Kupittaan urheiluhallin sulkeminen

Kesäloman alussa kävin Kupittaan Urheiluhallilla ja havaitsin keilahallin olevan suljettu, ja että salille ei pääse ilman, että hankkii pankkikortin näköisen avaimen, 'Arvokortin', jolla pääsee sisään. Noh, sellainenhan oli sitten hankittava. Kortti maksoi vitosen ja sen saa takaisin jos/kun kortin palauttaa. Ja siihen piti sitten myös ladata niitä käyntejä, kaksi euroa kerralta minulta(opiskelija-alennus), tavallisesti 3,5 euroa. Latasin kaksikymmentä käyntiä, eli 40 euroa rahaa upposi siihen, joka ei ole mikään pikkuraha opiskelijalle.
Kuluu pari viikkoa ja yksi kolmesta salihuoneesta suljetaan. Okei, tämä vielä siedetään, vaikka ahdasta tuleekin, kun kaikki laitteet tungetaan käytävälle ja toiseen salihuoneeseen. Tässä vaiheessa salin ovesssa lukee vielä, että vaikka keilahalli suljetaan, sali pysyy normaalisti auki koko kesäloman ajan.
Kuluu taas yksi viikko ja seuraavanlainen ilmoitus ilmestyy kaupungin sivuille:
Kuntosalit avoinna 22.6.2008 asti. Huom! Kuntosalit suljetaan remontin takia 23.6. Korjaustöiden arvioitu valmistumisaika 31.7.2008.

Soitin hallin henkilökunnalle numeroon (02) 262 3510 ja sanottiin, että salilla on havaittu kosteutta toista huonetta remonteeratessa tms.
Elikkä salille ei nyt sitte päästä viiteen viikkoon ainakaan ja rahat jäävät käyttämättä juuri nyt kesälomalla, kun olis aikaa käydä tuolla.. Loistavaa! :hyvä::hyper:

No mutta ethän sä niitä rahojasi menettänyt, vaan käyt ne käynnit pois sitten kun remppa on valmis. Toiselle salille vaan kesän ajaksi. Paska säkä vaan.

Onpas kallista tuollakin nykyään. Itse kun kävin opiskeluaikoina tuolla maksoi se euron/kerta.

ja niitä salikertamaksuja ei tietenkään saa ladattua pois..? meet vaan henkilökunnalle sanomaan ja otat kädestä kiinni hinkkaat siinä ne 20leimausta pois 40 euroa vastaan.

Oho tämäpä yllätys ja hyödyllinen tieto. Viimeksi käydessäni turisin vaksin kanssa ja se ei kyllä asiasta informoinut.

vinkki: SATSille pääsee ainakin just nyt viikoksi ilmaiseksi.

ja niitä salikertamaksuja ei tietenkään saa ladattua pois..? meet vaan henkilökunnalle sanomaan ja otat kädestä kiinni hinkkaat siinä ne 20leimausta pois 40 euroa vastaan.

Jepjep, kyllähän ne rahat saa tuon vaksinkin mukaan takaisin, mutta kun en niitä rahoja oikeesti halua, vaan sinne salille.. :s
Kyllä kaupunki vois jotain korvaavaa järkätä..

Minusta tuo kaksi euroa treenistä Kupittaalla on jo hieman liikaa. Kyseessä on kuitenkin kaupungin sali ja vieläpä opiskelijahintaan. Itse treenasin tuolla pari vuotta, kunnes huomasin kaupallisen salin olevan minun treenitahdilla suunnilleen saman hintainen. Sitäpaitsi valtava tungos varsinkin iltapäivisin teki treenailusta melkein mahdotonta. Vapaiden painojen puoli Kupittaalla ajaa kyllä asiansa, kunhan sekaan vaan mahtuu.

Minusta tuo kaksi euroa treenistä Kupittaalla on jo hieman liikaa. Kyseessä on kuitenkin kaupungin sali ja vieläpä opiskelijahintaan. Itse treenasin tuolla pari vuotta, kunnes huomasin kaupallisen salin olevan minun treenitahdilla suunnilleen saman hintainen. Sitäpaitsi valtava tungos varsinkin iltapäivisin teki treenailusta melkein mahdotonta. Vapaiden painojen puoli Kupittaalla ajaa kyllä asiansa, kunhan sekaan vaan mahtuu.

Mille salilla vaihoit?

Jepjep, kyllähän ne rahat saa tuon vaksinkin mukaan takaisin, mutta kun en niitä rahoja oikeesti halua, vaan sinne salille.. :s
Kyllä kaupunki vois jotain korvaavaa järkätä..

Siinä Kupittaan hallia vastapäätä Lemminkäisenkadulla on Superfysio&Superfitness-niminen pikkusali, jota aikanaan tuli käytettyä. Ei ihan yhtä huokea kuin Kupittaa mutta edullinen muihin kaupallisiin verrattuna(myyvät n-käynnin kortteja). Mitään hifimpiä laitteita ei löydy, mutta kaikki tarpeellinen vapaiden painojen perustreeniin. Harvemmin on ruuhkaa ja saunaankin pääsee treenin jälkeen.

Itse käynyt kupittaalla jo viime vuoden kesästä asti. Maksan 1€/krt.

Eikä se tungoskaan, mutta voimaharjoittelijoiden puolella kun ei välillä saa happea laisinkaan.
Muuten mukava sali kun on hiljaisempaa.

Siinä Kupittaan hallia vastapäätä Lemminkäisenkadulla on Superfysio&Superfitness-niminen pikkusali, jota aikanaan tuli käytettyä. Ei ihan yhtä huokea kuin Kupittaa mutta edullinen muihin kaupallisiin verrattuna(myyvät n-käynnin kortteja). Mitään hifimpiä laitteita ei löydy, mutta kaikki tarpeellinen vapaiden painojen perustreeniin. Harvemmin on ruuhkaa ja saunaankin pääsee treenin jälkeen.

Mie kävin ennen kupittaan urheiluhallia tuolla fysiolla, mutta yksi huono puoli urheiluhallin saliin verrattuna on ilmanvaihto. Kesällä on sitten niin tautisen kuuma! Eikä auta kuin avata tuuletusikkuna. Urheiluhallilla on viileää kesälläkin.

Voisi olla joku urheiluseuradiili. Itsellä oli takavuosina mulle ilmaisia 300 kerran kortteja, valmentajakuvioiden kautta. Täytyypä tutkia sekin homma vielä, sillä päädyn nyt joko Kupittaan tai m-clubin vakiokävijäksi. Ensinmainitussa on nostolava, jälkimmäisessä 24h/vrk kortti.

Mites tuon oikein teet kun opiskelijapilettikin nousi eurosta kahteen ja normi neljään jo tovin aikaa sitten? [

Teen sen sillä että olen TuWen jäsen. Urheiluseuran jäsenenä se on sen euron verran per kerta.
Kohtuullisen edullista mielestäni, ja se onkin ainoa syy miksi siellä käyn. :D

Back
Ylös Bottom