• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kysy ja keskustele

_MrSiima

VIP
Ei varmaan tarvi kysyä mitä tuollaisesta ajattelen, koska olen sen verran siveellisen ja vanhoillisen kasvatuksen saanut, että nykyäänkin ajattelen seksin pääpiirteittäin olevan tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi asiaksi perustuen mielellään rakkauteen. Tosin minullehan se on sama mitä muut keskenään tekevät. Mutta itse en ymmärrä homo/bi ym seksuaalisuutta. Tuomio tietysti ihan sama kuin muuhunkin pettämiseen, mutta varmaan suurempi järkytys oli jos tuollainen tulisi kumppanista ilmi. Ja samaten kyllä outona pitäisin jos teoreettisesti itseäni ei pidettäisi sairaana/outona yksilönä, jos alkaisinkin kiinnostua miehistä.

Kaupunki
Hki
No ei olis ok kumppanin pettäminen samaa sukupuolta olevan kanssa yhtään. Pettämistähän se on ihan samalla tavalla. Ja aivan yhtälailla niitä tunteita vois kumppanille kehittyä sitä naista kohtaan kuin jotain vierasta miestäkin kohtaan jos kerran ovat seksiin asti päätyneet. Pettynyt olisin ja en osaa sanoa miten suhteelle kävisi.

Wombut

VIP
Sopimusjuttuja. Riippuen naisesta ja suhteesta niin voisin kuvitella jakavani vaikka miehen kanssa jos se olisi hänelle kova juttu. Itse en valitettavasti taivu bi osastolle mutta muuten. Esim jos naisella olis joku life time fanitus vaikka ragnariin ja jax telleriin ja tulis joku käsittämätön tilaisuus päästä panee kerran niin emt, toiselle varmaa kiva muisto ja multa ei mitenkään pois. Riippuu jos suhteessa muuten kaikki hyvin ja rakkautta yms. Parempi se kuin pettäminen.

Edit : hall passiin ei oikeuta esim kolmas sijoitus 2014 Idolsissa.

Oon muuten viime aikoina kokenut outoa viehtymystä ajatukseen, että jos mulla olisi klooni mun miehestä.
Minä olen miettinyt tahollani nukkeseksiä ja polygamiaa. Olen piinannut vaimoa tenttaamalla, että olisiko nukkebordellissa käynti pettämistä. Tai olisiko pettämistä jos hankkisin oman nuken autotalliin. Polygamiaa olen pohtinut siltä kantilta, että olisi kätevää ottaa meille toinen äijä vähänniinkuin lomittajaksi. En siis haluaisi panna sitä äijää vaan se hoitaisi mun hommia, kun olen lomalla tai laiskottaa. Parhain vaihtoehto olisi tietysti klooni minusta itsestäni. Sellainen West World robotti (tai jos minä olen robotti niin sitten toinen vastaava) Robotille en olisi mustasukkainen ja sen voisi seksin lisäksi laittaa vaikka yöksi siivoamaan, kun itse nukun. Veikkaan että lomittajana saattaisi mennä myös elävä mies, joka olisi luonteeltaan naisellinen ja ymmärtäväinen. Sellainen jota naiset kuulemma himoitsevat ovulaation ulkopuolella. Tärkeää siis olisi, että minä olisin meistä se luiskaotsa, joka näyttää paremmalta ovulaation aikaan. Toki lesbonainen olisi loistovalinta tähän, kunhan se ottaisi maskuliinista roolia eikä minun tarvitsisi huolehtia toisesta naisesta. Leppoisaa ja laihaa lomittajamiestä voisin ehkä pitää vähän niin kuin pikkuveljenä. Jostain syystä lihava mies tuntuu ällöttävältä ja sellaista en kelpuuttaisi. Joku mainitsi aiemmin neekerin ja siitä tuli mieleen, etten olisi ehkä sillekään mustasukkainen jos se olisi meillä orjana. Tyyliin viljeltäisiin ekologista puuvillaa jossain post-trumppilaisessa dystopiassa ja nainen sekaantuisi työväkeen. Seksi vapaan neekerin kanssa olisi kyllä hirmuinen kauhistus.

Edit: vastauksena @Gavia arctica n kysymykseen -> saattaisi myös olla, että antaisin naisten välisen seksin anteeksi.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Minä olen miettinyt tahollani nukkeseksiä ja polygamiaa. Olen piinannut vaimoa tenttaamalla, että olisiko nukkebordellissa käynti pettämistä. Tai olisiko pettämistä jos hankkisin oman nuken autotalliin. Polygamiaa olen pohtinut siltä kantilta, että olisi kätevää ottaa meille toinen äijä vähänniinkuin lomittajaksi. En siis haluaisi panna sitä äijää vaan se hoitaisi mun hommia, kun olen lomalla tai laiskottaa. Parhain vaihtoehto olisi tietysti klooni minusta itsestäni. Sellainen West World robotti (tai jos minä olen robotti niin sitten toinen vastaava) Robotille en olisi mustasukkainen ja sen voisi seksin lisäksi laittaa vaikka yöksi siivoamaan, kun itse nukun. Veikkaan että lomittajana saattaisi mennä myös elävä mies, joka olisi luonteeltaan naisellinen ja ymmärtäväinen. Sellainen jota naiset kuulemma himoitsevat ovulaation ulkopuolella. Tärkeää siis olisi, että minä olisin meistä se luiskaotsa, joka näyttää paremmalta ovulaation aikaan. Toki lesbonainen olisi loistovalinta tähän, kunhan se ottaisi maskuliinista roolia eikä minun tarvitsisi huolehtia toisesta naisesta. Leppoisaa ja laihaa lomittajamiestä voisin ehkä pitää vähän niin kuin pikkuveljenä. Jostain syystä lihava mies tuntuu ällöttävältä ja sellaista en kelpuuttaisi. Joku mainitsi aiemmin neekerin ja siitä tuli mieleen, etten olisi ehkä sillekään mustasukkainen jos se olisi meillä orjana. Tyyliin viljeltäisiin ekologista puuvillaa jossain post-trumppilaisessa dystopiassa ja nainen sekaantuisi työväkeen. Seksi vapaan neekerin kanssa olisi kyllä hirmuinen kauhistus.
Mä jotenkin arvasin että jos joku täällä ottaa kopin tuosta kloonijutusta niin se olet sä. :hyper:

Myös meillä muuten on keskusteltu nukkebordellissa käyminen läpi ja siitä tultiin vain siihen tulokseen että se olisi kertakaikkiaan todella omituista. Mä en ole vielä viitsinyt aloittaa tiedusteluja mun salaisesta fantasiasta joka on kuin Star Trekin holokansi, paitsi että se onkin virtuaalibordelli, ja siitä keitä kaikkia miehiä ja, eh, hahmoja siellä olisi ja olisiko joidenkin käyttäminen mahdollisesti enemmän pettämistä kuin toisten.

Kaupunki
Turku
Carcayun ja Delgadon viesteistä tuli mieleen, että itse olen aina miettinyt, että olisi mahtavaa jos olisi käytössä sellainen tietokonesimulaatio, jonka avulla voisi testata kaikki tilanteet etukäteen, eli se vastaisi ihan sitä todellista tilannetta miten siinä oikeasti kävisi. Voisi siis valita ihan kenen henkilön tahansa ja kysyä tai tehdä mitä vaan, ja seuraus olisi juuri se mikä oikeastikin. Sen jälkeen ei olisi enää oikeassa elämässä mitään ujostelua ja heikoille jäille astelua, vaan tietäisit aina vastauksen jo etukäteen. Voisi siis mennä varmoin askelin ehdottamaan sille salikissalle jälkihikiä neidin asunnolla tai kävellä toimistosihteerin perässä kopiohuoneeseen ja nostaa härskin itsevarmasti hameen korviin. Ja kaikki ilman riskiä. Tai voisi se simulaatio tietysti vastaavasti kertoa senkin, että ei kannata tehdä mitään liikkeitä mihinkään suuntaan, ellei satu erityisesti nauttimaan polvesta nivusissa tai punoittavista poskilihaksista. :confused:

Toinen juttu taas tuli mieleen tuosta pettämisestä (osittain Wonbutin viestin kautta). Jos himoitsee jotain julkisuuden henkilöä ilman pienintäkään mahdollisuutta toteuttaa unelmaa todellisuudessa, niin onko se pettämistä? Muistan aikoinaan jonkun dokkarin, jossa nainen sanoi kertoneensa miehelleen sellaisen avioehdon, että jos (en muista julkkiksen nimeä) tulee häntä kysymään vaimokseen, niin nainen lähtee heti. Mies tuumasi riskin niin pieneksi, että ei antanut sen haitata avio-onnea. Mutta oli siis henkisesti silti vähän kuin kakkonen naiselleen.

En tiedä miten itselle kävisi, jos olisin vaikka romanttisella illallisella vaimokokelaan kanssa ja Spice Girlsin Mel C pysähtyisi siihen pöydän viereen ja ilmoittaisi haluavansa juuri minut itselleen loppuelämäksi yksityiskäyttöön. Toki herrasmiehenä kieltäytyisin kunniasta, mutta saattaisi siinä vielä pari kertaa jälkiruoan aikana käydä mielessä, että jos heti lähtisin niin saisinko vielä kiinni.

Pelkään että tuollainen simulaattori tekisi elämästä tappavan tylsää. Hoksasin kerran, että merkittävin ero harrastuksen ja työnteon välillä on siinä, ettei harrastusten lopputulosta pysty ennustamaan. Siksi esim. metsästys on hauskaa, vaikkei siinä ole mitään järkeä. Jos joku sanoisi, että mene hirviaitaukseen, tapa hirvi ja rahtaa ruho liiteriin niin haluaisin tehtävästä palkkaa. Silloin olisin teurastaja enkä metsästäjä. Tämä oivallus oli itselleni mind fuck. Olen valmis itse maksamaan siitä että saan seisoa koko päivän tienpenkalla kivääri kohmeisissa kourissa, kun en yhtään tiedä tuleeko hirvi vai ei.

Kun menin toista kertaa naimisiin, päätin etten ota avioehtoa. Panoksena on vain yhden ukon säästöt eikä mitään sukutilaa. Silti kaverit ihmettelivät ratkaisua. Miten tyhmä voi mies olla, kun ei kerrasta opi? Itse näin asian siten, etten saa kiksejä toisesta avioliitosta, ellen pistä peliin enempää kuin ensimmäisessä. Halusin siis tietoisesti maksimoida taloudellisen riskin, että elämäni olisi jännempää ja romanttisempaa. Jos voisin simuloida, että miten tässä varmasti käy, niin haluaisin tod. näk. palkkaa aviomiehenä olosta. 😁

Sopimusjuttuja.

...hall passiin ei oikeuta...
No se on kiva, että fiktiiviset kuitenkin käyvät. 😀 (y)

Jax hyväksyy sopimuksen:

Vaikka näissä fiktiivisissä hahmoissa jännämiehetkin voivat olla viehättäviä, niin en todellisessa elämässä näin jännistä haluaisi omaksi puolisoksi.
Esimerkkinä vaikkapa pettäminen, jota Jax tekee tämän tästä. Ja ne kaikki muut asiat siihen päälle vielä.
Kyseisen esimerkkihahmon tekemiset ovat sitä luokkaa, että ei meillä arvomaailmat sopisi yhteen.
Fiktiivisen hahmon suhteen se ei ole niin justiin.

Viimeksi muokattu:
Mä olen aina sanonut naiselle että saa kokeilla toista naista jos haluaa. Ovat olleet järjestään (ihme ja kumma) bi-henkisiä mutta ei suhteen aikana, en usko että edes salaa.
Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä ettei ole multa millään tavalla pois sellainen, toista miestä en kyllä hyväksyisi.

Minä olen miettinyt tahollani nukkeseksiä ja polygamiaa. Olen piinannut vaimoa tenttaamalla, että olisiko nukkebordellissa käynti pettämistä.
En pitäisi siitä, että puoliso kävisi nukkebordellissa.

Sinkkumiehet voivat nukkensa kanssa katsoa vaikka telkkaria olohuoneessa, mutta en näkisi itseäni sillä samalla sohvalla.
Jos miehellä olisi nukke omalla asunnollaan, niin nukke saisi todennäköisesti lähteä kaappiin jäähylle silloin, kun minä olisin paikalla.

Polygamiaa olen pohtinut siltä kantilta, että olisi kätevää ottaa meille toinen äijä vähänniinkuin lomittajaksi.
Teoriassa olisi kätevää, kun lomittajat olisivat taitavia kokkaamisessa ja kaikenlaisissa askareissa.
Jos eivät ole robotteja, niin käytännössä ei ehkä olisikaan niin kätevää. Ihmiset. Haastavaa. 😄

...olisi mahtavaa jos olisi käytössä sellainen tietokonesimulaatio, jonka avulla voisi testata kaikki tilanteet etukäteen, eli se vastaisi ihan sitä todellista tilannetta miten siinä oikeasti kävisi. Voisi siis valita ihan kenen henkilön tahansa ja kysyä tai tehdä mitä vaan...
Tuo olisi periaatteessa hyvä, niin tällainen arempikin ihminen voisi sopivassa tapauksessa hyödyntää oikeaan elämään tuota, mutta epäilen,
että siinä kävisi kuitenkin niin, että katsoisin sen simulaation ja sitten siirtyisin katsomaan jotain toista simulaatiota.

Hmm monella naisella on varmaan itsellään apuvälineitä? Sitten mikäli miehellä olisi joku seksinukke tai tekopillu olisi hän kenties kuvottava luuseri? Vähintäänkin arveluttavaa touhua?

Miten suhtautuisitte, jos puoliso jäisi kiinni seksistä samaa sukupuolta olevan kanssa? Ja nyt ei mitään fantasioita, että pyytäisitte itse lupaa päästä mukaan.

Mulle tämä olisi varmaan ihan ok, jos kyse olisi vain kertaluonteisesta kokeilusta, eikä pysyvästä seksisuhteesta tai rakastumisesta. Tai ainakin näin ilman kokemusta kuvittelen, että tämä olisi mulle ok. Siinä on kuitenkin niin selvästi kyse asiasta, jota en voi itse tarjota. En siis kokisi tässä samanlaista suoraa uhkaa itselleni, kun seksissä toisen miehen kanssa. Luultavasti antaisin jopa suoraan luvan, jos oma puoliso tällaista kysyisi. Jos taas haluaisi kokeilla seksiä vaikka tummaihoisen miehen kanssa, niin en todellakaan suostuisi. Ja vaikka en voi myöskään tummaksi muuttua ja sitä kautta sitä kokemusta tarjota, niin kyse kuitenkin seksistä miehen kanssa, eli menisi suoraan mun tontille.

Btw. Onkohan @-skeletor- köytetty jonnekin kellariin suupallon kanssa, kun ei ole kuulunut mitään aikoihin? Sillä kaverilla oli kanssa vauhti päällä syksyllä.
Höh. Suuttuisin sikana ja eiköhän suhde loppuisi siihen. En mä ole innostunut polygaamisista suhteista, enkä usko meillä olleen sopimusta siitä, että saisi naipotella vastaantulijoita.

Oma bi-seksuaalisuuteni on järestään aiheuttanut mustasukkaisuutta miehissäni. Kyllä ne on ymmärtäneet toiset naiset uhkaksi, ei miksikään leikkikavereiksi, joita ei tartte ottaa tosissaan.

...mikäli miehellä olisi joku seksinukke tai tekopillu olisi hän kenties kuvottava luuseri? Vähintäänkin arveluttavaa touhua?
Ei ole kuvottava luuseri. Jonkin flesulelun voisin ostaa lahjaksikin.
Mutta en tykkäisi, että mies kävisi flesubordellissa.

Mieluummin käyttäisi sitä omaa masturbaattoria itse.
Vaihtelun vuoksi minäkin varmaan voisin opetella käyttämään sitä häneen.

Minua ehkä tuon nuken kohdalla saattaisi häiritä se, kun se on ihmisen kokoinen ja näköinen ja en "toista naista" oikein sulattaisi.
En osaa sanoa olisiko miesnukke enemmän ok, ehkä. Ja tottuisiko siihen nukkeen kuitenkin, ehkä.

Periaatteessa nukesta pitävälle nukke on täydellinen kumppani.
Pysyy juuri niin kauniina ja täydellisenä kuin on ollut ostohetkellä ja eikä koskaan sano mihinkään vastaan eikä ole ikinä huonolla tuulella. :)

Iltiksessä (?) taisi taannoin olla mies, joka kuskaa nukkepuolisoa joka paikkaan, käy ravintolassa ja matkailee nuken kanssa, eikä minulla ole siitä mitään valitettavaa.

Nukkeasioita ei ole tarvinnut juuri miettiä tähän saakka, mutta ihan hyvä kun tulee puheeksi.
Hinnat taitavat olla työssäkäyvälle ihmiselle ihan ok ja materiaalit ja tekniikka parantuneet, joten varmaan yhä useampi ostaa oman nuken.

Yleensä tuossa vaiheessa huomaa jos perse alkaa työntyy sua vasten niin se on vihreä valo...
Tää on hyvä signaali, mutta jos sitä jää oottelemaan, niin ihan liian harvakseltaan pääsee hommiin.

Kokemukseni mukaan on kaksi hyvää tapaa nostaa suorituskertojen viikkomäärää:
1. Säännöllisyys, eli alusta asti pitää kiinni linjasta, että vähintään joka toinen päivä on treenit. Auta armias jos tästä sitten lipsut, niin undoa ei ole.
2. Kysyy suoraan, että haluisitko panna nyt? Tai miten sen nyt muotoileekaan. Jos vastaus on aina ei, tai jotain muuta nihkeilyä, niin todennäköisesti hommat tulee aina olemaan sit aina liian hiljasta.

Muutenkaan mun semisti autistiset aivot ei jaksa kovin paljon sosiaalista selvittelyä ja selittelyä: haluan kysyä suoraan että kuinka on. Välillä se vaimoa ärsyttää, kun haluisi jotain vissiin hienovaraisempaa, mutta en mä osaa oikein.
Mut se mikä tekee asiasta hassun on se, että sinkkuna olen tosi ujo enkä ollenkaan osaa puhua suoraan. Käytännössä suurin osa johonkin johtaneista suhteistani onkin ollut naispuolisen aloitteesta alkaneita.

Pettäminen on pettämistä ja pahalta se tuntuu. Onhan se ihan eri asia sopia jostakin mikä käy kummallekin, kuin se, että toinen yksipuolisesti pettää luottamuksen.
Sama. Ihan sama mitä joku muu kuin minä emännän konehuoneessa käyttäs. Niin ja lasken kyllä suutelunkin pettämiseksi.

Enkä todellakaan lähtis mihinkään avoimiin suhteisiin. Mun kirjoissa sellainen suhde on osoitus kiintymyksen puutteesta.

Toki ymmärrän sen, että joku muu voi olla toisin piuhoitettu.

Eilen mulle riitti. Mulla ei ole kovin montaa kaveria mutta eilisen jälkeen vielä vähemmän. Eilen yöllä sain viestin jossa mm haukkuivat mun avopuolisoa jne. Olen antanut anteeksi monta kertaa mutta nyt päätin etten enää. Hyviä tyyppejä selvinpäin mutta nyt meni jo yli. Eniten mua vituttaa se että tämä tyyppi luulee että saa käyttäytyä miten haluaa ilman että siitä seuraa mitään.

No huh mitä kavereita!
Ei olis kyllä minunkaan kaveri enää jos mun puolisoa haukkuu.
Joo sanopa muuta. En tiedä onko kaverilla niin paljon ongelmia että ne sitten tulee tuolla tavalla ulos. Toisaalta ei kiinnosta. Jännä homma että silöä kavereita riittää vaikka on tuollainen. Harmi vaan että oma piiri nyt pieneni taas mutta ei voi mitään