaiheessa viitsisivät millään lailla aktivoitua vaikka periaatteessa kiinnostaisikin. (Ja seuraavaksi kaksikymmentä pakkistyttöä peräkkäin tulee huutelemaan että kyllä ne naisetkin osaavat olla aktiivisia, mutta älä usko niitä).

e: ei pitäis vastata tähän ketjuun, mutta olkoon nyt kun kirjoitettua tuli

Kysymys tapasin erään naisen joka ei ole varattu pyysin hänen puhelinnumeron ja olen ollut häneen pari kertaa yhteydessä asian tiimoilta.Ensimmäisellä kerralla kysyin lähteekö hän joskus ulos kanssani vastasi kyllä. nyt pari päivää sitten kysyin pääsisikö hän tänään mutta ei päässyt koska oli muuta menoa? siis kehtaanko kysyä vielä häntä vai odotanko että hän kysyy minua jos häntä kiinnostaa?toivottavasti ymmärsitte
Tottakai. Kysyisin vielä kerran, sillä saattaahan olla että sillä naisella oli oikeasti menoa. Mikäli nainen kiletäytyy tälläkin kertaa eikä ehdota mitään vaihtoehtopäivämäärää tapaamiselle, sanoisin hänelle että mikäli häntä kiinnostaa tapaaminen, niin ottaa itse yhteyttä.