Joo elikkäs aikas alotteleva tytsy oon saliharjoituksen kanssa (21v/168cm/54kg) Kokoajan ollut kova motivaatio treenaamisen ja lomamatkan jälkeen joulukuussa tämäkin motivaatio räjähti käsiin, hyvä niin. Tarttisinkin nyt kokeneempien apua, minua ei juurikaan kiinnosta "käyn välillä salilla ja teen mitä teen" jutut vaa haluaisin tehokasta, tulosta antavaa treeniohjelmaa. Olen tuolta yleiseltä keskustelu puolelta kattonut kaikenmoista 3. jakoista ohjelmaa mikä nyt varmaa olisi minulle käyvä. Mutta kysymys nyt kuuluukin onko joku hyväksi havainnut jonkun ohjelman mitä nyt minulle suosittelisikin ja mistä sais tulosta näkyviin? Ottaisin mielelläni vastaan sillä salimme pt oli jäätävä kokemus ja oisin itsekkin pystynyt samaan. Yhtä tyhjän kanssa. Mutta tavotteet saliharjoittelulle on mulla lihasmassan kasvu, parempi kunto mut tärkeempää mulle on nyt toi kehittyvä lihasmassa.
Ja sitten ettei päästäis liia helpolla nii iisistä dieetistä ton ohjelman rinnalle voi myös halutessaan inffoo, tällänenkin kiinnostaa!
Lopuks ottaisin ehdotuksia ekstrajutuista, eli hyvät/tarpeelliset palkkarit, vitamiinit, lisähommelit ja iha mielenkiinnosta kun olen tietämätön, voiko naisetkin käyttää tehonlisääjiä/buustereita samoja kuin miehet eli esim. Crazee? Ja onko tästä mitään hyötyä/haittaa? Mitä mieltä olette?
Jaah, tulipa pitä essee mut toiv joku jaksaisi vastata ku nää mietityttää! Kiitos, sainpa nolattua itteni :face: :haart:
Ja sitten ettei päästäis liia helpolla nii iisistä dieetistä ton ohjelman rinnalle voi myös halutessaan inffoo, tällänenkin kiinnostaa!
Lopuks ottaisin ehdotuksia ekstrajutuista, eli hyvät/tarpeelliset palkkarit, vitamiinit, lisähommelit ja iha mielenkiinnosta kun olen tietämätön, voiko naisetkin käyttää tehonlisääjiä/buustereita samoja kuin miehet eli esim. Crazee? Ja onko tästä mitään hyötyä/haittaa? Mitä mieltä olette?
Jaah, tulipa pitä essee mut toiv joku jaksaisi vastata ku nää mietityttää! Kiitos, sainpa nolattua itteni :face: :haart: