Kumpaa Kreatiini vai möllerin-c+magnesium!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maake
  • Aloitettu Aloitettu
Antakaa vähän ohjetta kumpaa otan vai otanko kumpaakaan?(kreatiini vai möllerin-c+magnesium)
Oon nääs tällanen 75kg:nen ja pitäs saada lisää lihasta
Oon reenannu jo jonku vuoden, mutta en oo käyttäny mitään lisäravinteita, joten oisko syytä käyttää ja mitä!? Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by maake
Antakaa vähän ohjetta kumpaa otan vai otanko kumpaakaan?(kreatiini vai möllerin-c+magnesium)
Oon nääs tällanen 75kg:nen ja pitäs saada lisää lihasta
Oon reenannu jo jonku vuoden, mutta en oo käyttäny mitään lisäravinteita, joten oisko syytä käyttää ja mitä!? Kiitos!
Ensin kannattaisi käyttää searchia , jonka jälkeen sinulla pitäisi olla vastaus kysymyksiisi.

Mutta jos lyhyesti otan esille perusasiat. Kreatiini on hyvä, mutta sitä ennen tarkistaisin ruokavalion. Kun proteiinin saanti on kunnossa ja rasvat kohdallaan niin harkitsisin kreatiinia, joka taatusti tuo ainakin massaa pari kiloa ja joillain myös voimaa. Kannattaa tutustua parin viikon aikana kirjoitettuihin lisäravinne sekä kreatiinikeskusteluihin... Lisäravinteitahan käytetään vain "puutostiloihin", joten mikäli syöt tarpeeksi niin lisäravinteet eivät ole välttämättömiä. Esimerkiksi itse en kuitenkaan jaksa syödä proteiinia niin paljon kuin pitäisi, joten otan sitä lisäravinteena.

Massaa saa helposti, mutta lihaksien kasvattaminen on hidasta. :rolleyes:

Ensinnäkin pistä ruokavalio kuntoon.
Jos ruokatottumukset eivät ole kunnossa, ei ole mitään järkeä alkaa käyttään lisäravinteita.
Jos lihasta haluat saada, sinun pitää saada kaloreita, ja paljon.(mielellään hyvälaatuisia...)

Ja jos noista sinun antamistasi vaihtoehdoista pitäisi valita niin sinun pitäisi syödä kaikkea. Möllerin- C:tä ja magnesiumia ei oikein voi verrata kreatiiniin, koska ne vain täydentävät ruokavaliota. Kreatiini antaa taas puhtia ihan eri tavalla.

Tarvitset myös jotain perusproteiinia, sinuna kävelisin kauppaan ja ostaisin jotain massanlisääjää esim. FAST Massa tai vastaava.
Siihen sitten mukaan pönttö kreatiinia, ja sillä sitten asianmukaiset tankkaukset jne.

Siinäpä näin aluksi jotain....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom