Lueskelin jo noita vanhoja threadeja liittyen rintarangan jäykkyyteen jne. mutta aattelin vielä kysästä,että kärsiikö muut mimmit noista nivelten (?) poksahteluista? Mulla on ilmeisesti melko jäykkä rintaranka mutta on mitä todennäköisimmin jotakin muutakin ongelmaa tuolla luustossa/nivelissä koska esim.kun paljon tulee oltua koneen äärellä (opiskelija) niin asennon mennessä "lyttyyn" ja suoristuessa kuuluu aivan järkyttävä rutina selästä ja rintakehästä! Se ei satu mutta mulla se yhdistyy rytmihäiriöihin eli jotenkin ilmeisesti tila pienenee ja rytmihäiriöitä tulee mutta ne loppuu heti kun suoristaa asennon ja venyttelee niin että ruksuu....Oletteko vastaavaan törmänneet? Oon miettiny että varmaan ois syytä kävästä taas fysioterapiassa tms.mutta oon siellä joskus aiemminkin käyny eikä siitä tuntunu olevan muuta "hyötyä" kun lompakon keventyminen :D Ja rytmihäiriöt on tutkittu kardiologin kanssa (sukuvika) eivätkä ole sydänperäisiä ja sydän kaiken kaikkiaan ok,joten sieltä suunnasta ei apuja ole.On vaan jokseenkin häiritsevää kun salilla tai jumpassa välillä noi pamahtelee ja jengi jo kattoo et mitä,katkesko tolta nyt selkä :wtf: