Kypck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan loistava bändi. Tsekatkaas lineuppi jos olisi vaikka pari tuttua nimeä. Myspacessa pari biisiä kuultavana. Ainakin Stalingrad jytisee huolella. Uusi sinkku 1917 on kotisivujen mukaan ulkona. Levyä odotellessa...

:rock:

Juu, hyvältä kuulostaa. Itse tosin olisin enempi tykänny englannikielisistä sanoituksista. Tai mieluummin vaikka ruotsi kuin venäjä. Mutta jo tuo Lopakan läsnäolo suorastaan pakottaa levyn hankkimaan.

Mutta jo tuo Lopakan läsnäolo suorastaan pakottaa levyn hankkimaan.

Totta. Sanaakaan tosta ei ymmärrä, mutta kuullostaa helvetin ankealta (mikä taitaakin olla perimmäinen tarkoitus).

Taitaa olla kautta aikain ensimmäinen doomilevy, joka tiensä mun hyllyyn löytää. Jos My Dying Brideä ei lasketa...

Eilen satuin kuulemaan tämän YleX:n tehobiisinä olevan 1917 ja kyllä kolahti perkeleesti! Harmi, ettei iTunesista vielä löytynyt tuota sinkkua. Levyä tosiaan odotellessa!

Nyt vasta kuuntelin nuo maistiaiset ja täytyy sanoa, että erittäin mielenkiintoista. Jotain uutta, piristävää (jos doom nyt voi olla) ja ennen kaikkea tyylipuhdasta ryssämeininkiä, kotisivuja myöten. Venäjän kielen käyttö tuo ehdottomasti oman säväyksen musiikkiin.

Täytyy laittaa vakavaan harkintaan tuo levy.

Kuulostaa kyllä perkeleen hyvältä! Ehdottomasti levy hankintaan.

Tänään varasin liput KYPCKin ja Dominian keikalle Nosturiin 29.3 :rock:

Voin kuulkaa kertoa, että levy toimii! Ei ollut lainkaan turha ostos tämä :) Predatel, Ne Prosti ja Demon levyn kovimmat raidat.

1917 video myöskin julkaistu

Mitä mitä mitä mitä.. no no no.

Kyllä nyt kävi niin, että tuo Cherno on suurimmaksi osaksi ihan paska levy. Älkää ymmärtäkö väärin. Olin hyvin innoissani kuultuani Demonin ja Stalingradin, mutta nyt tuntuu että on väärä levy soittimessa tai jotain. Suurin osa biiseistä on ihan tolkutonta höpinää.
Kitaraa nyplätään ja rumpua täpätään ja sitten E. Seppänen PUHUU venäjäksi päälle. Wtf? Biisit ovat suurimmaksi osaksi aivan liian hitaita ja mitäänsanomattomia. Hyvä idea tuntuu nyt juostenkustulta.

Demon, Stalingrad, 1917 ja Day in the life of Yegor Kuznetsova on levyn kuunneltavimmat biisit, tuossa järjestyksessä. Muissa biiseissä ei oo niiku mitään sisältöä. Fuck.

:2:

Back
Ylös Bottom