kunnon bulkki päällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuJy78
  • Aloitettu Aloitettu
12000 kcal päivässä :david:

Hevonenkaan ei syö noin paljon.

esim sadasta mignon munasta saa helpolla ~30000 kaloria. ei mitenkään paha, oon jopa valmis todistaan väitteeni jos joku sponssaa munat.

esim sadasta mignon munasta saa helpolla ~30000 kaloria. ei mitenkään paha, oon jopa valmis todistaan väitteeni jos joku sponssaa munat.

Mignon muna painaa 54gx100 tekee 5400g eli 5.4kg, ootko aivan varma et syöt ton verran suklaata päivässä?

hyi vittu :urjo: maksan 10% munista jos saan videolla syömisyrityksen :D

eikös hiljattain tullut tv:stä dokkari missä oli niitä ylilihavia tyyppejä jotka söi kaiken suurin piirtein rasvassa paistettuna, muistaakseni sillä yhdellä oli kalorit jotain 10000!

Ongelmana on, ettei miehen eläke riitä kaiken ruuan maksamiseen.

- En voi enää mennä ulos syömään. Viimeksi mennessäni pubiin tilasin perunapannukakun ja päädyin syömään niitä sata.
et sil viisii..

eiköhän ton 10 000 kcal vedä aika iisisti... tarvii ku pari pizzaa vetästä ja vähän karkkia.

eihän tossa ees kerkee vetään muutakun safkaa ja rössiä. on muuten varmaan äijän coopperi lähempänä kolmea ja puoltatuhatta

Liekö ko. hemmo vetää noita kuvailtuja määriä ihan oikeesti kuitenkaan päivittäin. Tääki juttu on varmaan paisunu matkan varrella lähes yhtä paljon ku ton kaverin pitäs paisua jo kuukaudessa noilla kaloreilla...

Äijällä on imeytymishäiriöitä. Lapamadon lekurit olisivat ensimmäisenä löytäneet.

Olisi kiinnostavaa, kuolisiko hemmo nälkään 3000 kalorin ruokavaliolla?

Back
Ylös Bottom