Auttakaa naista hädässä! Olen onnistunut sekoittamaan kroppani totaalisesti, viimeiset 1,5 vuotta on mennyt 1400-1600 kalorilla ja treenejä on ollu 2-3krt viikossa punttia sekä 2-3 juoksu/kävelylenkkeiä päälle, lepopäiviä aivan liian vähän ja elämä muutenkin stressaavaa. Kroppa on ilmoitellut väsymyksestä tosi kauan mutta olen vain lisännyt tahtia enkä ole kuunnellut sitä yhtään. Olen koko ajan kipeä, ärtynyt, unohtelen asioita, väsynyt ja menkkoja ei ole ollut 9 kuukauteen. Paino ei tipu vaikka mitä tekis eikä lihas kasva...no ei kai tällä menolla, tajuan sen nyt viimeinkin...Aloin pari viikkoa sitten lisätä ruokaa, en kylläkään tarpeeks mut vähän kuitenkin. Ja olin tosi hyvässä draivissa paranemisen suhteen noin muutenkin mutta nyt meinaan romahtaa...en pysty liikkumaan yhtään, olen ollut taas kaks viikkoa kipeänä ja kroppa ei kestä kevyen kevyttä kävelylenkkiä edes! Painoa on tullut parissa viikossa arviolta 2-3 kiloa, tarkkaan en tiedä kun en uskalla puntarille...mutta sen verran kuitenkin et mitkään vaatteet ei mee enää päälle. Stressaan lihomista aivan tajuttomasti, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä ja et tää on ihan painajaista...mikä ei tietenkään auta paranemisprosessia yhtään...päinvastoin tuntuu et pahentaa. Otin yhteyttä PT:hen jolle pidän ens viikon ruokapäiväkirjaa ja toivon saavani apua syömiseen ja siihen et säästöliekin saisi purettua...Mut te jotka olette ajaneet kroppanne säästöliekille, kauan kesti saada kroppa taas toimimaan? Tai ylikunnosta toipuneet, kauan kesti palautua? Mä olen jo saanut ajatusmaailmaani muutettua tosi paljon, lupasin ittelleni et pidän ainakin kaks lepopäivää viikossa ja alan syömään ja lepäämään enemmän mut tällä hetkellä kaikki tuntuu totaalisen toivottomalta, etten pääse ikinä enää treenaamaan ja olen kohta 70 kiloinen mätisäkki...Kaikenlaiset neuvot ja kokemukset ovat nyt tarpeen!