GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kummallista poksuntaa...??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deraia
  • Aloitettu Aloitettu
Lueskelin jo noita vanhoja threadeja liittyen rintarangan jäykkyyteen jne. mutta aattelin vielä kysästä,että kärsiikö muut mimmit noista nivelten (?) poksahteluista? Mulla on ilmeisesti melko jäykkä rintaranka mutta on mitä todennäköisimmin jotakin muutakin ongelmaa tuolla luustossa/nivelissä koska esim.kun paljon tulee oltua koneen äärellä (opiskelija) niin asennon mennessä "lyttyyn" ja suoristuessa kuuluu aivan järkyttävä rutina selästä ja rintakehästä!:eek: Se ei satu mutta mulla se yhdistyy rytmihäiriöihin eli jotenkin ilmeisesti tila pienenee ja rytmihäiriöitä tulee mutta ne loppuu heti kun suoristaa asennon ja venyttelee niin että ruksuu....Oletteko vastaavaan törmänneet? Oon miettiny että varmaan ois syytä kävästä taas fysioterapiassa tms.mutta oon siellä joskus aiemminkin käyny eikä siitä tuntunu olevan muuta "hyötyä" kun lompakon keventyminen :D Ja rytmihäiriöt on tutkittu kardiologin kanssa (sukuvika) eivätkä ole sydänperäisiä ja sydän kaiken kaikkiaan ok,joten sieltä suunnasta ei apuja ole.On vaan jokseenkin häiritsevää kun salilla tai jumpassa välillä noi pamahtelee ja jengi jo kattoo et mitä,katkesko tolta nyt selkä :eek::wtf::hyper:

Lueskelin jo noita vanhoja threadeja liittyen rintarangan jäykkyyteen jne. mutta aattelin vielä kysästä,että kärsiikö muut mimmit noista nivelten (?) poksahteluista?

Joo, ihan tavallista se poksuminen ja naksahtelu on. Esim. ekat vedot ylätaljassa saa aina rintarangan aukeamaan ja kuuluu pokspoks. :D Myös selkäranka naksuu ja nilkat, kun kävelen portaita alaspäin. Jokaisella askelmalla niks, niks, niks, niks.

Juu nilkat mulla rutisee kanssa,lienee yliliikkuvuutta mutta eniten tossa rintarangan poksahtelussa häiritsee se tunne kun on jotenkin "ahdasta" ja sit tulee niitä rytmihäiriöitä.Pitäis varmaan jotain keppiä heilutella jos se helpottais ja onneks tulee kuitenkin kerran viikossa käytyä kehonhuollossa niin tulee ainakin venyteltyä vähän enemmän,mutta ei tarpeeks :D

Ranteet rutisee, polvi napsuu, olkapäät rusahtelee, rintalastan läheltä paukahtelee, ja tietty fasettilukot selässä.. mutta eihän nuo edes satu.:rolleyes:

Kyllä. Polvi, nilkka, selän lukot, olkapää on joskus myös huonosti. Vasta tehtiin selkään iso remontti osteopaatilla.

Selkä on rutissut siitä lähtien kun aikoinaan judon oheistreeninä aloin reenaamaan enemmän voimaa. Nykyään olkapäätkin liittyneet kuoroon.

Heh. Nilkkojen naksumisen huomasin joskus 4-vuotiaana. Nykyään rutisee ainakin olkapäät, ranteet, lonkat, polvet, nilkat, niska ja selkä. Ei kai se nyt niin vaarallista ole, kun ei tunnu pahalta. Polvet on kyllä hiukan rikkinäiset, mutta ei taida liittyä tähän. Muut ihmiset joskus säikähtävät, kun niskasta kuuluu tavallista kovaäänisempi rusaus. Joko se meni katki :D Olen ajatellut, että tämä on vaan yksi ominaisuus muiden hienojen ominaisuuksieni joukossa.

Olen ajatellut, että tämä on vaan yksi ominaisuus muiden hienojen ominaisuuksieni joukossa.
Niinpä juuri!:thumbs: Unohdin mainita niskan. Se paukahtelee ja rutisee vaan kun on "terve". Sitten kun ollaan tässä tilanteessa kuin nyt, eli niskalihakset paskajäykkänä, niin ei taivu eikä pauku.

Lueskelin jo noita vanhoja threadeja liittyen rintarangan jäykkyyteen jne. mutta aattelin vielä kysästä,että kärsiikö muut mimmit noista nivelten (?) poksahteluista? Mulla on ilmeisesti melko jäykkä rintaranka mutta on mitä todennäköisimmin jotakin muutakin ongelmaa tuolla luustossa/nivelissä koska esim.kun paljon tulee oltua koneen äärellä (opiskelija) niin asennon mennessä "lyttyyn" ja suoristuessa kuuluu aivan järkyttävä rutina selästä ja rintakehästä!:eek: Se ei satu mutta mulla se yhdistyy rytmihäiriöihin eli jotenkin ilmeisesti tila pienenee ja rytmihäiriöitä tulee mutta ne loppuu heti kun suoristaa asennon ja venyttelee niin että ruksuu....Oletteko vastaavaan törmänneet? Oon miettiny että varmaan ois syytä kävästä taas fysioterapiassa tms.mutta oon siellä joskus aiemminkin käyny eikä siitä tuntunu olevan muuta "hyötyä" kun lompakon keventyminen :D Ja rytmihäiriöt on tutkittu kardiologin kanssa (sukuvika) eivätkä ole sydänperäisiä ja sydän kaiken kaikkiaan ok,joten sieltä suunnasta ei apuja ole.On vaan jokseenkin häiritsevää kun salilla tai jumpassa välillä noi pamahtelee ja jengi jo kattoo et mitä,katkesko tolta nyt selkä :eek::wtf::hyper:

Mulla kans!! ^ Mulla on myös jotenkin "ihmeellinen"* (*LUE:täysi susi) nivelistö; helposti kipeytyvä/rasitusvamma-altis sekä "yli-liikkumaa" koko selkärangassa jne. Joskus esim. selkä-treenin jälkeisinä päivinä huomaan, että "jaahas, siellä on lukko(ja)!". Olo on kauhea; pumppu läpättää hulluna, eikä meinaa saada nukutuksi eikä mikään asento auta (itse en ole saanut rintarangan lukkoja auki). Relaksanttejakin joskus hätäpäissäni kokeillut, ei auta. Treenit pyrin tekemään sen suuremmin repimättä, varsinkin 1n käden kulmasoudussa! Selkä paukkaa mutta ei mulla kyllä treenin aikana noin pauku!!! :wtf:

Taas kuulopuhetta(!) mutta mulle on kerrottu (naprapaatti) että rintarangan lukkoihin liittyy myös se että tietyt hermot rinnan/kaulan alueella voi olla kiristyksissä/pinteessä ja se "hermopinne" vaikuttaa sydämen hermostolliseen toimintaan, joka tuntuu rytmihäiriöinä. Muutaman kerran EKG:täkin otettu mutta ei onneksi mitään sieltä löytynyt. Olo helpottuu usein välittömästi ku lukot avautuvat/avataan. Niin kauan kuin lukko on, se pistää kropan anatomian pieleen ja alkaa ilmestymään muitakin liikerajoitteita/lihasjännityksiä!
Ja toinen kuulopuhe(!) (fysioterapeutilta); "jos naksuu ei haittaa kunhan kipua ei tule!"
Kannatta olla salilla varovainen ja tarkkailla esim. kaularangan asentoa liikkeissä jotta niskan asento pysyisi neutraalina esim. niskan takaa tehtävissä viikkeissä! (kokemuksen syvällä rinta-äänellä)
Kaikenlaista harmia! :(
Tsemii :)

Heh^kyllä kuulostaa niin samalta :D Juu,mä oon aatellu kävästä lääkärillä et sais ton selän auki kun se tuntuu jotenkin nyt jumiutuneen aivan totaalisesti ja veikkaan että on tollanen lukko (?) kysessä.Eilenkin kun olin luennolla niin huomasin,että rintakehästä tuntu kun joku luu ois menny "pois paikoiltaan" kun olin vähänkään kääntyneenä (eli en istunut suorassa) ja jouduin rusauttamaan sen siellä luennolla koska se alko hankaloittaa hengittämistä.Kannattaa joo istuu eturivissä ja rusautella itteään,tuntee kyllä kaikkien tuijotuksen selässään:hyper: mut enivei,siis olo helpottu saman tien!Illalla sit pumpissa huomasin saman kun tein rintalihaksia ja iskin vähän kovemmat painot niin ala-asennossa kuulu taas RUKSSSSS ja hengittäminen helpottu...On tää niin kivaa....:jahas: Noo,eipä noi muuten satu mutta noi rytmikset ja hengityshäröilyt on vaan epämiellyttäviä...Sauna usemmiten helpottaa niitä koska saa lihasjumit auki (mä jännitän lihaksia hirveen helposti jos tulee tollanen lukkotilanne) mut ei sielläkään nyt viittä kertaa päivässä viittis ravata.....:lol2: Pitää vaan varmaan raahata ittensä sinne lekurille asti.Osaako yleislääkäri hoitaa noita lukkoja vai vaatiiko se jonkun tietyn hlön (naprapaatin? meniköhän oikein..:))?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heh^kyllä kuulostaa niin samalta :D Juu,mä oon aatellu kävästä lääkärillä et sais ton selän auki kun se tuntuu jotenkin nyt jumiutuneen aivan totaalisesti ja veikkaan että on tollanen lukko (?) kysessä.Eilenkin kun olin luennolla niin huomasin,että rintakehästä tuntu kun joku luu ois menny "pois paikoiltaan" kun olin vähänkään kääntyneenä (eli en istunut suorassa) ja jouduin rusauttamaan sen siellä luennolla koska se alko hankaloittaa hengittämistä.Kannattaa joo istuu eturivissä ja rusautella itteään,tuntee kyllä kaikkien tuijotuksen selässään:hyper: mut enivei,siis olo helpottu saman tien!Illalla sit pumpissa huomasin saman kun tein rintalihaksia ja iskin vähän kovemmat painot niin ala-asennossa kuulu taas RUKSSSSS ja hengittäminen helpottu...On tää niin kivaa....:jahas: Noo,eipä noi muuten satu mutta noi rytmikset ja hengityshäröilyt on vaan epämiellyttäviä...Sauna usemmiten helpottaa niitä koska saa lihasjumit auki (mä jännitän lihaksia hirveen helposti jos tulee tollanen lukkotilanne) mut ei sielläkään nyt viittä kertaa päivässä viittis ravata.....:lol2: Pitää vaan varmaan raahata ittensä sinne lekurille asti.Osaako yleislääkäri hoitaa noita lukkoja vai vaatiiko se jonkun tietyn hlön (naprapaatin? meniköhän oikein..:))?

Suosittelen OMT-fysioterapeuttia :thumbs:
Ja sitten sellanen juttu et mulla aineki kuukautisten aikaan nivelet löystyy ihan jumalattomasti - sillon pitää olla tarkkana mitä touhuaa...

Mullon selässä skolioosi kahdessa kohtaa ja selkäranka raksuu niin maan perkeleesti. Tän selkärangan lisäks mulla naksuu ja poksuu niskat, ranteet, sormet, lonkat, polvet, nilkat ja varpaat :D

Nii. ja sitten se pahanlaatuinen rutina vasta alkaakin, jos on menny juomaan jonkun heradrinkin ;);)

Suositut

Back
Ylös Bottom