Kyssäreitä seuroista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees, eli jostain syystä tuntuu että tekisi mieli palata kamppailulajien pariin ja kysyisinkin näistä tietäviltä lähinnä (Itä-)Stadin alueen mahdollisuuksista koskien esim. Wing Chun, Kali/Escrima ja Iaido. Sen verran tiedä et Combatissa on Chunia mut mun mielestä se p-kurssin hinta on ihan ryöstöä, siksi boikotoin sitä ainakin toistaiseksi. Mutta jos löytyy muuta infoa niin pistäkääs tähän niin selvittelen sitten itse siitä eteenpäin. Dänks.

Helsingin Itsepuolustus Kouluja (HIPKO) on ainakin Kontulassa ja Rastilassa, siellä on Filippiiniläisiä lajeija, hapkidoa,jne. Vuosaaren urheilutalolla on iaidoa,aikidoa, kobujutsua, taijutsua,jne, Vuokin hinnat on todella halvat.

En tiedä CAFin hinnoista nykyisin, mutta ei 100E alkeiskurssista ole ryöstö jos kurssi on laadukas.

Hinnat onkin hassun halpoja meillä suomessa, ystäväni epsanjassa pitää seitsemää koulua (S.H.O.O.T Spain) ja pk hinta on 1700euroa. Njoo on aika tyyristä munkin mielestä mutta jos laatu on kovaa ja kurssilaisia jonossa odottamassa peruutuspaikkoja niin mikäs siinä.

User Name

YkäLeino sanoi:
Hinnat onkin hassun halpoja meillä suomessa, ystäväni epsanjassa pitää seitsemää koulua (S.H.O.O.T Spain) ja pk hinta on 1700euroa. Njoo on aika tyyristä munkin mielestä mutta jos laatu on kovaa ja kurssilaisia jonossa odottamassa peruutuspaikkoja niin mikäs siinä.
Hohhoo :) Veikkaanpa että Suomessa ei olisi tuolla hinnalla ainuttakaan osallistujaa vaikka valmentajana olisi itse isä jumala ja sparrikaverina jeesus. En kyllä ymmärrä miten Espanjassakaan, kai siellä on ökyrikkaita mma -wannabeheppuja pilvin pimein?

Niin siinä pitää hinnan lisäksi pohtia myös opetuksen tasoa ja väkimäärää. Lohduttaako, että on halpa hinta, jos jokaiselle treenarille on neliömetri tilaa, kun 700 steissin ninjaa on 100 neliön salissa, välineet ja treenipaikka on hanurista yms.

Aaahahaaa! Njoo, samaa mieltä että sais olla vähintään :david: ennen kun rupeis lainaa ottamaan pk varten. Kuitenkin siellä on tupa täys... ja se tupa, huh huh... niillä on poliisikoulutus samassa seurassa ja mm rakennettu pätkä katua taloineen autoineen sisälle, oma mini teatteri, ymms...

Suositut

Back
Ylös Bottom