Kuvia NutriPlus kisoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inertia
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:kuvia: Kuvia nutriplussasta löytyy osoitteesta www.voima.net .

Onhan tämä vähän jälkijunassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Laiskuus velvoitti enkä treenamiselta kerennyt aikaisemmin laittamaan.

Tottakai

niclas sanoi:
Oikeesti voisko olla paskempia kuvia?

Onhan se hienoa että osuit heti asian ytimeen. Täytyykin skarpata kuvaamista oikein tosissaan ja ostaa ammattilaisvehkeet ettei kuulu jatkossa narinaa kuvien kehnosta laadusta. Otit ilmeisesti itse paljon parempia kuvia siellä ollessasi? Jos näin on, niin näkisin niitä mielelläni. Nuo kuvat tosiaan ovat aika ala-arvoisia.

Emmä omia kuviakaan todellakaan kehu. Mutta jos katot tarkasti jokaista pakkiksen foorumin sivua niin tuolla lukee "Nutriplus-kisan kuvat ja keskustelu." Klikkaat tota keskustelu ja siellä oon laittanut omiin kuviin linkin jossain postissa. Sulla tais olla tuolla vähän huono istumapaikka kun on otettu noin sivusta, se noissa eniten kusee. Noita vois kans vähän rajata ym.

niclas sanoi:
Oikeesti voisko olla paskempia kuvia?
Pata kattilaa soimaa. :)

Ihan hyviä kuvia.

Mike sanoi:
Kenen saitti toi voima.net on? Näyttäis pakkiksen linkki olevan etusivulla.

Varmaan Inertian sivut, kun sivun lopussa on osoite inertiaanturi@... ja herran profiilissa "Home Page:http://www.inertiaanturi.tk". Näin olettaisin..

Musta oli kiva nähdä kuvia myös eri kuvakulmasta. Itse kun istuin toisessa reunassa niin ei tuon puolen kisaajia huomannut katsoa läheskään niin tarkkaan kuin niitä jotka oli toisessa reunassa. Tais olla mun ja ZannaZin moka, ettei Ironbutt&Inertia saanut keskeltä paikkoja, kun blondien laskupäät laski väärin ja varasi paikat vaan Mikelle, Niinalle ja meille itsellemme :D Niitä piti varata siis kuusi.. Eli siinä vaiheessa kun Inertia&Ironbutt siellä ohjasi porukkaa oikeille paikoille toisesta, keskeltä ei varmaan saanu enää paikkoja. Ens kerralla pitää varata omat paikat ennenku päästää muita istumaan!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Site by inertia

Mike sanoi:
Kenen saitti toi voima.net on? Näyttäis pakkiksen linkki olevan etusivulla.

Minunhan se. :)

Laitoin sinne sen pakkisen linkin linkkeihin kun tämä on niin mainio mesta. Eli tarkoitus ei ole viritellä mitään kilpailua, vaikka sieltä se lihasvoima-foorumi löytyykin (on muuten ihan tyhjä edelleenkin).

Voin siirtää linkin myös sinne "kannatettavia yrityksiä"-puolelle. Onhan pakkis kaiketi liikentoimintaakin.

faidra sanoi:
Musta oli kiva nähdä kuvia myös eri kuvakulmasta. Itse kun istuin toisessa reunassa niin ei tuon puolen kisaajia huomannut katsoa läheskään niin tarkkaan kuin niitä jotka oli toisessa reunassa. Tais olla mun ja ZannaZin moka, ettei Ironbutt&Inertia saanut keskeltä paikkoja, kun blondien laskupäät laski väärin ja varasi paikat vaan Mikelle, Niinalle ja meille itsellemme :D Niitä piti varata siis kuusi.. Eli siinä vaiheessa kun Inertia&Ironbutt siellä ohjasi porukkaa oikeille paikoille toisesta, keskeltä ei varmaan saanu enää paikkoja. Ens kerralla pitää varata omat paikat ennenku päästää muita istumaan!

Jep. Musta oli ihan kiva kuvakulma. Ja joo mun ja Faidran moka :nolo: toi paikka juttu. Mutta ihan hyviähän nuo kuvat ovat, jotta kiitos vaan Inertialle.

Ja Tamperemiitissä nähdään ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom