Kungfun maailmanmestari 18.11 Helsingissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Englantilainen tiikeri – ja käärmetyylien maailmanmestari TONY ANTHONY vierailee Suomessa 17.–19.11.2006

Nelivuotias Tony lähetettiin Englannista Kiinaan isoisänsä kungfu-oppilaaksi.

Tony voitti kolme kertaa kungfun maailmanmestaruuden (1987 Thaimaa, 1988 ja 1989 Hongkong). Siitä alkoi ura monien kuuluisuuksien henkivartijana. Patoutuneen vihan seurauksena Tonyn elämässä alkoi kuitenkin väkivalta- ja rikollisuuskierre. Hän päätyi vankilaan Kreikkaan. Vankilan synkkyyden keskelle syttyi kuitenkin valo, kun Tony sai kokea täydellisen elämänmuutoksen.

Nykyisin Tony Anthony työskentelee nuorten parissa Englannissa, mutta todistaa elämänsä ihmeestä ympäri maailmaa kouluissa, vankiloissa ja seurakunnissa. Hänen elämästään kertova kirjansa TAMING THE TIGER voitti kristillisen kirjan palkinnon 2004
(lainattu)

Tämä tyyppi on siis puhumassa klo 20.00 alkavassa tilaisuudessa helsingin kauppakorkeakoululla. Runeberginkatu 14-16

Kirja ainakin oli hyvä

Maailmanmestari lajissa/lajeissa, joista ei järjestetä maailmanmestaruuskilpailuja.:rolleyes:

Kaiken lisäksi kirjassa pistää silmään lukemattomat epäkohdat liittyen k.o. lajeihin ja niiden treenausmetodeihin. Eipä ole vielä sattunut vastaan kungfutyyliä, jossa täytyisi taistella elävää villitiikeriä vastaan.

Kirjassa myös mainitaan kaverin voittaneen mestaruutensa ja tehneen henkivartijan hommia kansainväliselle kungfuliitolle (IKF), jota ei pikagoogletuksen mukaan ole olemassakaan. Samanniminen organisaatio on olemassa, mutta se on näytöswushu-liitto joka on perustettu vasta 2000-luvulla, eli tämän Tonyn jeesusjuttujen alkamisen ja kungfun lopettamisen jälkeen. Eikä tällä organisaatiolla ole kirjassamainitun kanssa tekemistä siltäkään osalta, että tämä ei tarjoa henkivartijapalveluja ja tämän ainoa tehtävä on nostaa näytöswushu olympialaisiin.

Tämä on noita hihhuliuskovaisten petosyrityksiä. Keksitty- tai pahasti vääristelty tarina, jonka tarkoitus on vedota tunteisiin ja saada lisää ihmisiä antamaan kymmenyksiään näille jeesus-ihmisille. Eihän uskovaisen sanaa tosin sovi epäillä, mutta metsään mennään niin monen asian kohdalla tuossa kirjassa, että en itse luota pätkääkään koko kaveriin.

En kyllä löytäny kirjasta kohtaa jossa olisi taisteltu elävää tiikeriä vastaan..
Löysin kyllä kohdan missä Tony hiipi tiikerin viereen.

http://www.internationalkungfu.com/Championship.htm Ainakin tälläisiä kisoja järjestää IKF.
Kiinassa eri tyylisuuntien treenaus metodit voivat poiketa hyvinkin paljon siitä miten täällä treenataan.

IKF on näytöswushu-lajiliitto, jolla on yhtä paljon tekemistä kungfun kanssa kuin vaikkapa taitoluisteluliitolla jääkiekon kanssa. Ja kyllä ne treenausmetodit perinteisissä lajeissa on samaa kauraa joka puolella, koska perinteinen laji on aina opetusjärjestelmä, joka opettaa asiat tietyllä opetustavalla ja käyttää tiettyjä treenimetodeja. Poikkeavien treenimetodien käyttö tekisi lajista aivan eri lajin.

Pahoittelen, että sekoitin tuon taistelujutun tiikerin kanssa. Mutta eikö kirjan mukaan tiikeri ensin pillastunut, jolloin Tonyn oli saatava k.o. elukka rauhoittumaan? Huuhaatahan tuo kirja oli, odottelen nyt vain sitä kirjaa jossa joku vapautuu Jeesuksen avulla raudan demonista ja lopettaa painojen nostelun. Ei kuulu tuollainen setti enää tähän maailmanaikaan.

Hagakure, mies kävi vain puhumassa, miksi niin kova tarve häntä dissata? Kävitkö kuuntelemassa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hagakure, mies kävi vain puhumassa, miksi niin kova tarve häntä dissata? Kävitkö kuuntelemassa?

Kuten AndyS jo totesi. Mies kävi vain puhumassa paskaa, siksi kova tarve dissata. Olen ollut yhteydessä sähköpostitse tähän Tonyyn, ja kyselin hänen meriiteistään. Mitään selvää vastausta hän ei antanut. Sanoi, että se on salaista tietoa.

Kuinka suuri haloo täällä nousisi jos Suomessa kävisi puhumassa vaikkapa "vapaaottelun maailmanmestari"? Kaverilla ei olisi mitään todisteita voitoistaan, ketä muita osallistui näihin kisoihin eikä suostuisi demoamaan osaamistaan sillä varjolla, että Jeesus ei tykkää väkivallasta. Kaiken lisäksi kisat olisivat olleet järjestetty salassa.

Eikö tämä tosiaankaan haiskahda kenenkään muun mielestä hieman oudolta?

Minulla ei mitään ole kristittyjä vastaan, seurustelenkin uskovaisen tytön kanssa. Tässä tapauksessa minulla häiritsee vain se, että joku saattaa ottaa tämän kaverin puheet kungfun demoneista ynnä muusta tosissaan.

Kävitkö Hagakure kuuntelemassa Tonyn juttuja??

Ja toisekseenkaan, jos Google ei jotain tiedä, niin sitä ei ole olemassa!!

Ja lopuksi: Mun mielestä Remontti-Reiska on ihan paska! Ei kukaan rakenna omakotitaloa 30 minuutissa kuten Reiska!!!!!:arvi:

Kävitkö Hagakure kuuntelemassa Tonyn juttuja??

Ja toisekseenkaan, jos Google ei jotain tiedä, niin sitä ei ole olemassa!!

Ja lopuksi: Mun mielestä Remontti-Reiska on ihan paska! Ei kukaan rakenna omakotitaloa 30 minuutissa kuten Reiska!!!!!:arvi:

Enpä jaksanut matkustaa toiselle puolelle suomea kuuntelemaan. Minulle riittää se kirja ja se, mitä Tony kertoi minulle sähköpostin välityksellä.

Uskon ennemmin vaikka sen ~40-vuotiaan kaljamahaisen rapajuopon kertomuksen siitä, kuinka hän voitti kickboxingin suomenmestaruuden vuonna -79. Tämän jutun kuulin paikallisessa olutravintolassa.

Onko henkilö, joka kyseenalaistaa kristityn tarinan, automaattisesti satanisti?

:joulu4: Joulupukki on materian mestari, eikä välitä Jeesus-lapsesta, joten joutuuko hän kuoltuaan pudottautumaan helvetin palavaan takkaan savupiipun kautta joka päivä ?
Lienenkö satanisti, kun kirjoitan tällaisia?:evil: Oliko mummoni myös satanisti, kun synnytti äitini?:evil:
Aina löytyy noita salaisen tiedon haltijoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom