Kylki kipee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bernese
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli pelattiin sisäpesistä ja sit yhessä vaiheessa juostiin kaverin kans päin. Mun polvi kaverin reiteen ja ilmeisesti kaverin kyynärpää mun kylkeen. Ensin ei tuntunut mitään kipua mut sitten illemmalla alko kylkeen sattuu kun vähänkin kallistu sivulle, ja esim. nauraminen sattuu. Mitään mustelmii ei tullu, mut alin kylkiluu kosketusarka ja siitä alapuolelta kun painelee sattuu.

Mitään ideoita, mikä vois olla?

Kannattaaks lääkäril asti lähtee?

Mulla tuli samalla tavalla kipeeks ihan vähän aikaa sitten kun pikkuveli (10v.) löi kyynerpäällä kylkiluihin :D
Meni siinä pari viikkoa että meni kokonaan ohi.. otti mulla varsinkin kun penkkiä teki ja teki kaaren siinä, ja myös kun nousi istumaan, eli vatsojakaan ei oikein pystynyt tehdä.

Mutta mutta, riippuu ihan siitä kuinka paljon sulla sattuu siihen. Jos tuntuu siltä että vois olla murtuma ja on vielä parinkin päivän päästä tosi kipee niin kyllä sitten melkein kannattaa käydä näyttämässä.
Aika helposti murtuu nuo kylkiluut.

Eli pelattiin sisäpesistä ja sit yhessä vaiheessa juostiin kaverin kans päin. Mun polvi kaverin reiteen ja ilmeisesti kaverin kyynärpää mun kylkeen. Ensin ei tuntunut mitään kipua mut sitten illemmalla alko kylkeen sattuu kun vähänkin kallistu sivulle, ja esim. nauraminen sattuu. Mitään mustelmii ei tullu, mut alin kylkiluu kosketusarka ja siitä alapuolelta kun painelee sattuu.

Mitään ideoita, mikä vois olla?

Kannattaaks lääkäril asti lähtee?

no jos kipu ei oo päätä irti sorvaavan luja ni ota paripäivää iha iisisti ja analysoi sitten asia uudelleen.. jos viäkin kipee ni sitte lääkäriin.. täähä on siis vaan mun näkemys asiasta, voihan sitä lääkäriin painella vaikka saman tien

Bernese: -Todennäköisesti tuo kova isku täräytti kylkiluuta sen verran, että ne kylkivälilihakset hieman siellä kramppailevat. Mikäli tuntuu oikeen kipeältä hengittäessä ym. normi toiminnassa, niin kannattaa käväistä terveyskeskuslääkärillä se teippauttamassa joksikin päiväksi.

Ps. eikö ole kiva odottaa se hetki ennen aivastamista/yskäisyä? :)

No nyt pari päivää menny ja kylki parempi. Painelu tuntuu viel mut muuten ei mitään kipuja eli ei tarvetta lääkärille mun mielestä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom