SUPERCARB 1kg -40%

Kymppikuvat

Oli melkoinen järkytys kun järkkärinkuvat oli 10X15 ja pokkarin kuvat 10X13. Tässä taas yksi hyvä puoli järkkärin ostoon.

Oli ihan uutta tietoa minulle.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Niinhän ne on.
En ihan tajua tämän threadin ideaa, mut silti...
Jos tilaa isoja nippuja kymppikuvia joltain valmistamolta, niin kannattaa olla tarkkana hinnan suhteen.
Moni halpa paikka mainostaa kymppikuvia edullisesti, mutta ne koskee yleensä pelkästään 10x13 kuvia. 10x15 voi olla paljon kalliimpi.
Muutamat paikat hinnoittelee molemmat samanhintaisiksi.
Itse säästin 130 euroa, kun valitsi tällaisen paikan suuremman nipun teettämiseen, jossa kuvat ovat samanhintaisia 10x13 ja 10x15 välillä.
Pienemmissä nipuissa hinnalla ei mielestäni ole merkitystä. Laatu on tärkein.
Harvoin tulee sellaisia nippuja teetettyä, että hintaa katsoisi.

Niinhän ne on.
En ihan tajua tämän threadin ideaa, mut silti...

Ketjun idea oli informoida porukalle tuo fakta. Jokainen joka on yrittänyt fiksata pokkarin kuvia 10X15(kuvasuhde siis) kokoiseksi tietää ettei se ihan putkeen mene jos ei käsityönä sitä tee.

Niin ja siis canon ja nikon käyttävät tuota 2:3 kuvasuhdetta, kun taas ainaskin olympus käyttää kuvasuhdetta 3:4. Ja uusimmassa Nikon 3Dxs(vai mikä seoli) niin saa valita ihan itse.

Näin muistelisin, jotta kannattaa jaella ne pikset mitä kuvan tiedot näyttää niin tietää minkä kokoinen kuva on tai siis millä suhteella. Ettei mene valkoreunuksiseksi tai jää kuvasta osia pois...

nimin. kalliita kokeiluja välillä. :)

Juu siis hoppista kun unohdin tuon tärkeän eli siis järkkäripuolta tuo viimeisin viestini käsitteli.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Osaatteko suositella missä kannattaisi teettää kuvia? Edullisia ja hyvälaatuisia pitäisi olla. Olisi noin 300 kuvaa menossa teetettäväksi.

yleensä ne kuvapalvelut huomaa onko kyseessä 10x13 vai 10x15 kuva ja valitsee oikean automaattisesti kuvasuhteen perusteella.

itse aiheeseen niin minusta on just hyvä et niis pokkarin kuvissa on rajausvaraa siihen 2:3 suhteen kymppikuvaan kuvankäsittelyssä. 99% kuva paranee rajatessa tarkasti viel tietokoneella ja vain ehkä 1% kuvista joutuu rajaan liian tiukkaan jotta saa 10x15 kokoon pokkarin kuvista.

Extrafilmillä oli 6 centtiä 10 kuvat kun eilen tilasin. kuvia tulikin rankan karsinnan jälkeen teetettäväksi vielä 598kpl.

onpa muuten suomalaiset paikat ihan vitun kalliita jos mennään vähänkään kymppikoon yli... tai ainakin ifolor kun vertaa foto.com:iin.

tilasin just testiksi 25kpl 20x30 -kuvia. hinta 1/3 ifolorin hinnoista... saas nähdä mikä on lopputulos mutta luulis ettei mikään totaalipaska paikka kun kerran picasakin moista ehdottelee.

Joo ja silti ulkomailta taitaa saada vähintään samaa laatua kuin suomalaisista.

Kannattaa olla tarkkana näiden kehitysten kanssa.... Ittelle kävi hiljan just niin, että tilasin alle sata pokkarikuvaa Eirikuvasta. Etusivulla oli räiskäle jossa luki että 0.09eur/kpl! NO JOO, jos tilaa yli 200kpl... Nyt hinta oli siis käsittämätön 0.2 eur kpl. Ei varsinaista kusetusta, koska kyllä sivuilla kaikki sanotaan, mutta törkeää mainostamista kuitenkin kun merkataan hinta * ja sitten sivussa vasta tarkempi erittely.
Opinpahan taas jotain kaupanteosta. Tosin tuonne en enää koskaan rahojani laita.

onpa muuten suomalaiset paikat ihan vitun kalliita jos mennään vähänkään kymppikoon yli... tai ainakin ifolor kun vertaa foto.com:iin.

tilasin just testiksi 25kpl 20x30 -kuvia. hinta 1/3 ifolorin hinnoista... saas nähdä mikä on lopputulos mutta luulis ettei mikään totaalipaska paikka kun kerran picasakin moista ehdottelee.
vittu lupasivat että kuvat on mulla perillä pe-su eli viimeistään viime viikon sunnuntaina. eipä ole vielä näkynyt, kohta ovat viikon myöhässä. onneksi maksoin luottokortilla niin eivät homot saa rahojaan jos heittäytyvät vaikeaksi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom