• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy naiselta!

Mutta jos olisi pakko vetää joku ikähaarukka, niin se olisi varmaan tossa 30-35 -vuotiaana.
Täysin oikea vastaus, onnittelut! :D

Ei. Kiltti tarkoittaa mulle sellaista ihmistä, joka ei ole vähän väliä aggressiivinen, napsahtele, räyhää, tee paskamaisia temppuja, vittuile, käyttäydy renttumaisesti jne. Noita asioita ei tarvita siihen, ettei olisi tylsä. Vittumaisuus ja liipasinherkkyys ei anna mitään kiinnostavaa särmää vaan on yksinomaan vittumaista.
Öh... Siis kaikki, jotka eivät ole kusipäitä on kilttejä?

Vastakkaisesta sukupuolesta puhuttaessa kiltteys (=liika kiltteys) meinaa usein tossun alla olemista ja oman mielipiteen puuttumista, mutta muissa yhteyksissä kiltteys ei ilmennä tylsyyttä näin aikaisempaa mielipidettäni tarkentaakseni. (Mua sanottiin liian kiltiksi töissä tänään. Otin sen kohteliaisuutena.) Tiettyä kiltteyttä soisi kaikissa ihmisissä olevan...

rahi

Moderaattori
Mode
Ikä
41
Alle 35-vuotiaana, olettaen, että kunnosta on pidetty huolta. Toisesta päästä sitten sanoisin, että yli 20-vuotiaana. Tykkään enemmän miehen näköisistä miehistä, kuin pojan näköisistä.
Jaahas tässä ois sitten niin kuin 1,5 vuotta aikaa vetää itsensä kuntoon.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Öh... Siis kaikki, jotka eivät ole kusipäitä on kilttejä?

Vastakkaisesta sukupuolesta puhuttaessa kiltteys (=liika kiltteys) meinaa usein tossun alla olemista ja oman mielipiteen puuttumista, mutta muissa yhteyksissä kiltteys ei ilmennä tylsyyttä näin aikaisempaa mielipidettäni tarkentaakseni. (Mua sanottiin liian kiltiksi töissä tänään. Otin sen kohteliaisuutena.) Tiettyä kiltteyttä soisi kaikissa ihmisissä olevan...
Joo, kiltteys on mulle pitkälti kusipäisyyden puutetta. Voihan se tietenkin asiayhteydestä riippuen tarkoittaa montaakin asiaa. Mutta jos mä sanon haluavani kiltin miehen, en tarkoita sillä tahdotonta miestä vaan rauhallista, tasaista, ennalta-arvattavaa ja ystävällistä miestä.

Joo, kiltteys on mulle pitkälti kusipäisyyden puutetta. Voihan se tietenkin asiayhteydestä riippuen tarkoittaa montaakin asiaa. Mutta jos mä sanon haluavani kiltin miehen, en tarkoita sillä tahdotonta miestä vaan rauhallista, tasaista, ennalta-arvattavaa ja ystävällistä miestä.
Tyyliin: en ole mulkku, mutta omistan sellaisen?

Naiset haluaa kiltin miehen on minusta myytti. Siellä sinkkumiitissä juttelin muiden purnaajien kanssa ja kaikki olivat tosi mukavia ja kivoja äijiä ja kenessäkään ei ollut sellaista piilevää kusipäisyyttä, paitsi ehkä minussa. Kaikki naisetkin puhuivat miten kivoja jne. ne äijät on, mutta kuitenkin loppujen lopuksi ne kaverit jäävät yksin. Ne aggressiivisemmat miehet jne. ovat kuin tositv-ohjelmat. Kukaan ei väitä niistä pitävänsä, mutta silti niitä katsotaan eniten. Tälläkin palstalla muutama sellainen kirjoittaa ja naiset oikein heittäytyvät niiden syliin. Ne kiltit miehet saavat vain selkään taputteluita ja "kyllä sä jonkun muun saat". Että älkääpä naiset edes yrittäkö väittää muuta.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Naiset haluaa kiltin miehen on minusta myytti. Siellä sinkkumiitissä juttelin muiden purnaajien kanssa ja kaikki olivat tosi mukavia ja kivoja äijiä ja kenessäkään ei ollut sellaista piilevää kusipäisyyttä, paitsi ehkä minussa. Kaikki naisetkin puhuivat miten kivoja jne. ne äijät on, mutta kuitenkin loppujen lopuksi ne kaverit jäävät yksin. Ne aggressiivisemmat miehet jne. ovat kuin tositv-ohjelmat. Kukaan ei väitä niistä pitävänsä, mutta silti niitä katsotaan eniten. Tälläkin palstalla muutama sellainen kirjoittaa ja naiset oikein heittäytyvät niiden syliin. Ne kiltit miehet saavat vain selkään taputteluita ja "kyllä sä jonkun muun saat". Että älkääpä naiset edes yrittäkö väittää muuta.
En tiedä, oliko tää mulle suunnattu, kun tossa kilteistä miehistä puhuin, mutta tässä nyt tullaan kuitenkin siihen, että mitä kukin tarkoittaa kusipäisyydellä ja sillä kiltteydellä. Se kiltteys ja sille vastakohtana "kusipäisyys", mistä mä puhun, ei ensinnäkään näy päällepäin siten, että sen voisi todeta yhdellä tapaamisella eikä useammallakaan. En mä tarkoittanut kusipäisyydellä mitään sellaista, että pelataan naisilla, ryypätään ja vedetään nakkikioskilla muita turpaan. Mä esimerkiksi en pidä kilttinä ihmisenä temperamenttista ja tulistuvaa henkilöä. Nuo luonteenpiirteet pidetään usein yllättävän tiukasti piilossa muilta ja parisuhteessakin niitä aletaan näyttää ehkä vasta vähän myöhemmin. Jos mies on rauhallinen eikä napsahtele tai hermostu helposti, se ei tarkoita, etteikö mies voisi olla naissuhteidensa hankinnassa aggressiivinen, aloitteellinen, spontaani ja röyhkeä, luonteeltaan ilahduttavan perverssi ja muutenkin vaikka kuinka friikki.

Kirjoitan nyt kuitenkin, vaikka naiseksi mulla on väärät vastinkappaleet, mutta niin se vähän tuppaa menemään, että jos haluaa puhua mukavia, niin sitä saa tehdä maailman tappiin saakka. Sit, jos menee kunnolla itse asiaan, niin sitten saa itse asiaa.

Tiedä sitten miksi tuota kiltti -sanaa toistetaan tässä, koska tokkopa kukaan täysipäinen nainen mitään sekoilevaa puupäätä pitkään jaksaa katsella saatika turpaansa haluaa saada...

Delgado

Base animal
Ikä
35
Itse olen ihmetellyt mikä saa naisen kirjoittamaan panettaa-ketjuun, jos on varattu. Kuitenkin kyseessä usein varatut naiset, ja jos tuonne kirjoittaa, pitäisi IMO olla valmis antamaan rakkautta puutteessa oleville vastapuolille, kuten hapsis. Ilkeää kiusausta tuommoinen.

Itsehän en tuonne kirjoittele, jos en ole valmis privan kautta sopimaan livetapaamista.
Koska se on ketju, jossa kerrotaan, että panettaa, niin yksinkertaista. Se ei ole deittiketju, eikä haetaan seksiseuraa -ketju, muutenhan sen nimi olisi deittiketju tai haetaan seksiseuraa. Sen funktio on samanlainen, kuin vitutusketjujen ja iloisuusketjujen. Kun vituttaa tai panettaa tai mitä lie, niin asian julkituominen tuntuu helpottavalta.

MissEvilEve

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Itse olen ihmetellyt mikä saa naisen kirjoittamaan panettaa-ketjuun, jos on varattu. Kuitenkin kyseessä usein varatut naiset, ja jos tuonne kirjoittaa, pitäisi IMO olla valmis antamaan rakkautta puutteessa oleville vastapuolille, kuten hapsis. Ilkeää kiusausta tuommoinen.

Itsehän en tuonne kirjoittele, jos en ole valmis privan kautta sopimaan livetapaamista.
Mä sanoisin että siksi koska haluaa kiusoitella miehiä, luoda itsestään sellainen mielikuva että on kuuma ja kiimainen panetuksessa kierivä punttimimmi. Naiset ei tätä myönnä mutta toi on totuus ;)

(Tai sitten joissain harvoissa tapauksissa ihan muuten vaan, kunhan haluaa avautua. Ja vaikka olis varattu ei seksiä välttämättä ole koko ajan tarjolla, voi olla kaukosuhde tai kumppani jossain muualla jne)

mä sanoisin että siksi koska haluaa kiusoitella miehiä, luoda itsestään sellainen mielikuva että on kuuma ja kiimainen panetuksessa kierivä punttimimmi. Naiset ei tätä myönnä mutta toi on totuus ;)
word! Trufax!

Mä sanoisin että siksi koska haluaa kiusoitella miehiä, luoda itsestään sellainen mielikuva että on kuuma ja kiimainen panetuksessa kierivä punttimimmi. Naiset ei tätä myönnä mutta toi on totuus ;)

(Tai sitten joissain harvoissa tapauksissa ihan muuten vaan, kunhan haluaa avautua. Ja vaikka olis varattu ei seksiä välttämättä ole koko ajan tarjolla, voi olla kaukosuhde tai kumppani jossain muualla jne)
Näinhän se on, ja tätä esiintyy niin oikeassa elämässäkin kuin myös helvetin selvästi täällä pakkiksellakin. Sit n+1 kappaletta suuria pakkiksen sonneja on kommentoimassa kyseisen akan perään ja voi sitä miten hyvältä se tästä akasta tuntuukaan. Ja näin oravanpyörä on valmis.

Ikä
32
Näinhän se on, ja tätä esiintyy niin oikeassa elämässäkin kuin myös helvetin selvästi täällä pakkiksellakin. Sit n+1 kappaletta suuria pakkiksen sonneja on kommentoimassa kyseisen akan perään ja voi sitä miten hyvältä se tästä akasta tuntuukaan. Ja näin oravanpyörä on valmis.
Eve ja Minutewar, komppaan teitä täysin!!!

Hippa

Okkapukku.
VIP
Kyllä minä ainakin olisin ollut ihan varmasti koittanut tehdä lähempää tuttavuutta miehiin, jos ei olisi elämässä nyt yksi rauta tulessa. Ja laivallakin olin yhden kiltin pakkislaisen kimpussa (poikaparka). En vaan kelvannut sille.

Että kyllä ne pakkislaiset vaan kelpaa. Sitäpaitsi mun deitti-ilmoitus poiki mahtavat yhdet treffit, joiden lopputulos oli se, ettei kummankaan mielestä toisessa ollut Sitä Jotain.