kunnon vääntöä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei hemmetti mikä luupää tämä haastattelija. Toivottavasti ei nimitä itseään journalistiksi.

Kyseessähän on Bill O'Reilly, Fox Networksin journalistihengen ruumiillistuma. Minä en käsitä miten tällainen pelleily edes lasketaan journalismiksi missään. Kaikki uutisointi on puolueellisempaa kuin Pravdassa ikään ja haastattelut menevät usein aivan käsittämättömäksi haastateltavan mollaamiseksi. Hyi helvetti.

mun mielest dana ja rich hoisi homman hyvin. En käsitä miks Muhammed ali piti vetää tähän. Bill oli asiasta kyllä niin ulkona kuin olla ja voi..

Hyvä pätkä toi oli ammattimainen toimittaja kysyi kavereilta epämielyttäviä kysymyksiä.eikä tyytynyt näiden hänen mielestään huonoihin vastauksiin.

Pääs vielä kuittaa tolle Danalle kun se yritti kiistää Alin Parkinsonin taudin ja nyrkkeilyn yhteyttä.

Haha, mä olen joskus nähny ton ennenki. Tekis mieli vetää tota haastattelijaa turpaan! Vittu miten ärsyttävä ja ylimielinen joku ihminen voi olla...

Huhhuh... Oli Billyn mielipide jo niin vankka että ei tuota edes haastatteluksi voi kutsua. Onhan toki UFC:ssä ollut hyvä tuurikin ettei ketään ole todella vakavasti loukkaantunut. Kun miettii alkuaikojen otteluita joissa vedettiin kyynärpäällä pataan pitkään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huhhuh... Oli Billyn mielipide jo niin vankka että ei tuota edes haastatteluksi voi kutsua. Onhan toki UFC:ssä ollut hyvä tuurikin ettei ketään ole todella vakavasti loukkaantunut. Kun miettii alkuaikojen otteluita joissa vedettiin kyynärpäällä pataan pitkään...
Billin mielipiteet on aina yhtä vankkoja, suosittelen tutustumaan miehen tuotantoon lisää. Nousee ainakin verenpaine. :D

Itseäni eniten suunnattomasti tuossa videossa miehen asenne Alia kohtaan. Ensiksikään Ali ei todellakaan ole itse sanonut, että uskoo nyrkkeilyn aiheuttaneen miehen Parkinsonin.

Ali sairastui Parkinsoniin nuorena, niin sairastui mm. Michael J. Fox, taisi jopa sairastua vielä nuorempana? Varmaan se nyrkkeily on aikaistanut tms. Alin sairastumista, en tiedä kun en ole lääkäri, mutta luulisi että Alillakin on geeneissä tuo ollut kuten miljoonilla muillakin tautiin sairastuneilla ihmisillä.

Ärsyttää kun tuollainen "journalisti" moiseen tapaan puhuu vanhasta, sairaasta miehestä. Varsinkin tuollaisella mutulla, saisivat testata noita vaparin vaaroja laittamalla tuon journalistin vaikka Wanderlei Silvan kanssa harjoitusvastustajaksi.

Billin mielipiteet on aina yhtä vankkoja, suosittelen tutustumaan miehen tuotantoon lisää. Nousee ainakin verenpaine. :D

Ei kiitos enää enempää verenpainetta. Nyt jo kipuaa huippuihin kun viimeisiä lomapäiviä viedään :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom