Onkos kukaan sattunut jo lukemaan kyseistä kirjaa??
Onko samaa asiaa kuin nettisivuilla vaiko jotain ihan uutta??
Eli siis kannattaako ostaa vai lukea vain kiltisti nettisivuja kuten tähänkin asti??
Olen lukenut kirjan lähes kokonaan. Vaikea sanoa, onko kirjassa jotain sellaista, mitä kutrin sivuilla ei ole, sillä en ole kovin aktiivisesti niitä lueskellut. Tiedollisesti kirja ei ole minulle mitään uutta tarjonnut, mutta on ollut erittäin hyvä psykologisessa mielessä. Olen esimerkiksi vihdoin ja viimein tajunnut, että useamman vuoden läskien ei tarvitse lähteä kuukaudessa eikä edes kahdessa. Yritän siis sanoa, että kirja kannattaa ostaa omien silmien avaamiseksi. Tai sitten ihan vain kannatukseksi.
Mäkään en ole Kutrin kirjaa lukenut, ehkä jossain vaiheessa sen teen. Nettisivuja seurailin joskus ahkerastikin. Olen Sakaelin kanssa samaa mieltä Kutrin psykologisesta vaikutuksesta, erittäin fiksu nainen joka osaa ilmaista asiat juuri nappiin! Kaikki hänen itsetunto- ja itsensähyväksymisjuttunsa (jnejne.) ovat loistavaa tekstiä ihan kaikille naisille!
Yhdyn edelläoleviin ylistyksiin, mutta katsokaapas tätä sivua: Siis näyttää suunnilleen siltä, että jokaikisellä itseään laihduttavalla amerikkalaisnaisella pitää olle oma kotisivu, jolla siitä sitten kerrotaan.