Kylki revähtänyt?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep jep, eli pari päivää sitten salilla ekan kerran tuntui vasemmassa kyljessä jotain outoa. Eilen kun vedin leukoja, niin muutaman toiston jälkeen tuli niin kova kipu, että piti jättää sarja kesken ja lähteä kotiin syömään buranaa. Tänään kävin uudestaan kokeilemassa, ja huomasin, että kylki ei kipuile pelkästä tangossa roikkumisesta, mutta jos yritän vetää itseni ylös, niin puolimatkassa alkaa sattua.

Tämä on mulle vähän uusi ja jännä kokemus, koskaan ennen ei ole ollut mitään lihasperäisiä vammoja, että sarjan olisi joutunut keskeyttämään.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta, ja jos on niin viitsittekö kertoa? Olisi suuri apu, jos saisi kuulla, että miten vaiva hoitui, tarviko lääkäriä, vai pelkkä lepoa jne.

Kiitos!

Onks se pistävää kipua? Mulla oli joku kuukausi sitten kyljessä just sellanen pistävä kipu, tuntu aina ku vähänki liikku tai hengitti. Jos kylkivälilihas revähtää ni ne hermot ärtyy ja voi olla tosi kipeitä. Luulen et mulla tuli ylätaljasta toi. Meni kyl itekseen ohi viikossa onneks. Oli hieman hankalaa ku ei pystyny kunnolla hengittämään :D

Onks se pistävää kipua? Mulla oli joku kuukausi sitten kyljessä just sellanen pistävä kipu, tuntu aina ku vähänki liikku tai hengitti. Jos kylkivälilihas revähtää ni ne hermot ärtyy ja voi olla tosi kipeitä. Luulen et mulla tuli ylätaljasta toi. Meni kyl itekseen ohi viikossa onneks. Oli hieman hankalaa ku ei pystyny kunnolla hengittämään :D

Ei ole pistävää kipua. Mulla on joskus ollut epäkkäässä sun kuvailemasi tapaista kipua, että hengittäminen sattui. Onneksi tämä kylki ei ole yhtä kipeä. Nenää niistäessä (kyllä, luit oikein) tuntuu jotain arkuutta kyljessä, eikä vetoliikkeitä oikein pysty tekemään. Voipi olla toisaalta, että tauko mavettelusta ja leuoista tekee vain hyvää. Vähän alkaa vaan liikevalikoima supistumaan, kun ensin polvesta repesi kierukka ja nyt tämä.

Ikävintä tossa polvessa on se, että vaikka se nyt on paljon parempi levon myötä, niin kuukausien tauon jälkeen ei meinaa kyykystä tulla mitään. Tanko ei meinaa pysyä selässä, happi loppuu heti ja jalat ovat ikäänkuin unessa. Lihakset ovat tallessa, mutta tahto puuttuu. Takaraivossa pyörii ajatus siitä, että mitä hyötyä on vetää kyykkytreeni täysiä, kun polvi tulee vaan kipeäksi ja buranaa pitää napsia, että saa unta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom