Kuntosali jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ellie
  • Aloitettu Aloitettu
Viime syksystä lähtien olen siis käynyt Monitoimitalon kuntosalilla ja pienen totuttelun jälkeen totesin sen olevan ihan kelpo sali. Teen kesän ajan kolmivuorotöitä ja tätä on hankala sovittaa yhteen Monnarin kesä-elokuun supistuvien aukioloaikojen kanssa. Olisiko kenelläkään siis ehdottaa minulle jotakin salia Jyväskylästä tuon kesän ajaksi ainakin sen Monnarin rinnalle? Elixiaa olen vähän tutkaillut, mutten oikein ole varma vaikuttaako se lupaavalta. Asun keskustassa, mutta matka ei sinänsä ole ongelma, sillä minulla on käytössäni auto. Kiitos jo etukäteen!

Käyn ite Elixialla ja oon kyllä ihan yllättävästi siitä tykännyt! Kaikki löytyy, eikä pelkästään ns. "akkainlaitteita". Oon päässy tekemään tosi monipuolista reeniä siellä. En sitten tiedä miten niistä jäsenyysjutuistä pääsis kesän jälkeen irti..?

Monnarin likellä on Sport-House -niminen sali, joka on pieni, sellanen "jokaihmisen sali", käsittääkseni tunnelma on avoin ja vastaanottavainen. Sieltä saapi myös hierontaa jne. Hyvää olen kuullut ja tunnen muutamia kössejä jotka käy tuolla reenailemassa.

Monnarin likellä on Sport-House -niminen sali, joka on pieni, sellanen "jokaihmisen sali", käsittääkseni tunnelma on avoin ja vastaanottavainen. Sieltä saapi myös hierontaa jne. Hyvää olen kuullut ja tunnen muutamia kössejä jotka käy tuolla reenailemassa.

Sport-Housea voin hyvinkin suositella siellä muutaman vuoden käyneenä. Reenajia on laidasta laitaan, ilmapiiri on rento ja vastaanottavainen sekä reenimeininki kunnollinen. Myös naisena siellä saa ihan rauhassa olla lukuunottamatta muutamia tuijottelijoita (näitä nyt löytyy joka salilta). Avainkortilla kun pääsee 5-23 välisenä aikana reenailemaan niin hyvin onnistuu, suurempia ruuhkiakaan tuolla ei tällä hetkellä ole ollut mihinkään aikaan.

Mikäli innostut Houselle tulemaan niin ilmottele jos yhteisreenit kinnostaa. :) Sieltä mut löytää lähes päivittäin.

Sport-house on ihan ok ja halpa hinta. Tosin jos keskustassa asut niin melko sama käydä fitness factorylla, käsittääkseni aika samaa tasoa varustuksiltaan hinnaltaan jne, tosin oon itse käynyt vaan tuolla sport-housella. Sinnekin pääsee 5-23 kortilla. Sit kauppakadun yläpäässä on tosiaan myös JVK, joka on 24/7 auki magneettikorttilaisille.

Fiilis on myös sellainen, johon ei tarvi sitoutua ja silti ihan kohtuuhintainen, vaajakosken sali on käsittääkseni todella hyvä, keskustan salia oon joskus käynyt kokeilemassa ja no, voi siellä yläkroppatreenin tehdä. Ja laitteissa on näyttö, josta näkee toistojen määrän. :D Mut siellä on aikasemmin ollu aika hyviä kesätarjouksia.

Jäsenyysjutuista ei tosiaan pääse irti, elixialla on mahdollisuus vuokrata kortti jollekin, mut kai sekin aika vekslaamista on. Itse käyn satsilla, on se oikein hyvä ja mulla on halpa hintakin, mut suosittelisin kyllä miettimään tarkkaan noita kuntokeskuksien jäsenyyksiä.

Käsittääkseni tuo Positive on ihan kelpo mesta, ja onpahan ainakin keskeisellä paikalla. (Joojoo, tää oli tosi hyödyllinen kommentti :lol2: Korjataas sen verran, että [miespuolinen] tuttuni käy tuolla, ja hän ainakin näyttää paikalle vihreää valoa.. toisen käden tietoa siis ;) )

Itse käyn Cumuluksen alakerrassa Fitness Factorylla. Magneettikortilla sisään joka päivä klo 5-23, vaivaiset 35e/kk ja lisäajan tilaaminen onnistuu tekstarilla. Pukkarit ovat siistit, solarium löytyy, harvoin mitään yyberruuhkaa. Naiset ovat vähemmistösakkia, mutta väliäkös tuolla :)

Itse käyn Positivella, ja voin suositella. Mukavan pieni sali, päiväsaikaan saa olla lähes yksin (mikä on aina plussaa). Hyvät tilat, ja mainittakoon, että ei tarvitse tehdä mitään vuosikausien sopimuksia, vaan voit ladata korttisi aina kuukaudeksi kerrallaan. Toki on olemassa myös Positive Club, joka kestää 12kk, mutta jos on epävarma motivaatiostaan tms., niin sitten ottaa vain sen 1kk jäsenyyden, ja latailee korttia tarpeen mukaan.

Cumuluksen alakerrassa käyn minäkin, sinne on myös saatavilla aamukortti klo 5-12 hintaan 25€/kk. Voin suositella, on mukava paikka ja treenaajia laidasta laitaan.

JVK on muuten muuttanut uusiin tiloihin Yrjönkadulle, muistaakseni Yrjönkatu 5 on osoite (entiset mainostoimiston tilat). Se on paikka jossa KEHITYTÄÄN, sinne siis likat!:)

Kävin viime viikolla testaamassa Positiven ja oli hyvä paikka, kiitos kommenteista! :) Cumuluksen alakerta seuraavaksi testivuorossa, jos löydän sinne..?

Back
Ylös Bottom