• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy mieheltä!

Invisus

Kolmen kolon kuningas
Ikä
37
Mä luulen että olin jossain vaiheessa hieman sovittelevampi, koska siviilissäkin saatan muokata juttujeni provoutta tai ilmaisua yleisesti sen mukaan missä porukassa liikun. Nykyään taidan mennä omalla mittapuulla toiseen ääripäähän, ja kun availen tätä sivustoa harvemmin kuin ennen niin pitäähän se osoittaa selkeästi jos joku on mun mielestä väärässä. Täällä on myös nykyään entistä enemmän vastakkainasettelua, ja sehän toki provosoi ja innostaa nousemaan barrikadeille. Jos joku alien lukisi pakkista niin luulen että se olisi hyvin hämillään, pohtisi että minkä helvetin takia kukaan ihminen edes haluaa parisuhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa ja päätyisi sitten homoksi tai lesboksi, mikä ikinä se oletettu sukupuoli olisikaan.

Täytyy silti myöntää että kyllä mulla välillä tulee sellainen fiilis että jotkut lukemani viestit on vähän turhan sovinistisia tai suorastaan mulkkuja keskustelupalstalle, mutta siinä missä voin naisen feminististä aivopierua kritisoida niin mielestäni epäkohteliaaseen sovinismiin jätän vastaamatta koska en halua mitään valkoritariviittaa. Siviilissä saatan sanoa jos joku perseilee, mutta netissä se on käytännössä mahdotonta. Ei sellaista raskaan valkoisen viitan taakkaa halua edes internetpersoonalleen.
Ei se, että juttelet tietyn porukan kesken vähemmän provosoivasti korreloi siihen että mietit keskustelujasi mahdollisen vaimofiltterin kautta. Kyllä itsekin muutan tyyliäni miten tuon mielipiteeni esille sen mukaan onko kyseessä vaikka uusi työyhteisö vai vanha kaveriporukka.

Ei se, että juttelet tietyn porukan kesken vähemmän provosoivasti korreloi siihen että mietit keskustelujasi mahdollisen vaimofiltterin kautta. Kyllä itsekin muutan tyyliäni miten tuon mielipiteeni esille sen mukaan onko kyseessä vaikka uusi työyhteisö vai vanha kaveriporukka.
Meinasin sitä että ennen jätin sohaisematta pesää pakkiksella, niinkuin teen turhissa asioissa siviilissäkin, mutta nykyään sohin täällä ihan tarkoituksellakin. Eli tavallaan katson nykyään pakkista antivaimofiltterillä ja kärjistän tarkoituksella koska sellaista vänkäystä nää keskustelut on kuitenkin :D.

Edit. Mutta tosiaan siviilissä toi itseni ilmaisun muuttaminen tai jopa tiettyjen keskustelujen välttäminen seuran mukaan ei munkaan mielestä ole mitään filtterin käyttöä vaan melko olennainen osa jos meinaa jotenkin tulla kaikkien kanssa juttuun. Netissä nyt ei tarvii kenenkään kanssa jutella jossei jaksa.

Miehille sama kysymys kuin naisille: Otatko kirjoituksissasi huomioon, että palstaa saattaa lukea tuleva tyttöystävä?

*tirsk* näyttääkö siltä että otan huomioon?
Välillä tulee mieleen että mitä jos nykyinen tyttöystävä lukisi, mutta sitten taas unohtuu moiset.

Miehille sama kysymys kuin naisille: Otatko kirjoituksissasi huomioon, että palstaa saattaa lukea tuleva tyttöystävä?
En, kun ei ole sellaiselle tarvetta. En tekisi muutenkaan missään tapauksessa niin. Pidän arveluttavana sitä, että ihminen esittää muuta kuin on saadakseen jonkin pitämään hänestä. Mitä sellaisella ihmisellä tekee, joka pitää jostain näytellystä persoonasta? Vedetäänkö sitä roolia sitten loppuelämä?

Minkälaisen dudeoir kuvan sinusta voisi ottaa?
Onpa mielenkiintoinen ilmiö! Selasin kuvia enkä oikein löytänyt tarpeeksi puhuttelevaa. Sitten käytin käänteistsykologiaa ja mieleeni juolahti, että pidän sellaisista naiskuvista, joissa nainen nautiskelee jäätelöpuikosta tai tikkarista. Päätin siis ottaa itestäni vastaavan mieskuvan:

Kaupunki
Kuopio
Sama homma ku Orangilla. Piti googlettaa et mistä ilmiöstä nyt on kyse :D Mutta nyt kun termi on tuttu niin pitää kysyä et miksi kukaan minusta tuommoista kuvaa ensinnäkään haluaisi ottaa :oops:
No tietysti sinun oma rakkaasi haluaa!

Pitääkö nuita dudeoir-kuvia varten olla juuri tietynlainen mieskroppa?
Ei tarvitse.

Carcayun nautiskelukuvaesimerkki ei jätä mitään epäselväksi.

Kaupunki
Kuopio
Pyrin siis miesversioon tästä. Mitä naisen silmäsi sanoo, onko kuvani samalla tavalla viattomasti viettelevä?

Hmmm...en välttämättä käyttäisi sanontoja hienovaraisesti vihjaileva tai sensuellisti herättelevä, mutta nämähän ovat makueroja. Tulkitsen kuvasi vahvasti eläimellisen intohimon Korkeaksi Veisuksi.

Ikä
43
Mun puolisohan siis lukee palstaa ainakin ajoittain. Mutta siis tavallaan. Eli oon huomannut, että oon aika paska valehtelija ja myös paska feikkaamaan olevani jotain muuta kuin olen. Kirjoitan siis pääsääntöisesti niinkuin ajattelenkin. Näin ei tarvitse välittää edellämainitusta.