kuntopyörän osto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aino
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
En tiedä onko tällainen keskustelu jo ehkä käytykin aiemmin...en oikein haun kautta löytänyt. Olen ostamassa kuntopyörää kotiin, jotta saisin ruoskittua itseäni tekemään aaamuaerobisia hieman useammin:whip: Lenkkeily sateella ja kylmässä aamuisin ei oikein kuulu lempiharrastuksiini:( Onko kellään hyviä vinkkejä mistä kannattaisi ostaa kuntopyörä ja minkä merkkiset pyörät ovat hyviä ja kestäviä? Kiitos vinkeistä jo etukäteen! Tehokasta treenivuotta 2007 kaikille punttimimmeille:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täällä olisi Tunturin kuntopyörä myynnissä. Se on isäni ja nyt lainassa exällä, mutta muutan pois, joten sillä ei tee mitään. Ihan uuden veroinen. Asun helsingissä.

Mulla on cross traineri olohuoneessa, tulee aamuisin tehtyä 20/30min aamuaerobista samalla, kun aamu tv:tä katsoo :) Sama homma täydellisten naisten yms. sarjojen aikaan :D

Täällä olisi Tunturin kuntopyörä myynnissä. Se on isäni ja nyt lainassa exällä, mutta muutan pois, joten sillä ei tee mitään. Ihan uuden veroinen. Asun helsingissä.

Paljonkos olisi hintapyyntö tuosta sinun kuntopyörästä. Muistatko tarkemmin minkä merkkinen se on?

itellä hakusissa kettlerin gtracer- se on spinningpyörä. mä tykkään enemmän selläisesta kun tavallisestä kuntopyörästä...

Niinkö? Mulla on mutsin käytettynä noin vuonna 1998 ostama Tunturin Family Super (heh, eka kertaa katsoin nimen nyt) ja näytön aikaisesta kuolemasta huolimatta vastussäätely ja toiminta on yhä edelleen huippuluokkaa. Lisäksi poljen sillä - ja olen polkenut vuodesta 2002, jolloin sen äidiltä ostin - 3-6 kertaa viikossa. Että jos ei sillä mahdollisesti kalliilla kuntopyörällä polje, voi katsoa peiliin. ;)

Itse olen suunnitellut ellipsipyörän ostamista jo vuosia, mutta kun niistä perkeleistä ei ota selvää, mikä olisi paras ja maksavatkin melkoisesti...

Jos haluaa kunnon pyörän kotiin, niin kannattaa ostaa spinningpyörä. Itse ostin suoraan salilta. Ainut vaan, että hinta on helposti yli tonnin...mut meillä niin kovassa käytössä, et on ollut joka euron arvoinen:) Eikä varmasti hajoa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä spinnigpyörässä on hyvä se että siinä voi laittaa kaikki säädöt itselleen sopiviksi kun yleensä normi kuntopyörässä ei voi kun säätää penkin korkeutta. :)

Oon kauan suunnitellut spinning-pyörän ostoa ja nyt on rahat kerätty+sponsorit suostuteltu :D
Kattelin käytettyä pyörää näin aluksi, sais todella laadukkaan pyörän kohtuuhintaan (sama pyörä mikä faidran blogissa). Mutta kun Hobby Hallissakin(sais osamaksulla) oli myynnissä halvempia pyöriä, niissä ois sellainen näyttökin, mikä pro-pyöristä puuttuu.. Onko nyt niin, että halpa ei voi olla hyvä?? Onko kellään kokemusta postimyynti spinning-pyöristä??

mushu, ainakin tuo mun Tomahawkini on ihan loistava. Jämäkkä, hemmetin painava (itse runko siis) ja sellanen että voi huoletta hurjastella eikä tartte pelätä että keikkaa. :D Satula on vaan tosi kova joten hanuri on turtana tunnin polkemisen jälkeen... noooo, pikkuvikoja!

Suosittelen kyllä lämpimästi. :)

Zone-sarja -42%
mushu, ainakin tuo mun Tomahawkini on ihan loistava. Jämäkkä, hemmetin painava (itse runko siis) ja sellanen että voi huoletta hurjastella eikä tartte pelätä että keikkaa. :D Satula on vaan tosi kova joten hanuri on turtana tunnin polkemisen jälkeen... noooo, pikkuvikoja!

Suosittelen kyllä lämpimästi. :)

No, satulanhan voi vaihtaa katos helposti. Hakee vaan pyöräliikkeestä pehmeämmän.:)
Ostin tuossa tammikuun alussa 10 vuotta vanhan salilla käytetyn Reebokin spinningpyrän. Ja kulkee vieläkin kuin valettu. Myyjä oli vaihtanut juuri uuden satulan, sellasen pehmeen ja on kyllä ihan kiva polkea pehmeämmällä alustalla.

Mulla on kans tuollainen Tomahawk ja se on hyvä, ihan huippu. Runko on tukeva, vauhtipöyrä painaa 25 kiloa ja siinä on ketjuveto, joka antaa tasaisen tuntuman. Yleensä halvemmissa on hihnasysteemi, joka ei ole yhtä kestävä kuin ketju. Ja vastusta voi säätää portaattomasti.

Kovan penkin päälle saa ainakin prismoista sellaisia geelipehmusteita, jos ei halua ihan pyöräilijöiden käyttämiä "vaippahousuja" hankkia.

kiitoksia kovasti vastauksista! Nyt on suunnitelmissa reissu helsinkiin ja aion käydä toteamassa hobby hallin spinnipyörän hyvyyden/huonouden ja toimia sitten sen mukaan. kun siinä olis se kiva näyttö josta näkis kaikenlaista kivaa. näytti muuten ihan asialliselta toi halpaversiokin. 18kg:n vauhtipyörä ja magneettivastus.. no kattellaan... kyllähän pro-pyörä on aina pro!! (käyttäjästä en sitten tiedä.. :D )

Latest posts

Back
Ylös Bottom