• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy naiselta!

Minulla on päinvastaisia kokemuksia kuin mirillä, eli olen sinisilmäisesti pitänyt esim. työkaverin juttuja ihan vaan tasan kaveripohjalta tulevina, ja sitten yhtäkkiä tajunnut olevani tilanteessa, jossa toinen on mielestään treffeillä ja minä ihan vaan kaverin kanssa jotain.

Jos joku täysin tuntematon lähestyisi, niin en uskoisi ihan vaan kaverillisuuteen. Kyllä varmaan kenen tahansa kohdalla alkaisin isommin miettiä, että miksihäh, mikä ajatus taustalla. Mulla nyt noin muutenkaan ei oikeastaan ole miespuolisia kavereita, niin en varmaan sitä hommaa saisi hanskattua ollenkaan.

Kaipa noita väärinkäsityksiä sattuu. Nuorena hämmentyy, kun viattomaksi luulemansa vihjaukset onkin jotain muuta, ja vanhana toivoo kuulevansa jotain muuta, mutta on vaan niitä viattomia.

Elämä on julmaa.

Uskokaa tai älkää mutta on naiiveja 40 kymppiä lähestyviä naisia jotka tuollaista sanoo.
Tai sitten ne on vielä tyhmempiä ja tietää ettei asia ole niin mutta luulee miehen jolle tätä selittää uskovan sen :ROFLMAO:

Wombut

VIP
Ei ehkä ihan kysy naiselta, mutta doownekin kirjoitukseen että on myös miehiä joiden mielestä on ihan normaalia että lasten harrastusopettajilta (naispuoleiset) ja vaikka partureilta on ihan normaalia soitella perään ja kysellä kuulumisia ja olla todella huolissaan ettei vaan esimerkiksi parturista pääse venähtämään liian pitkä aika...

Mulle alkoi yhtäkkiä pistää vanha luokkkakaveri(nainen) noin 20 vuoden hiljaisuuden jälkeen viestiä miten on joskus asunut samoilla pihoilla missä minä nyt, ja että voisi tulla käymään kahvilla ja muistelemaan hänen menneitään. Hän ei ole sittemmin soittanut ja tullut kahville, mutta kieltämättä hiukan kiinnostaisi että mitä ihmettä hänellä oli mielessä. Kun en siis millään voi uskoa että hän ajattelisi minusta mitään romanttista tai seksuaalista, tai minä hänestä. Mutta silti tilanne oli niin outo että piti ihan oman emännän kanssa jutella asiasta ja tässä hiukan omat hyvät tapani pakotti vastaamaan jokseenkin myöntyvästi sillä olisi tosi noloa kieltää kahvilla käynti ja alkaa "raivoo" viesteissä että olen varattu ja pidän hänen viestejä todella vastenmielisinä tuon takia... ja hän vain halusi tulla katsomaan lapsuutensa kotia mutta kun en myöskään ole täysin naiivi niin dilema oli valmis =D

Ei ehkä ihan kysy naiselta, mutta doownekin kirjoitukseen että on myös miehiä joiden mielestä on ihan normaalia että lasten harrastusopettajilta (naispuoleiset) ja vaikka partureilta on ihan normaalia soitella perään ja kysellä kuulumisia ja olla todella huolissaan ettei vaan esimerkiksi parturista pääse venähtämään liian pitkä aika...

Mulle alkoi yhtäkkiä pistää vanha luokkkakaveri(nainen) noin 20 vuoden hiljaisuuden jälkeen viestiä miten on joskus asunut samoilla pihoilla missä minä nyt, ja että voisi tulla käymään kahvilla ja muistelemaan hänen menneitään. Hän ei ole sittemmin soittanut ja tullut kahville, mutta kieltämättä hiukan kiinnostaisi että mitä ihmettä hänellä oli mielessä. Kun en siis millään voi uskoa että hän ajattelisi minusta mitään romanttista tai seksuaalista, tai minä hänestä. Mutta silti tilanne oli niin outo että piti ihan oman emännän kanssa jutella asiasta ja tässä hiukan omat hyvät tapani pakotti vastaamaan jokseenkin myöntyvästi sillä olisi tosi noloa kieltää kahvilla käynti ja alkaa "raivoo" viesteissä että olen varattu ja pidän hänen viestejä todella vastenmielisinä tuon takia... ja hän vain halusi tulla katsomaan lapsuutensa kotia mutta kun en myöskään ole täysin naiivi niin dilema oli valmis =D
No voisihan se eukko sinne pihoille tulla pyörimään ja muistelemaan, ilman suakin. Tuskin kuitenkaan nimenomaan sun asunnossa asui.
Eikä noissa tilanteissa raivota tarvi, tai suoranaisesti mainostaa olevansa varattu. Voi sanoa ohimennen, että "joo mieluusti rouvan kanssa näytetään sulle vanhoja huudeja" tms.

Kysy vaan multa jos et keksi mitä sanoa, mä kyllä autan. :hyper:

Delgado

Base animal
Ikä
35
Joskus ovat olleet kiinnostuneita seksuaalisessa mielessä ja joskus eivät. Joskus itsekin luullut väärin, että taustalla on jokin seksijuttu, mutta pieleen meni. En ole törmännyt vielä yhteenkään miesten toimintaa kuvaavaan papukaijahokemaan, johon ei olisi runsaastikin poikkeuksia, eikä tämäkään ole sellainen.

Asteikolla 1-5: kuinka punaniskaisena pidät henkilöä, joka ottaa jokaisen jutun vastakkaisessa sukupuolessa jonain seksuaalisuuden ilmentymänä 😁. Minulta saattaisi saada pisteitä etelävaltion lipun tai wunderbaumin verran :)

Tulipa tuolta kysy mieheltä ketjusta mieleen niin kuinka moni nainen on sitä mieltä/uskoo että tuntematon tai joku hyvänpäivän tuttu mies koittaisi pitää yhteyttä tai alkaisi pitämään yhteyttä ihan vaan sen takia että haluaa olla kaveri?
Ei ole ikinä tapahtunut, mutta sehän ei tarkoita etteikö se mahdollista olisi.
Mulla on kyllä aika monia miespuoleisia uusia tuttuja treenikavereissa, mutta tuntuisi erikoiselta jos joku alkaisi pitämään yhteyttä privaatisti ja haluaisi nähdä joissakin muissa olosuhteissa, kaksin.

Tulipa tuolta kysy mieheltä ketjusta mieleen niin kuinka moni nainen on sitä mieltä/uskoo että tuntematon tai joku hyvänpäivän tuttu mies koittaisi pitää yhteyttä tai alkaisi pitämään yhteyttä ihan vaan sen takia että haluaa olla kaveri?
Kaikki tällaiset on aina mennyt siihen että se toinen haluaisi jotain lähempää kanssakäymistä.
Nyt olin joku aika sitten treenikaverin kanssa viettää iltaa ja välillä viestitellään treenijuttuja. Ei nyt taideta olla toistemme ihanne tyyppejä joten toivottavasti tämä ei käänny mihinkään sellaiseen.
Minulla on päinvastaisia kokemuksia kuin mirillä, eli olen sinisilmäisesti pitänyt esim. työkaverin juttuja ihan vaan tasan kaveripohjalta tulevina, ja sitten yhtäkkiä tajunnut olevani tilanteessa, jossa toinen on mielestään treffeillä ja minä ihan vaan kaverin kanssa jotain.

Jos joku täysin tuntematon lähestyisi, niin en uskoisi ihan vaan kaverillisuuteen. Kyllä varmaan kenen tahansa kohdalla alkaisin isommin miettiä, että miksihäh, mikä ajatus taustalla. Mulla nyt noin muutenkaan ei oikeastaan ole miespuolisia kavereita, niin en varmaan sitä hommaa saisi hanskattua ollenkaan.
Oon aina yhtä sinisilmäinen mutta osaan odottaa sitä että kääntyy aina johonkin muuhun.

Miten suhtaudutte jos tätä on parisuhteessa, eli toinen osapuoli on ensin ollut ihan kaverillinen esimerkiksi työkaverin kanssa kun se toinen osapuoli olettaa enemmän ja syntyy jokin soppa ja saat kuulla asiasta?

No ei mulle olisi ongelma, jos joku työkamu ihastuisi muhun. Oon ennenkin käynyt niitä keskusteluja, että kaverina, muttei muuten. Ja hyvin oon tullut ymmärretyksi.

Jos työkamu ihastuisi kumppanini, niin tietysti odottaisin sen osaavan ohjata tilanteen nätisti takasin oikeille raiteille, ollaanhan me jo aikuisia. Jos se ei osaisi, niin ajattelisin siihen liittyvän jotain kumppanini puolelta. Alkaisin varmaan tekee pikkuhiljaa inventaariota ja myisin omaisuuttamme pois kirpparilla, jottei tarvii pakata niin paljoa. Ja jos eroa ei tulisikaan, niin helpottaisihan tuo järjestyksen ylläpitoa.

Kuinka hyvin teiltä hoituu ns. miesten hommat? Renkaiden vaihdot, tulen sytyttäminen saunan/takan pesään, pienet korjaustyöt kotona jne.
Vaihdan sujuvasti renkaat, putsaan hajulukot (viimeksi tänään), asennan autoon kaiuttimia/vahvistimet/subwoofferit, korjaan yhtä ja toista mutta meidän tulisijat vaan on tosi ronkeleita enkä niitä sytytä, edellisessä talossa kyllä sain takkaan tulet.

Kysyt tuota aikana, jolloin YouTubesta voi googeltaa ohjevideot kaikkeen loisteputkista arduinoon.

Mutta autoa mulla ei ole, eikä tule, ellen sairastu vakavasti tai muuta maalle. Onko se renkaiden vaihto sitten jotenkin erikoista, kun se usein otetaan esimerkiksi?

Työkamut käyttivät usein renkanvaihtonsa duuniparkkipaikan vieressä huoltamolla, joka veloitti vaihdosta 20€. Jos se kauheen ikävä homma olisi, niin varmaan tekisin noin.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Kategorisesti kieltäydyn poraamasta reikiä betoniin. Puu ja kipsilevy ok. Betoni ei. Meillä käydääntä tästä säännöllisesti vääntöjä. Mies ei voi ymmärtää, miksen poraa betonia ja olen saanut kyllä kuulla kunniani avuttoman naisen esittämisestä yms yms. Syy siihen on, että yksinkertaisesti vihaan kaikkia poria ja erityisesti betonin poraamista. Jos voisin käyttää laseria niin sitten suostuisin, mutta meillä ei ole betonilaseria. Tästä syystä myös maksan kovaa hintaa hammaslääkäreistäni, koska minuahan ei porata jos laseroidakin voi.

Mua pyydettiin just porailemaan jotain.. enmä tiedä mitä mutta aina mä meen neitojen luo mielellään porailemaan.
En ole tätäkään koskaan ennen nähnyt mutta on se yhden kuvan laittanut itestään ilman vaatteita, tosin oli niin ettei strategiset paikat näy.
Jos joku kysyy miten tuo liittyi reikien poraamiseen niin sen verran että jos joku JormaPetteri pyytäs niin tuskinpa menisin.
E: Kun aiemmin @miri mainitsin että on melkoista kauniit ja rohkeat menoa niin...

Renkaiden vaihdot:
Vaikea sanoa. Olen pitänyt niitä pultteja kädessä ja ojennellut niitä, rengastakin maata pitkin kierittänyt... näköhavainto toimenpiteestä on, joten teoriassa pitäis onnistua.
Olenkohan nostanut joskus vuosia sitten yhden renkaan paikalleenkin ja kirinyt? Hämärä muistikuva hiipii mieleen...

Tulen sytyttäminen saunan/takan pesään:
Onnistuu (vodka auttaa jos on vähän kosteita puita).

Pienet korjaustyöt kotona jne.:
Asun nyt ensimmäistä kertaa ikinä yksikseni ja ihan piti ostaa vasara ja jotain pieniä työkaluja, että saa kamppeita laitettua paikalleen.
Kämpänkin ostin kyllä sen mukaan, että mahdollisimman vähän tarttis tehdä remonttia lähivuosina.

Lamppuja en uskaltanut asentaa itse, enkä pyykkikonetta. Tv-tason seinäänkiinnityksenkin ostin.
Saunan lauteet sain nosteltua itsekseni ja öljyttyä, vaikka se ei varsinainen korjaustyö olekaan, huoltoa enemmän.

Tunsin itseni valtavan taitavaksi remonttireiskattareksi, kun itse kävin ostamassa kiinnikkeitä ja uutuuttaan kiiltävällä pikkuvasarallani naputtelin ulkovalot partsin seinään. 😁

Olisi varmaan ihan järkevää opetella itse tekemään.
On jotenkin sellainen epäilys, että kuitenkin saan jotain kämmättyä ja on viisaampaa teettää nuo sellaisella, joka oikeasti osaa.

Useimmat kodin remppojen työkalut tunnistan ja olen nähnyt niitä käytettävänkin, mutta esim. porakonetta en ole käyttänyt ikinä itse.
Lähinnä kokemusta siis työkalujen ojentamisesta remontin tekijän käpälään.

Haluttais kyllä maalata makkarin seinä eri väriseksi.
Olisikohan siinä sopiva harjoittelukohde aloittelijalle?

Alicia: seinien maalaaminen ei ole vaikeaa. Minä olen maalannut kotini kaikki seinät ihan itse. Viimeksi uudistin eteisen vaahtokarkinväriseksi.

Ehkä suurin ongelma on, ettei ole a) työkaluja b) taitoja. Miehettömässä taloudessa kaikki täytyy tehdä itse ja riittää, kun tulos on vähän niinku sinnepäin. Youtube on hyvä. En poraa.

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Kysyt tuota aikana, jolloin YouTubesta voi googeltaa ohjevideot kaikkeen loisteputkista arduinoon.
Mä kysyin tätä, koska erään mökkireissun aikana kävi ilmi, että mukana olleet pari mimmiä eivät olleet koskaan sytyttäneet saunaa eikä heillä ollut mitään hajua, miten se hoidetaan. Olin itse vähän kummissani, koska tuo kuitenkin on mun silmissä ihan yleissivistyksellinen asia, joka pitäisi hoitua ihan keneltä tahansa. Itsekin ihan alakouluikäisestä tuollaisia asioita hoidellut.

Pakkisotannassa on muuten varsin käteviä emäntiä kaiken kaikkiaan. Kiva kuulla, ettei se uusavuttomuus ole levinnyt niin laajalle kuin aluksi ajattelin.