Kumpi näistä: Hera80 vai Muscle+ ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mafiatar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
http://www.********/index.php?mid=75

Olen tähän asti käyttänyt tuota Fastin Hera80-jauhetta palautumiseen, ok kun on maustamaton ja sekoittuu helposti vaikka mehuun.

MUTTA!

Mitäs mieltä olette tuosta Muscle+ -tuotteesta? Vaihtaisinko siihen? Tietysti tavoitteena on aina saada nopea tankkaus treenin päälle siten ettei nälkä heti iske ja kyllähän tietysti lihasten kasvuakin odotellaan.. :) Sitähän nyt ei millään palkkarilla tapahdu, mutta kannattaisiko vaihtaa? Mainospuheet saavat mut sekaisin :david:

Mitäs mieltä olette tuosta Muscle+ -tuotteesta? Vaihtaisinko siihen? Tietysti tavoitteena on aina saada nopea tankkaus treenin päälle siten ettei nälkä heti iske ja kyllähän tietysti lihasten kasvuakin odotellaan.. :)

Hera80 on nimensä mukaisesti heraproteiinijauhe kun taas Muscle+ on valmis palautusjuoma, jossa on 1:1 proteiineja ja hiilareita sekä lisätty kreatiinia. Eivät siis ole suoraan vaihtoehtoisia tuotteita.

Vallalla oleva mielipide on että treenin jälkeen kannattaa syödä/juoda sekä proteiineja että hiilareita, joten tuo Hera80 jauhe yksinään on ehkä riittämätön palautukseen. Toki jos lisäät sekaan maltodekstriiniä tai syöt vaikka banaanin niin saat hiilareitakin. Yleisesti ottaen pääsee ehkä hieman halvemmalla kun sekoittaa itse palkkarin, valmiissa jauheissa taas on etuna helppous. Makuasioita aika pitkälti, joten vaikea neuvoa.

Ethän kuitenkaan kuvittele että pelkkä palkkari riittää, sillä treenin jälkeen pitää myös syödä ruokaa.

Joo siis olen sekoittanut Heran omenamehuun, joten kai siitä saa jonkin verran hiilareita?

Treenin jälkeen olen toki myös syönyt, mutta usein siihen menee noin 1h väliä (matkat, suihkussa käyminen jne.) ennen kuin ehtii ruokailemaan.

Mutta noin niin kun ideaalisen lihaskasvun kannalta tuolla ei ole mitään väliä kumpi tuote, vai..?

Mutta noin niin kun ideaalisen lihaskasvun kannalta tuolla ei ole mitään väliä kumpi tuote, vai..?

No eipä juuri, menee melkein hifistelyksi. Jo kolmessa desissä omenatäysmehua on kuitenkin yli 30 g hiilareita, eli kyllä sillä palautuminen käyntiin lähtee. Kreatiinin käytöstä ollaan montaa mieltä, mutta sitä voi toki ostaa erikseen jos haluaa.

ite käytän Hera 80:tä lisäproteiinina aterioiden välissä ja ennen nukkumaanmenoa. Käytän myös muscle + tuotetta desin ennen treeniä ja sen jälkeen. Ennen käytin maito 90:tä lisäproteiinina, mutta tuntui tuo hera saavan enemmän positiivista palautetta....

En itse ole kokeillut muita palautusjuomia kuin muscle +: sia, mutta olen sen verran tyytyväinen, etten aio toistaiseksi vaihtaa:) Siitä löytyy mielestäni kaikki palautukseen tarvittavat ainekset ja vielä samassa pussissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom