Kun alotellaa tosissaa ja halutaa tulosta arjen kiireistä huolimatta, Help me!

Joo elikkäs aikas alotteleva tytsy oon saliharjoituksen kanssa (21v/168cm/54kg) Kokoajan ollut kova motivaatio treenaamisen ja lomamatkan jälkeen joulukuussa tämäkin motivaatio räjähti käsiin, hyvä niin. Tarttisinkin nyt kokeneempien apua, minua ei juurikaan kiinnosta "käyn välillä salilla ja teen mitä teen" jutut vaa haluaisin tehokasta, tulosta antavaa treeniohjelmaa. Olen tuolta yleiseltä keskustelu puolelta kattonut kaikenmoista 3. jakoista ohjelmaa mikä nyt varmaa olisi minulle käyvä. Mutta kysymys nyt kuuluukin onko joku hyväksi havainnut jonkun ohjelman mitä nyt minulle suosittelisikin ja mistä sais tulosta näkyviin? Ottaisin mielelläni vastaan sillä salimme pt oli jäätävä kokemus ja oisin itsekkin pystynyt samaan. Yhtä tyhjän kanssa. Mutta tavotteet saliharjoittelulle on mulla lihasmassan kasvu, parempi kunto mut tärkeempää mulle on nyt toi kehittyvä lihasmassa.

Ja sitten ettei päästäis liia helpolla nii iisistä dieetistä ton ohjelman rinnalle voi myös halutessaan inffoo, tällänenkin kiinnostaa!

Lopuks ottaisin ehdotuksia ekstrajutuista, eli hyvät/tarpeelliset palkkarit, vitamiinit, lisähommelit ja iha mielenkiinnosta kun olen tietämätön, voiko naisetkin käyttää tehonlisääjiä/buustereita samoja kuin miehet eli esim. Crazee? Ja onko tästä mitään hyötyä/haittaa? Mitä mieltä olette?

Jaah, tulipa pitä essee mut toiv joku jaksaisi vastata ku nää mietityttää! Kiitos, sainpa nolattua itteni :face: :haart:

Nyt töistä kotiutuneena kerkeen pikasesti kertomaan tälläsiä "yleisviisauksia" tähän asiaan. Kaikkia myöskin varmaan vähän helpottas, jos kertosit vähän sun ruokailutottumuksia ekaks. Eli mitä syöt päivän aikana?
Lisäksi kannattaa myös kertoa, että monta kertaa viikossa pystyt menemään salille.

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/32394-faq-treeniohjelmat-lihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/ Tuosta ketjusta löytyy mun mielestä tosi kattava perusta noille sun kertomille tavotteille. Lue rauhassa ja sisäistä.

Mitä tuohon treeniohjelmaan tulee, niin toki voit kysyä, että minkä joku on havainnut hyväksi ohjelmaksi, mutta saattaa olla, että se ohjelma ei toimi juuri sinulla yhtään!
Eli kannattaa kokeilla eri ohjelmia ja sitä kautta löytää ne toimivat jutut ja ne ei niin toimivat jutut. Olet vasta 21v, eli ei ole mitään muuta, kuin aikaa kokeilla erilaisia ohjelmia. :thumbs:

Mitä noihin lisäravinteisiin tulee, niin aika laajalti unisex-kamaa ovat. Eli sopii myös naisille nuo tehonlisääjät.
Mutta kannattaa miettiä, että mitä tarvitsee ja mitä ei! Eikä vain mennä valtavirran mukana. (koska tuo, niin kyllä myös minäkin.)

Kyllä tähän joku jaksaa vielä laajemmin vastata. Öitä.

Aluksi perusjutut kuntoon eli KOVA treeni, kunnon ruokavalio (tarpeeksi kaloreita!) ja hyvä uni. Sitten vasta miettimään noita tehonlisääjiä sun muita. Eipä varmaankaan tässä vaiheessa juuri ohjelmalla väliä, jos et ole aiemmin salilla käyny. Poimit jonkun kivan ohjelman jossa on suuria perusliikkeitä näin alkuun ja alat syömään puhdasta ruokaa (mistä on karsittu siis turhat höttöruuat suurimmaksi osaksi pois). Ja muistat syödä myös rasvaa ja hiilareita hyvistä lähteistä.

Jos jotain lisäravinteita haluat alkaa käyttää niin suosittelen palautusjuomaa ja niitähän löytyy vaikka millä mitalla eli ei muuta ku itelle parhaimman makunen käyttöön ja sitä vedät sitten salitreenin jälkeen.

Pähkinänkuoressa: Treenaa kovaa, syö, nuku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom