• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy mieheltä!

Osaa ne naisetkin pettää. Varsinkin humalaisilta naisilta tulee vaikka minkälaista ehdotusta töissä ollessani. Joskus kyllä selväpäisiltäkin. Johtuuko sitten virkapuvusta vai mistä. Ei paljon sormukset näytä hidastavan menoa.
Viittaatko virkapuvulla poliisin työasuun? Jos kyllä, niin tavallaan ymmärrän tämän, vaikkei se sallittua olisikaan :rolleyes:

Ikä
43
Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

https://www.voice.fi/ilmiot/a-147312

Comments?
Huomattiin siis (2015), että bmi: on kääntäen verrannollinen viehättävyyteen. En ymmärrä otsikointia, koska ryhmässä oli arvioimassa myös naisia. Tulos oli samankaltainen arvioijan sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Yksi tutkijaryhmän mielestä tuota selittävä tekijä on että "Raters appeared to use body fat percentage (BF%) and BMI as markers of age"

Nythän sä lähet siitä ajatuksesta, että viehättävät ihmiset on erilaisia sisältä ja eivät voi kokea joutuvansa tyytymään, koska kumppani on nätti. Ovat tavallaan immuuneja tuolle "olisin ansainnut parempaa" -ajatusmaailmalle. Väitän, että nämä kokevat samoja tunteita, mutta rima on vain korkeammalla ulkonäöllisten arvojen suhteen. Jos tarkastelee julkkisten liittojen kestävyyttä niin ulkonäkö ja vienti eivät tuntuisi olevan oikotie onneen ja uskollisuuteen. Taas toi päätelmä siitä, että ei vientiä -> tyytyminen -> ei syvällisiä arvoja -> pettäminen on minusta aika tyrmistyttävä, koska sehän tavallaan tarkoittaa nätimmän näkökulmasta katsottuna siitä, että mahdollisuus pinnallisuuteen parinvalinnassa johtaa sisäiseen kauneuteen. Se vaatimattomamman näköinen ei saa edes siitä pisteitä, koska se ei ole aitoa kuitenkaan. Melkoista rotuoppia! :D
Enhän lähde. Jos meillä kerran oli lähtöolettamana henkilö jolla valinnanvaraa riittää, minkä helkkarin takia hän sitten ottaisi kuormasta sen josta ajattelee että "olisi ansainnut parempaa" ja kärvistelisi sitten valintansa kanssa? Sinä taas lähdet siitä että mahdollisuus valita kenen kanssa haluaa olla parisuhteessa --> mahdollisuus valita kaunein tai komein. Miksi pelkästään se että henkilö on vastakkaisen sukupuolen mittareilla melko kuranttia tavaraa tekisi hänestä välittömästi ihmisen joka arvostaa vain ulkonäköä, ei muita ominaisuuksia?

Julkkisjuoruja lukemalla toki saa melko himmeän kuvan siitä mitä mualimalla tapahtuu, siksi niitä onkin hyvä vältellä. En silti tiedä onko julkisuuden henkilöillä välttämättä sen myrskyisämpää suhteissaan, ero on ehkä enemmänkin siinä etten muista ainakaan omia nuoruuden parisuhdekarikoitani kovin syvällisesti repostellun mediassa. Ja toki on mukavampaa lukea siitä kun kauniilla ja rohkeilla on kurjaa, kuin siitä että sähköasentaja Jari, 26, erosi laitoshuoltaja Emman, 24, kanssa myrskyisästi, koska Jarin jatkuva työreissaaminen sai Emman tuntemaan ettei häntä kohdattu naisena.

..ja kaikessa on aina lopulta ja aluksi kyse ulkonäöstä :confused:
Onko sulle? Valitsitko puhtaasti ulkonäkötekijöillä vai ootko meidän muiden maallisten yläpuolella ja arvostit muutakin kuin ulkonäköä?

Kaipa tuossa mulkkuuden määritelmässäkin on kyse arvoista. Lasten myötä parisuhteen jatkamisessa ei ole pelkästään kyse miehen ja naisen seksifantasioista. Moniko romantiikkaan uskova nainen muistaa sanoa miehelleen ennenkuin ruvetaan hankkimaan lasta, että minä muuten olen niin uskollista sorttia, että sitten kun ei kiinnosta enää panna sinua, otan lapset ja etsin jännämiehen. Mikä tarve tällaista pyrkimystä on salailla, vaikka niin moni sitä tekee? :rolleyes:
Niin, mä en ole elänyt sellaista tilannetta, että haluaisin jotakuta muuta enemmän, mutta seurustelisin lasten takia jonkun kanssa. En osaa vaan nähdä sitä ydinperhettä niin mielettömänä itseisarvona, että sen takia katselisin väärää ihmistä tai rupeaisin salailemaan ihmissuhdetta. Mun mielestä tuollainen olisi vaan yksinkertaisesti syvältä.

Tuossa varmasti on kyse arvoista, se on totta. Siksi mä yritänkin tätä ymmärtää. Ja mistäs tietää, jos maailmassa ei enää ole kivoja sinkkumiehiä ja pakko vaan jossain vaiheessa tyytyä tuollaisen ukkomiehen kanssa horosteluun :D

Kaupunki
Helsinki
Enhän lähde. Jos meillä kerran oli lähtöolettamana henkilö jolla valinnanvaraa riittää, minkä helkkarin takia hän sitten ottaisi kuormasta sen josta ajattelee että "olisi ansainnut parempaa" ja kärvistelisi sitten valintansa kanssa? Sinä taas lähdet siitä että mahdollisuus valita kenen kanssa haluaa olla parisuhteessa --> mahdollisuus valita kaunein tai komein. Miksi pelkästään se että henkilö on vastakkaisen sukupuolen mittareilla melko kuranttia tavaraa tekisi hänestä välittömästi ihmisen joka arvostaa vain ulkonäköä, ei muita ominaisuuksia?
Koska arki tulee suhteeseen sillekin, jolla on valinnanvaraa. Mä en näe asiaa niin, että ihmiset päätyy yhteen ajatellen jo lähtötilanteessa vain tyytyvänsä kumppaniinsa. Kyllä mä uskon, että lähes kaikilla on kyse rakkaudesta, joka saattaa sitten sokaista, mutta sokaisee yhtä lailla kenet tahansa. Ja jossain vaiheessa se ensihuuma katoaa ja katsotaan mitä jää tunteista jäljelle.

Sä oot kyllä kovin ehdoton tossa näkemyksessäsi. Voisit edes hyväksyä sen, että asiaa voi nähdä monelta kantilta ja on ajatusmaailmasta kiinni, kääntääkö sen tilanteen jonkun ihmistyypin vahvuudeksi vai heikkoudeksi. Aivan kuten lopulta siinä yksilötasollakin on kyse. Ihan samaan kategoriaan menee se, jos tulee petetyksi. Toinen näkee sen niin, ettei jatkossa kannata itsekään maksaa vaivaa vastustaa ihan jokaista kiusausta ja toinen paaluttaa itsensä vielä tukevammin uskolliseksi, koska ei halua aiheuttaa kokemaansa tuskaa kellekään toiselle.

Mä en näe asiaa niin, että ihmiset päätyy yhteen ajatellen jo lähtötilanteessa vain tyytyvänsä kumppaniinsa.
Sä oot kyllä kovin ehdoton tossa näkemyksessäsi.
Niin, pahoittelut jos vaikutan ehdottomalta, mutta jos minä puhun ihmisistä jotka tyytyvät ei-haluttavaan kumppaniin koska eivät halua olla yksin, ja sinä et usko että sellaisia on olemassa, niin emme varmaan edes parhaalla tahdolla ja keskinäisellä kunnioituksella pääse yksimielisyyteen?

E: Pakko kuitenkin kunniaksesi mainita, että ihan vanhaa sydäntä lämmittää se että uskot että lähes kaikilla suhteissa on kysymys rakkaudesta. :) Ja sanon tämän ihan aidosta ihailusta noin hyvää asennetta kohtaan, en kettuillakseni. Joskus oon masentava raatorealisti. Ja kun sanon realisti, tarkoitan pessimistiä. Ja en usko että lähes kaikissa suhteissa alkuperäinen yhteenmenosyy on rakkaus.

Onko sulle? Valitsitko puhtaasti ulkonäkötekijöillä vai ootko meidän muiden maallisten yläpuolella ja arvostit muutakin kuin ulkonäköä?
No mulla oli aika yksityiskohtainen ja varmaan monen mielestä ihmeellinen kriteerilista johon kuului kyllä se, ettei ulkonäössä saa mikään mielestäni mättää :rolleyes:

Tuntuu vaan jotenkin tärkeälle ymmärtää sitä ajatuskuvioita pettämisen taustalla, ja toisaalta että mitä on pettämättömyyden taustalla. Vaikka en ihan varmuudella tiedä mihin sellaista tietoa edes tarvitsisin.
Se ajatuskuvio on erilainen eri ihmisillä. Ei ole mitään paria selittävää syytä, ellei sitten kusipäisyyttä hyväksytä...Taitaa yllättävän moni roikkua suhteessa jossa se alkuihastus ja onnellisuus on kadonnut aikoja sitten. Se mikä minua huvittaa aihepiirissä on se miten naiset usein pitää niitä petollisia miehiä parhaina ja luotettavimpina kumppaneina. Omatunnoton pettäjä on myös omatunnoton valehtelija joka esittää ja vetää huippumiehen roolia uskottavasti.

Taitaa yllättävän moni roikkua suhteessa jossa se alkuihastus ja onnellisuus on kadonnut aikoja sitten.
Mutta kun tämä on just se, mitä en käsitä. Että miksi ne sitten jäävät siihen. Jos käsittäisin, olisi helpompi arvostaa.

Luultavasti tulen kyselemään tuota vielä monelta. Ennakko-olettamukseni vastausten suunnasta on: helppous, sosiaaliset kuviot, lapset, asuntolaina ja kiva auto, se että oikeasti tykkää mutta kaipaa äksöniä... Inhottavaa olisi löytää itsensä tuosta tilanteesta. Luultavasti olisin silloin kyllä keksinyt hyvän syyn.

Kaupunki
Helsinki
Toivottavasti muuten jokainen joka tietää tai uskoo olevansa potentiaalinen pettäjä muistaa informoida tästä taipumuksestaan kumppaniaan tai kumppanikandidaattiaan, mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja eikö sitten suorilta voisi - tai jopa pitäisi- sopia avoimesta suhteesta, jos pettäminen on itselle realistinen skenaario?
Eihän se sit ole pettämistä?

Kaupunki
Helsinki
No mulla oli aika yksityiskohtainen ja varmaan monen mielestä ihmeellinen kriteerilista johon kuului kyllä se, ettei ulkonäössä saa mikään mielestäni mättää :rolleyes:
Mitä olen sun juttuja vuosien varrella lukenu niin joko lista ei ollut tarpeeksi kattava tai sä et noudattanut sitä tarpeeksi tarkkaan?
Vai lukiko siellä " miehen pitää pihdata seksiä niin paljon että siitä muodostuu minulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? "

[edit.] kauheesti tullu kommentoitavaa.
Ja sori Mopsieye88, sulla on vaan kaikista kommentoitavimmat jutut.
Ja upeat punttimimmi kuvat

Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

https://www.voice.fi/ilmiot/a-147312

Comments?
Olen minäkin nähnyt tutkimuksen, missä todettiin että parhaiten yhdessä pysyvät pariskunnat joiden BMI on suht samaa luokkaa. Eli vähän mutkia oikoen, olivatko myös kyselyyn osallistuneet miehet lähes alipainoisia?

Omalta kohdalta voisin sanoa, että on se viehättyvyys muutakin kuin pelkkä paino. Pelkkä nätti hymy ja luonne ylipäätään tekee paljon. Melkein luotaantyöntävimpiä naisia ovat nämä tapaukset, jotka kuvittelevat olevansa täydellisiä ja sitten käyttäytyvätkin sen mukaan. Kun tätä ihmistyyppiä ei noteeraa, varsinkin kännissä siitä kuoriutuu itsensä tyrkyttäjä tai riidanhaastaja.

Mitä olen sun juttuja vuosien varrella lukenu niin joko lista ei ollut tarpeeksi kattava tai sä et noudattanut sitä tarpeeksi tarkkaan?
Vai lukiko siellä " miehen pitää pihdata seksiä niin paljon että siitä muodostuu minulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? "

[edit.] kauheesti tullu kommentoitavaa.
Ja sori Mopsieye88, sulla on vaan kaikista kommentoitavimmat jutut.
Ja upeat punttimimmi kuvat
Laadin kriteerilistan parikymppisenä. Listalle kuului kyllä tietysti se, että seksi toimii erinomaisesti.

Taannoinen pakkomielteeni seksiin ei lainkaan johtunut miehen pihtailusta, vaan oli sekoitus hormonaalista ylikierrostilaa ja ihan omaa taipumustani pakkomielteisyyteen.

Tällä hetkellä muuten en koe kärsiväni juurikaan mistään pakkomielteestä, joten jännityksellä odotan mikä mahtaa seuraava obsessio olla :D

E. Sanottiinhan mulle täälläkin pakkomielteen ollessa pahimmassa vaiheessa että teillähän on seksiä usein ottaen huomioon suhteen keston ja perhetilanteen. Mutta jos ihminen jotenkin pimahtaa niin sitten pimahtaa ja tajuaa vasta myöhemmin oman ajattelunsa ja toiminnan olleen epätervettä, jos siis tulee tolkkuihinsa.

E.e kerrotaan vielä kun kerran vanhoja muistellaan että parikymppisenä ja oikeastaan 3-kymppiseksi saakka käsitykseni hyvästä seksistä oli se, että mies tekee aina kaikki aloitteet ja "työt", mikä sekin näin jälkiviisaana tuntuu aivan käsittämättömältä tavalta suhtautua asiaan.

Viimeksi muokattu:
Kaupunki
Helsinki
Se mikä minua huvittaa aihepiirissä on se miten naiset usein pitää niitä petollisia miehiä parhaina ja luotettavimpina kumppaneina. Omatunnoton pettäjä on myös omatunnoton valehtelija joka esittää ja vetää huippumiehen roolia uskottavasti.
Jos parisuhde on muuten ok, paitsi että hieman narsistinen nainen ei saa suhteessa tarpeeksi seksuaalista palvontaa osakseen.
Nainen panettaa itseään harvakseltaan jollain muulla, täyttäen aukon elämässään.

Kotona hän jaksaa hoitaa kaikki naisen tehtävät. Ruoanlaiton, siivouksen, lapsiin liittyvät jokapaiväiset murheet ja seksin miestä tyydyttävällä tasolla. Kaikki tämä viehättävänä ja mukavana, hyvänä huumorintajuisena keskustelevana puolisona.

Miksi suhteen mies alkaisi valittamaan tilanteesta vaikka naisen, säälittävä ja petollinen, toiminta paljastuisi?

Uskon vakaasti että ihminen joka kokee suurta tuskaa tuijotellessaan vaakaa, siirtäisi sen pakkomielteensä johonkin muuhun asiaan jos se paino olisi halutuissa lukemissa. Varmaan parisuhteen kannalta parempi että nainen stressaisi omaa painoaan kuin vaikka miehen käyttämää aikaa auton räpläilyyn tai pleikkarin pelaamiseen :D. Kaikenlaiset itsensäkehittämis projektit yms on hyviä jos ne parantaa elämänlaatua, mutta kyllä mun kokemusten mukaan ne pakkomielteisimmät ihmiset on luonteeltaan sellaisia että ei ne osaa olla sillä mentaliteetilla että kaikki voisi olla hyvin. Ainakaan kovin pitkiä ajanjaksoja.

Sinälläänhän toi uutinen on erittäin hyvä. Siinä mainittiin että valtaosa vajaa parikymppisistä naisista osuu tismalleen tohon ideaaliryhmään ja jos oletetaan että sen ikäiset naiset olisi eniten stressaantuneita ulkomuodostaan niin sittenhän valtaosalla on asiat hyvin.